Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/63212-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Buczkowice: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania: Rozbudowa przygranicznej infrastruktury w Gminie Buczkowice - miejsca odpoczynku w Buczkowicach i Godziszce.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 63212 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Buczkowice , ul. Lipowska 730, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 033 4990066 w. 15, 39, faks 033 4990066.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gmina.buczkowice.com.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania: Rozbudowa przygranicznej infrastruktury w Gminie Buczkowice - miejsca odpoczynku w Buczkowicach i Godziszce..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach zadania: Rozbudowa przygranicznej infrastruktury w Gminie Buczkowice - miejsca odpoczynku w Buczkowicach i Godziszce. Miejsce do odpoczynku w Buczkowicach: 1.Zestaw zabawowy wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 kpl. 2. Huśtawka wahadłowa podwójna dla dzieci w wieku 7 do 15lat - 1 kpl. 3. Huśtawka wahadłowa podwójna dla dzieci w wieku 3 do 7 lat z jednym siedziskiem dla dzieci poniżej 3 lat - 1 kpl. 4. Huśtawka wagowa - siedziska gumowe - 1 kpl. 5. Huśtawka sprężynowa typu Tuba - 1 kpl. 6. Piaskownica sześciokątna bok 1,8m z desek impregnowanych i malowanych- 1 kpl. 7. Stół betonowy z ławkami - 2 kpl. 8. Ławka betonowa - 5 kpl. 9. Stojak rowerowy - 8 stanowisk 10. Tablice rysunkowa edukacyjna - 1 szt. 11. Tablica regulaminowa - 1 szt. 12. Kosz na śmieci z pojemnikiem stalowym ocynkowanym- 2 szt. 13. Wykonanie chodnika z kostki brukowej - 175m2 14. Zagospodarowanie terenu. Miejsce do odpoczynku w Godziszce 1.Zestaw zabawowy wieżowy ze zjeżdżalnią - 1 kpl. 2. Huśtawka wahadłowa podwójna - 1 szt. 3. Huśtawka wagowa - siedziska gumowe - 1 szt 4. Huśtawka na sprężynie Kiwak - 1 szt 5. Piaskownica sześciokątna bok 1,8m z desek impregnowanych i malowanych- 1 szt. 6. Ławka parkowa betonowa z oparciem- 3 szt. 7. Ławka betonowa bez oparcia- 2 szt. 8.Tablice rysunkowa edukacyjna - 1 szt. 9. Tablica regulaminowa ze sklejki wodoodpornej - 1 szt . 10. Kosz na śmieci betonowy , z pojemnikiem stalowym ocynkowanym- 2 szt. 11. Zagospodarowanie terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera : projekt budowlano - wykonawczy, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji..</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 36.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, powyższy warunek będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: udokumentuje, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał jako główny wykonawca co najmniej jedno zamówienie o podobnych charakterze i złożoności (tj. dostawa i montaż wyposażenia 1 placu zabaw o wartości co najmniej 50.000zł). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek musi spełniać, co najmniej jeden podmiot. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w pkt 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 upzp zgodnie z treścią załącznika nr 2 2. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie zgodnie z treścią zał. nr 3, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gmina.buczkowice.com.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730 biuro 14a.</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Buczkowice ul.Lipowska 730 biuro nr 4 sekretariat.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>