Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090317/66382-N-2009.html |
<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kolektorów słonecznych w budynku mieszkalnym w Oświęcimiu przy udziale środków z Ekofunduszu</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 66382 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. 11 Listopada 3C/1, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 8444064, faks 0-33 8444064.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.otbs.eu</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem kolektorów słonecznych w budynku mieszkalnym w Oświęcimiu przy udziale środków z Ekofunduszu.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p> <p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup, dostawę , montaż, uruchomienie zespołu 48 kolektorów słonecznych wraz z niezbędnym osprzętem (tj. zasobnikami ciepła, grupami pompowymi, automatyką oraz niezbędną armaturą instalacyjną) zgodnie z projektem technicznym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załączniki do specyfikacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.</p> <p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.33.11.00-9, 09.33.20.00-5, 45.30.00.00-0.</p> <p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p> <p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b> </p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 1 usługę odpowiadająca usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o której mowa w rozdz. VI pkt 6 specyfikacji, d. posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia o wysokości 90% kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu lub zdolność kredytową Wykonawcy co najmniej na kwotę o wysokości 90% kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu, o której mowa w rozdz. VI pkt 19 specyfikacji 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..</li> <li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub odpisu poświadczonego w formie notarialnej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, tj. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). 5. Aktualne oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanej w ciągu ostatnich trzech lat dostawy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca dostawy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą: a) Wykaz podwykonawców oraz wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć osobom. Zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego Wykonawca winien uzyskać zgodę Zamawiającego na zawarcie umów z podwykonawcami. b) wartość ofertową, c) kosztorys ofertowy - w wersji uproszczonej d) dowód wpłacenia wadium 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz § 1 ust. 1 pkt 2 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. VI z tym, że dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 6 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie. 10. Wykonawca musi przedstawić, sprawozdanie z badań proponowanego typu kolektora słonecznego, na zgodność z normą PN EN-12975-2, p.6.1 lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, wykonane przez akredytowane laboratorium badawcze oraz aktualny certyfikat zgodności, wydany przez akredytowaną Jednostkę Certyfikującą, z którego wynikają jednoznacznie podstawowe parametry oferowanego kolektora słonecznego, w tym określone wartości absorpcyjności (min. 95%), emisyjności (maks. 5%) i sprawności optycznej (min.80%) odpowiadające średnim wartościom z badań wielu różnych typów kolektorów wykonanych przez akredytowane laboratoria badawcze. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 13. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca 14. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 13, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 15. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 16. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 17. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 16, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 18. Sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 19. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek - potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, co najmniej na kwotę o wysokości 90% kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu lub zdolność kredytową Wykonawcy, co najmniej na kwotę o wysokości 90% kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę w przedmiotowym zamówieniu, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zgodnie z art. 70 ustawy Prawo bankowe przez zdolność kredytową rozumie się zdolność do spłaty zaciągniętego kredytu wraz z odsetkami. Oceny tej dokonuje wyłącznie bank. Informacja banku o wykonawcy (np. opinia, zaświadczenie dla wszystkich zainteresowanych itp.) nie zawierająca danych, co najmniej w kwotach określonych w zdaniu pierwszym tego punktu specyfikacji oraz informacje zawierające dane typu: kwota pięciocyfrowa, sześciocyfrowa itp. bez określonej kwoty w złotych nie będzie uwzględniana przy ocenie spełnienia wymogów, o których mowa w rozdz. V ust. 2 punkt d, specyfikacji i uznana przez Zamawiającego jako brak wymaganego dokumentu. 20. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..</li></ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br> <li>1 - Cena - 70</li> <li>2 - gwarancja (liczona w miesiącach) - 20</li> <li>3 - okres realizacji (liczony w dniach) - 10</li> </ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.3.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.otbs.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 3 C/1 32-600 Oświęcim..</p> <p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 07:15, miejsce: Oświęcimskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. 11 Listopada 3 C/1 32-600 Oświęcim..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>